Kirjoittaja Aihe: Lukupiiri/ tsemppiryhmä vanhemmille hakijoille  (Luettu 505 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hypnoticum

• Alkuvuotaja
Saataisiinko kehiteltyä lukupiiriä tai jotain tsemppiryhmää vanhemmille hakijoille, joilla on elämässä perhettä, töitä ja muutakin kuin lukeminen. Itse olen 36v ja kokopäivä työssä. Muutama vuosi sitten yritin hakea lääkikseen, mutta pisteet jäivät kauaksi siitä mitä olisi vaadittu. Sittemmin haku ollut tauolla ja nyt tänä syksynä on alkanut olemaan todella suuri sisäinen palo hakea lääkikseen ja nyt olenkin aloittanut luku-urakan vuoden 2022 kokeeseen. Pyrkimykseni on saada syksyn aikana hyvälle pohjalle perusasiat kaikista aineista ja tammikuussa aloitan tekemään vaativampia tenttejä ja harjoituksia.

Poissa Maratoonari

• Satunnaisvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Lukupiiri/ tsemppiryhmä vanhemmille hakijoille
« Vastaus #1 : 08.11.21 - klo:19:08 »
Täälläkin on vanhempi hakija, oon 37 v. Aloitin just täysipäiväisen lukemisen. Olisi kiva muodostaa tsemppiryhmä tai lukupiiri. Itse olen Oulusta. Mistä päin muita vanhempia hakijoita on?

Poissa HaJikaJeejee

• Alkuvuotaja
« Vastaus #2 : 10.11.21 - klo:14:40 »
Pääkaupunkiseutulainen 30 täyttänyt hakija, kolmivuorotyötä teen ainakin tällä hetkellä 100% mutta saas nähdä jos sitä pienentäis jossain vaiheessa kun omissa töissä ihan kivasti joustoa löytyy. Olen päättänyt hakea kaksi kertaa eli -22 ja -23 ja jos en toisellakaan kerralla pääse en sitten enää yritäkään (toki tilanteen mukaan mutta toi tuntuu nyt hyvältä ajatukselta). Nykyinenkin työ kun tuntuu antoisalta jne. , lääkis ja se työ olis vaan jotain enemmän...Fykebi vaan pakolliset käyty lukiossa. Tein hakupäätöksen vasta pari viikkoa sitten ja nyt oon fyssassa päässy ihan mukavasti jyvälle ja se tuntuu noista kivoimmalta. Kirjoitin onneksi pitkästä matikasta aikoineen E ja tykkäsin matikasta, ja huomaan jo nyt että ehkä se auttaa fyssassakin hiukan tai jos ei muuta, antaa hieman itsevarmuutta hahmottamiseen jne. Kemia taas vaikuttaa vaikeasti lähestyttävältä ja vaikea muistaa asioita ja on aineista tylsin, vaikka biokemialliset jutut tai siis yhteydet bilsaan tekevät siitäkin mielenkiintosempaa...toki mikä tahansa on mielenkiintosta kun tarpeeksi syventyy/uppoutuu ;D

Haasteena itselläni varmaan laskurutiinin saaminen tarv tasolle.

Poissa hypnoticum

• Alkuvuotaja
« Vastaus #3 : 18.11.21 - klo:19:57 »
Kiinnostaisko teitä muodostaa whatsapp ryhmä, missä vois kysyä itseä askarruttavia tyhmiä kysymyksiä?

Poissa hypnoticum

• Alkuvuotaja
« Vastaus #4 : 28.11.21 - klo:10:54 »
Me muodostettiin bellonan kans whatsapp ryhmä johon pääsee mukaan. Perhe elämää ja töitä haun ohessa 😊

Poissa UusiHakija

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #5 : eilen kello 10:58 »
Täältä löytyisi yksi hieman iäkkäämpi hakija, joka osallistuisi myös mielellään wa-ryhmä.  :)

Seuraa meitä