Kirjoittaja Aihe: Mafynetti 2  (Luettu 61026 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa merrygoround

• Tehovuotaja
  • *
  • LK Kuopio
Mafynetti 2
« : 24.06.15 - klo:19:35 »
Kokemuksia? Onko hintansa arvoinen?

Etsisin ensi vuodelle 2016 hakua varten jotain hyvää itseopiskelumateriaalia :)

Poissa tricep

• Perusvuotaja
  • Tre LK5
Vs: Mafynetti 2
« Vastaus #1 : 02.07.15 - klo:04:08 »
Mahdollisesti paras itseopiskelumateriaali mitä löydät :) suosittelen lämpimästi!

mmam

• Vieras
« Vastaus #2 : 04.07.15 - klo:14:38 »
Minäkin kuulisin mielelläni kokemuksia tästä. Tänään vasta törmäsin tähän ensimmäistä kertaa ja kiinnostaa kyllä kovasti!

Poissa Johncrush

• Alkuvuotaja
  • Lääk. yo Kuopio 2015
« Vastaus #3 : 04.07.15 - klo:20:51 »
Oma kokemukseni Mafynetti2-paketista oli erittäin myönteinen. Ohjelmassa tuli paljon laskutehtäviä joista osa tuntui olevan mukavasti lukiotasoa syventävämpiä. Paketin parasta antia olivat itselleni kuitenkin harjoitusvalintakokeet, jotka simuloivat erittäin hyvin oikeaa valintakoetta ja joita tuli todella monta paketin mukana. Koin että itselläni aikaisempien vuosien epäonnistumisten taustalla olivat nimeomaan ajanhallinnan, laskurutiinin ja jonkinlaisen "kokeentekovarmuuden" puute eikä niinkään puhtaan tiedon riittämättömyys. Näihin ongelmiin Mafynetti toi paljon apua. Melko suolainen on paketin hinta, mutta laadukas materiaali on kyllä kyseessä  :)

Poissa yazzie

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #4 : 27.07.15 - klo:19:47 »
Moi!

Mua kans kiinnostais kokemukset MAFYnetti2-paketista  :)

Ja sitä kaverialennustakin vois miettiä jos on muita tilaajia  ::)

Poissa Edeline_

• Satunnaisvuotaja
  • Eläinlääketieteen yo -16
« Vastaus #5 : 28.07.15 - klo:22:49 »
Minä myös harkitsen Mafynetin hankkimista ja kokemukset ois tervetulleita :) mutta ennen kaikkea jos joku on ryhtymässä kaverialeporukkaa perustamaan niin oisin kiinnostunut! En edes tiennyt Mafyn kaverialennuksista :D

Poissa Affect

• Perusvuotaja
  • LK
« Vastaus #6 : 29.07.15 - klo:12:06 »
Käytin Mafyä muutaman kuukauden tänä keväänä ja olin älyttömän tyytyväinen, että valitsin Mafyn enkä valmennuskurssia, vaikka sisäänpääsy vielä jäi pisteen päähän Tampereelta. Edellä mainittiinkin harjoituskokeet - niiden avulla saa hyvän kuvan omasta osaamisesta ja harjoitusta koetilanteeseen. Minulle oleellista oli se, että vaikeita tehtäviä joutui laskemaan niin kauan että ne osasi ja ymmärsi. Mafy toimii, mutta olen sitä mieltä, että kemian ja fysiikan osaaminen tulee olla hyvä, kun tablettia alkaa käyttämään (vähintään yo-arvosana M luokkaa).

Poissa Sarawaan

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #7 : 31.07.15 - klo:12:17 »
Täällä kans yks ryhmäalesta sekä kokemuksista kiinnostunut! Oon tässä nyt miettinyt sen hankkimista, kun ei itsellä oikeen ole valmennuskurssit toimineet. Lisäksi jos joku kaipaa opiskelukaveria Savonlinnan alueelta niin sekiin ois haussa! Mafynettiä kokeilleet, risuja ja ruusuja kehiin siis

Poissa DoctorWho

• Satunnaisvuotaja
  • Oikeuspatologiwannabe
« Vastaus #8 : 31.07.15 - klo:22:04 »
Onko kukaan nyt tilaamassa? Kaveriale ois jees kun itseopiskelun tilaan.
1. hakukerta x (yleinen)

Poissa zetor

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #9 : 31.07.15 - klo:22:23 »
Mulla on ollut Mafynetti 2 käytössä vajaan kuukauden ajan. Kokemukset ovat olleet tähän asti varsin positiivisia. Tehtävävalikoima on laaja ja mallivastaukset ovat selkeitä. Automaattinen tehtävien kertausajankohdan säätö ansaitsee ison plussan, kuten myös kuvaaja josta voi seurata miten aikataulu pitää.

Poissa hulivili

• Ylivuotaja
  • lääkikseen ennen hautaamistani
« Vastaus #10 : 04.08.15 - klo:14:53 »
Onko siihen frendialea? En itse nähnyt semmoisesta mainintaa, kun katsoin... Saattoi mennä ohi silmienkin...

Kiitos muuten vinkistä!!! Matkojen takia, kun ei halua mennä normikursseille.
Jos aloittaa liian myöhään, ei kerkeä mihinkään.

Poissa henskihenna

• Tehovuotaja
  • *
  • Lääket. yo 2015 Kuopio
« Vastaus #11 : 05.08.15 - klo:18:54 »
Mafynetistä on positiivisia kokemuksia! Kakkosessa tuntuu olevan samat tehtävät kuin ykkösessäkin, mutta itse ohjelma on eri tavalla jäsennelty. Harjoituskokeet, mitkä Mafynetti 2:n mukana tulee, ovat ihan loistavia!
Pieniä huolimattomuuksia harjoituskokeiden vastauksissa oli, mutta muuten en keksi mitään... Jos pitäisi hakea uudestaan, ostaisin mieluummin Mafynetin kotiversion kuin mitään valmennuskurssia.

Poissa Sarawaan

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #12 : 08.09.15 - klo:21:17 »
Käytin Mafyä muutaman kuukauden tänä keväänä ja olin älyttömän tyytyväinen, että valitsin Mafyn enkä valmennuskurssia, vaikka sisäänpääsy vielä jäi pisteen päähän Tampereelta. Edellä mainittiinkin harjoituskokeet - niiden avulla saa hyvän kuvan omasta osaamisesta ja harjoitusta koetilanteeseen. Minulle oleellista oli se, että vaikeita tehtäviä joutui laskemaan niin kauan että ne osasi ja ymmärsi. Mafy toimii, mutta olen sitä mieltä, että kemian ja fysiikan osaaminen tulee olla hyvä, kun tablettia alkaa käyttämään (vähintään yo-arvosana M luokkaa).

Onko muut täällä samaa mieltä? Jos fysiikka on huono, tasoa B-C niin onko materiaalista mitään hyötyä? Nimenomaan fysiikan takia mafynettiä olisin hankkimassa. Vähän myös mietityttää, kun kyseessä on tänävuonna Lenovon 7 tuuman laite, sopii kuulemma paremmin ohjelmaan tekijöiden mukaan, mutta minun silmissä se tuo vaan halvemmalla hinnalla lisää rahaa tekijöiden pussiin...

Poissa Ieroiev

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #13 : 09.09.15 - klo:00:12 »

Onko muut täällä samaa mieltä? Jos fysiikka on huono, tasoa B-C niin onko materiaalista mitään hyötyä? Nimenomaan fysiikan takia mafynettiä olisin hankkimassa. Vähän myös mietityttää, kun kyseessä on tänävuonna Lenovon 7 tuuman laite, sopii kuulemma paremmin ohjelmaan tekijöiden mukaan, mutta minun silmissä se tuo vaan halvemmalla hinnalla lisää rahaa tekijöiden pussiin...

Kyllä mä sulle tolla lähtötasolla suosittelen ottamaan mafynetti 2:n. Fysiikassa aihealueista on omat opetusvideonsa ja materiaali on ihan oikeesti todella hyvä! Viime vuonna kurssilla ollessani  me vertailtiin kumpi on parempi: lenovossa mafynetti vai samsung tabletissa. Lenovo oli selkeesti parempi. Näyttö oli suurempi ja lenovo pyöritti mafynettiä paljon nopeemmin verrattuna aikaisempiin tabletteihin :wink:

Poissa hulivili

• Ylivuotaja
  • lääkikseen ennen hautaamistani
« Vastaus #14 : 13.09.15 - klo:08:04 »
Itselläni nyt mafynetti2. En tiedä vastaako hinta ihan sitä, mitä kurssi antaa. Ehkä saman saisi jollakin halvemmalla io-matskullakin. Itse tykkään kuitenkin ja olen tähän asti ollut tyytyväinen. Lisäksi tulee matematiikan kurssit mukana eikä vain pelkästään lääkismatsku. Varteenotettava kurssi. :)
Jos aloittaa liian myöhään, ei kerkeä mihinkään.

Seuraa meitä