Kirjoittaja Aihe: Korotus  (Luettu 14740 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Asiaa

• Satunnaisvuotaja
Korotus
« : 24.05.16 - klo:00:40 »
Hei! Mietin, että onko mahdollista kirjoittaa pitkä matematiikka, jos on kirjoittanut vain lyhyeen matikan. Vaihdoin itse 2 vuonna pitkästä lyhyeeseen ja olen käynyt pitkän kursseista vain 4. Ajattelin, että matikan pisteitä kompensoisi hyvä pitkän englannin yo-arvosana, muttei ylppärit enkun osalta menneet aivan hyvin.

Poissa Ristiretkikeitin

• Satunnaisvuotaja
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Korotus
« Vastaus #1 : 19.09.16 - klo:01:58 »
Sinun täytyy ensin suorittaa kaikki pitkän matematiikan kurssit, jotta saat oikeuden osallistua YO-kokeeseen. Nopesti ne loput kuusi saat raavittua :)

Poissa Älylammas

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Mies
  • 2017 valmiiksi konitohtoriksi
« Vastaus #2 : 19.09.16 - klo:05:12 »
Jos sä oot jo ylioppilas, niin ei niitä pitkän kursseja sitten ole pakko käydä. (Paitsi on suotavaa, jos aiot menestyä.  ;D )

Nimim. Näin minäkin tein.

Ihminen on kuitenkin viisaimmillaan 16-18 vuotiaana.
Sama mikä opinahjo.
Tai ainakin muut ovat tyhmempiä.

-Tuntematon henkilö tiede.fi-palstalta

Poissa Linn

• Alkuvuotaja
« Vastaus #3 : 06.06.21 - klo:10:16 »
Hei jatkan saman otsikon alle vaikka kysymys on vähän eri:

Oon kirjoittanut vuonna 2014 kynällä ja paperilla käytyäni lukion paperisilla kirjoilla ja vihoilla. Uskoisin, että saisin nykyään korotettua arvosanoja, mutta: tietokone kirjoituksissa? Abitti?? Öäh!?

Onkohan olemassa jotain "näin käytät konetta ylppäreissä" -kurssia, vai pärjääkö ihan arkipäivän atk-taidoilla? 😂 Vai hautaisko koko kirveen, kun ensikertalaiskiintiöön en kuitenkaan pääse eikä niillä arvosanoilla oo enää mitään väliä, muuta ku henkisesti...

Poissa Toveri

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #4 : 06.06.21 - klo:21:50 »
Hei jatkan saman otsikon alle vaikka kysymys on vähän eri:

Oon kirjoittanut vuonna 2014 kynällä ja paperilla käytyäni lukion paperisilla kirjoilla ja vihoilla. Uskoisin, että saisin nykyään korotettua arvosanoja, mutta: tietokone kirjoituksissa? Abitti?? Öäh!?

Onkohan olemassa jotain "näin käytät konetta ylppäreissä" -kurssia, vai pärjääkö ihan arkipäivän atk-taidoilla? 😂 Vai hautaisko koko kirveen, kun ensikertalaiskiintiöön en kuitenkaan pääse eikä niillä arvosanoilla oo enää mitään väliä, muuta ku henkisesti...

Itekin oon kirjoittanut 2013 mutta kävin nyt korottelemassa ja kirjoittamassa uusia. Meillä lukiolle pääsi harjoittelemaan Abitin käyttöä, kun oli opettajiin yhteydessä. Yleisesti ATK-taidoilla kyllä pärjää, mutta kannattaa opetella niiden eri ohjelmien käyttöä ainekohtaisesti (MarvinSketch, LoggerPro, jne.). Myös niiden suhteen opettajat voivat varmasti auttaa, jos järjestävät mahdollisuutta tutustua järjestelmään.

Seuraa meitä