Kirjoittaja Aihe: Mafynetti 2  (Luettu 61029 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa merrygoround

• Tehovuotaja
  • *
  • LK Kuopio
Vs: Mafynetti 2
« Vastaus #30 : 18.07.16 - klo:15:38 »
Tilasin Mafynetti2:n ja pitäisi parin viikon päästä se noutaa Hesasta. Tuli kuitenkin mieleen tuo uudistus ensi vuoden pääsykokeita koskien..Jos tulee vaikka mitä kaikkea mullistavaa uudistusta ja tuo Mafy2 -paketti onkin osiltaan täysin turha? Pitäisiköhän kuitenkin odottaa, kunnes tulee virallinen tieto siitä, mitä ensi vuoden kokeeseen tulee? Aika on vaan nyt kallista, kun lähtötaso surkea eli ajattelin käydä heti elokuun alusta opiskelemaan.
Mielipiteitä?  :) :)

Mafynetti on siitä hyvä että sitä päivitetään. Luulisin että ne mafyllä ottaa päivityksissä huomioon laskinuudistuksen kunhan siitä tulee lisää tietoa :)

MNS

• Vieras
« Vastaus #31 : 22.07.16 - klo:15:57 »
Tilasin Mafynetti2:n ja pitäisi parin viikon päästä se noutaa Hesasta. Tuli kuitenkin mieleen tuo uudistus ensi vuoden pääsykokeita koskien..Jos tulee vaikka mitä kaikkea mullistavaa uudistusta ja tuo Mafy2 -paketti onkin osiltaan täysin turha? Pitäisiköhän kuitenkin odottaa, kunnes tulee virallinen tieto siitä, mitä ensi vuoden kokeeseen tulee? Aika on vaan nyt kallista, kun lähtötaso surkea eli ajattelin käydä heti elokuun alusta opiskelemaan.

Mafynetti on siitä hyvä että sitä päivitetään. Luulisin että ne mafyllä ottaa päivityksissä huomioon laskinuudistuksen kunhan siitä tulee lisää tietoa :)

Pitäisi tulla nelilaskin uudistus huomioiden uutta matskua syksymmällä, olivat julkaisseet tiedotteen asiasta. Itselleni saapui tabletti eilen  :cool: Tosin, toistaiseksi olen vaan räpläillyt sitä ja järjestellyt applikaatioita.  ;D Lukeminen alkaa 1.8.2016, ei yhtään aiemmin.  ;D

Poissa Manta74

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #32 : 22.07.16 - klo:23:51 »

Pitäisi tulla nelilaskin uudistus huomioiden uutta matskua syksymmällä, olivat julkaisseet tiedotteen asiasta. Itselleni saapui tabletti eilen  :cool: Tosin, toistaiseksi olen vaan räpläillyt sitä ja järjestellyt applikaatioita.  ;D Lukeminen alkaa 1.8.2016, ei yhtään aiemmin.  ;D

Tsemppiö opiskeluun Mafynetin kanssa! Minä haeb tabletin ensi viikon lopulla ja opiskelut alkaa 16.8 täydellä teholla  :cool:

MNS

• Vieras
« Vastaus #33 : 26.07.16 - klo:18:16 »
Hei, mehän voidaan täällä pulista sitten niistä Mafyn tehtävistä ja simukokeista, kun on näin paljon mafylaisia vuodossa.  :wink: ;D

Poissa Fysiikka4

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Mies
  • LK
« Vastaus #34 : 31.07.16 - klo:16:40 »
Itekin hain edellisellä viikolla tabletin. Luvut alkaa huomenna 1.8. :)

Poissa Vaari

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Mies
  • Viimeinen ristiretki Turussa 2017
« Vastaus #35 : 31.07.16 - klo:18:41 »
Hei, mehän voidaan täällä pulista sitten niistä Mafyn tehtävistä ja simukokeista, kun on näin paljon mafylaisia vuodossa.  :wink: ;D
Joo, mulla ainakin kova kiusaus sortua täällä kyselemään mallivastauksia vaikeimpiin fyssan Tavoitetehtät III:iin, vastoin sääntöjä. Harmittaa niin paljon, kun pikän yrityksen jälkeen moni jää avautumatta. Toisaalta se on mahdollismman selkeä viesti, että kyseiset asiat vaatii treeniä ja ymmärrystä.

Mafynetti tuntuu tosiaan olevan nyt muodissa, ja mielestäni hyvästä syystä.

2 x (Vaarin 2016 tiedot + huolellisuus + nopeus) = 2017

Tonttu93

• Vieras
« Vastaus #36 : 07.08.16 - klo:14:01 »
Hei ootteko Mafyn käyttäjät muuttaneet nuita kertausasetuksia mikäli ootte jo aloittaneet lukemisen? Nii ja käyttekö läpi matematiikkaa erikseen Mafysta? Ite mietin pitäiskö kahlata joitain pitkän tai lyhyen matematiikan osioita läpi sieltä kun tässä olis kuitenkin hyvin aikaa. Ei oikein tiedä että mitä tehdä tuon matikan kanssa kun trigonometrisiä funktioitakaan ei enää ens keväänä voi tulla.

MNS

• Vieras
« Vastaus #37 : 07.08.16 - klo:18:47 »
Hei ootteko Mafyn käyttäjät muuttaneet nuita kertausasetuksia mikäli ootte jo aloittaneet lukemisen? Nii ja käyttekö läpi matematiikkaa erikseen Mafysta? Ite mietin pitäiskö kahlata joitain pitkän tai lyhyen matematiikan osioita läpi sieltä kun tässä olis kuitenkin hyvin aikaa. Ei oikein tiedä että mitä tehdä tuon matikan kanssa kun trigonometrisiä funktioitakaan ei enää ens keväänä voi tulla.

Muutin päivämäärät siten, että kun aloin ekat fyssan tehtävät, niin laskee siitä päivästä lähtien. Bilsan asetin saman tien tammikuulle jne. Niitähän nyt voi venkslata miten tykkää.
Ei matikan harjoittelusta haittaakaan ole, jos aika riittää.  ::)

Joo, mulla ainakin kova kiusaus sortua täällä kyselemään mallivastauksia vaikeimpiin fyssan Tavoitetehtät III:iin, vastoin sääntöjä. Harmittaa niin paljon, kun pikän yrityksen jälkeen moni jää avautumatta. Toisaalta se on mahdollismman selkeä viesti, että kyseiset asiat vaatii treeniä ja ymmärrystä.

Mafynetti tuntuu tosiaan olevan nyt muodissa, ja mielestäni hyvästä syystä.

Noooh, kunhan mä oon ensin hakannut päätä vähän seinään, niin varmasti kysyn täältä eka vinkkejä etenemiseen.  ;D Mutta en vielä!

Oli muuten jännä tunne palata taas kirjojen ääreen. On sellanen olo, että tätähän mun pitikin tehdä eikä tarvii keksiä mitään vapaapäivien täytettä hömppäsarjojen kattelusta.  ;D Eli toisin kuin monet ajattelevat, sain mun elämän takas. :D Tosin, olisin supersupersuper paljon mieluummin kuluttanut Arvon penkkiä Kaupissa nyt elokuusta lähtien kuin omaa kulunutta jakkaraa, mutta eiköhän se tästä.  :D
« Viimeksi muokattu: 07.08.16 - klo:18:50 kirjoittanut MNS »

Poissa Stadinmedi

• Alkuvuotaja
« Vastaus #38 : 08.08.16 - klo:14:25 »
Itse ostin mafynetti 2 paketin viime marraskuussa ja 2 vko kuluttua alkaa opiskelut helsingin lääkiksessä!

Joten myydään mafynetti 2 paketti, ei nollattu. Tabletti moitteettomassa kunnossa(Lenovo)! Hinta 400e

Poissa Epe93

• Perusvuotaja
« Vastaus #39 : 08.08.16 - klo:14:49 »
Valaiskaapa vähän tietämätöntä. Mitä tarkoittaa nollattu tai ei-nollattu Mafynetti?

Poissa Stadinmedi

• Alkuvuotaja
« Vastaus #40 : 08.08.16 - klo:14:53 »
Siellä on merkinnöissä mitkä tehtävät tehty ja tavoitekäyrää ei pysty oikein käyttää. Muuten tehtävät toimii ja pystyy niiden kautta itsensä kouluun lukee!

Poissa Manta74

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #41 : 09.08.16 - klo:20:09 »
Olen hankkinut Mafynetin nyt ja opiskelut ensi kevään pääsykokeisiin aloittaa ensi viikolla. Kannattaako ensin olla käyty läpi lukion oppimäärät kirjoista vai voiko/kannattaa lukea niitä rinnalla? En siis vielä ole pahemmin ehtinyt tuohon Mafynettiin edes tutustua, mutta kirjojen lukeminen (fykebi) ja läpikäyminen on siis aivan kesken.

Poissa Diggoo

• Älyvuotaja
  • **
  • Natriumnatsi
« Vastaus #42 : 09.08.16 - klo:20:30 »
Suosittelen käymään kirjojen kautta aiheita läpi samalla kun opiskelet mafynetillä. Ohjeet toteutukseen löytyvät mafystä. Itse aloitin opiskelemaan fysiikkaa ja kemiaa lähes nollista pelkästään mafyn avulla, ja olisin varmasti päässyt nopeammin etenemään, jos olisi ollut edes jonkinlainen ymmärrys pohjalla asioista. Toisaalta tämä tyyli pakotti miettimään ja oivaltamaan asioita itse.

Poissa iitupiitu

• Tehovuotaja
  • *
  • Lääk. yo 2017 Helsinki
« Vastaus #43 : 10.08.16 - klo:14:09 »
Itse meinasin hankkia mafyn nyt toiselle hakukerralle. Mitä olette mieltä, kandeeko silloinkin käydä lukiokirjoja läpi sivussa ? Lukiokirjojen tehtäviä FyKestä en ajatellut enää tehdä kun ovat niin peruskauraa. Tarkoitus on käydä kirjoittamassa nyt syksyllä molemmat ja tätä varten ajattelin laskea parit YO-kertauskirjat läpi. Bilsaa ajattelin lukea myös Bioksesta, koska se on mulla heikoin. Mutta siis summa summarum, jos pohjaa on jo FyKestä ja toinen haku alla, voiko lähteä paukuttelemaan vaan tabletilla kevääseen ?

Poissa SSMK

• Satunnaisvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
  • Lääketieteen yo -16, Kuopio
« Vastaus #44 : 10.08.16 - klo:14:33 »
Itse meinasin hankkia mafyn nyt toiselle hakukerralle. Mitä olette mieltä, kandeeko silloinkin käydä lukiokirjoja läpi sivussa ? Lukiokirjojen tehtäviä FyKestä en ajatellut enää tehdä kun ovat niin peruskauraa. Tarkoitus on käydä kirjoittamassa nyt syksyllä molemmat ja tätä varten ajattelin laskea parit YO-kertauskirjat läpi. Bilsaa ajattelin lukea myös Bioksesta, koska se on mulla heikoin. Mutta siis summa summarum, jos pohjaa on jo FyKestä ja toinen haku alla, voiko lähteä paukuttelemaan vaan tabletilla kevääseen ?

Jos on kertaalleen jo opetellut fysiikat ja kemiat niin kirjoja ei oikestaan tarvitse :) toki ne on hyvä olla jossain saatavilla jos tulee tarve kerrata jotain alkeista lähtien, mutta mafyn tehtäväpaketti on niin laaja ja kattava että teorian kertaaminen sujuu melkein siinä laskiessa :)

Seuraa meitä