Kirjoittaja Aihe: Koepankki 2016  (Luettu 23641 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eetu Hy

• Alkuvuotaja
Vs: Koepankki 2016
« Vastaus #30 : 07.07.16 - klo:13:28 »
Montako Kuopion koetta on koepankissa?

Poissa iitupiitu

• Tehovuotaja
  • *
  • Lääk. yo 2017 Helsinki
« Vastaus #31 : 07.07.16 - klo:15:02 »
Mä varasin ajan heti tulosten tultua Hgiin ja olin tänään katsomassa paprun, en tietenkään tajunnut ottaa kuvia. Tilasin paperin myös heti 1.7. Mulle tuli maili jo että mun paperi on laitettu eilen postiin. Oon tällä hetkellä varasijalla 69. että en tiedä onko mun paperista hyötä kellekään. Tosin suurin osa laskuista oli lähes täysiin oikein, muutamassa olin kämmänny vaan niin pahasti että ne söi pisteet  :-[

Poissa Jary

• Hypervuotaja
  • Luovuttaja
« Vastaus #32 : 07.07.16 - klo:22:29 »
Montako Kuopion koetta on koepankissa?

Monta.

Poissa Jary

• Hypervuotaja
  • Luovuttaja
« Vastaus #33 : 10.07.16 - klo:13:20 »
Muistutuksena kaikille, että mikäli ette saa linkkiä koepankkiin 24h sisällä, laittakaa muistutusviestiä tulemaan! Mulle tulee niin paljon viestejä koepankkiin liittyen että joku viesti saattaa vahingossa mennä ohi.

Poissa NeNe

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
  • TAMPERE 2017 (3.haku)
« Vastaus #34 : 10.07.16 - klo:20:10 »
Millä ihmeellä saan muutettua tota pdf sivujen järjestystä ko muutin nuo pdf:ksi ja ne tallentu yheks tiedostoks ihan väärään järjestykseen...
Ärsyttävä ko menin jotai sokkaroimaan ja pääsee tuonne merge pdf sivulle tunnin päästä uuelleen ko käyyin kuulemma sitä jo kahdesti..

Poissa Eetu Hy

• Alkuvuotaja
« Vastaus #35 : 11.07.16 - klo:10:37 »
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa miten koepankin kokeita tulee käyttää oikasupyynnössä? Tuleeko koko koe liittää oikasupyyntöön ja mitä tietoja ko. henkilöstä tulee kertoa? Nimi, puhelinnumero, muuta? Tarvitaanko jonkunlainen valtakirja, että kyseistä koetta saa käyttää omassa oikaisupyynnössä?

Poissa iitupiitu

• Tehovuotaja
  • *
  • Lääk. yo 2017 Helsinki
« Vastaus #36 : 11.07.16 - klo:12:14 »
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa miten koepankin kokeita tulee käyttää oikasupyynnössä? Tuleeko koko koe liittää oikasupyyntöön ja mitä tietoja ko. henkilöstä tulee kertoa? Nimi, puhelinnumero, muuta? Tarvitaanko jonkunlainen valtakirja, että kyseistä koetta saa käyttää omassa oikaisupyynnössä?

Helsingin yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan sivuilla sanotaan näin:

"Huom! Mikäli hakija oikaisupyynnössään vetoaa toisen hakijan valintakoevastaukseen tulee oikaisupyynnön tehneellä hakijalla olla toisen hakijan kirjallinen suostumus valintakoevastauksen käyttämisestä oikaisupyynnössä. Mikäli kirjallista suostumusta ei ole liitetty oikaisupyynnön yhteyteen ei toisen hakijan valintakoevastauksia voida ottaa huomioon."

emmie00

• Vieras
« Vastaus #37 : 12.07.16 - klo:12:58 »
Tämä kuuluisi ehkä "tyhmät kysymykset" -osioon, mutta laitetaan nyt tänne, kun oikaisuvaatimuksista on kyse... Eli onko tuossa mitään sääntöjä, kuinka monet oikaisijat voi viitata yhteen ja samaan kokeeseen, ilman että tämä kyseinen koe joutuu huonoon valoon?  ::)

Minulle on tullut tähän mennessä neljä toivomusta saada käyttää koettani oikaisussa, ja kun omat pisteet ovat ihan hilkulla ja olen saanut hämmästyttävän korkeita pisteitä useista tehtävistä, niin ei kai minulle enää voida tehdä pistevähennyksiä ja viedä opiskelupaikkaa?

Anteeksi tämä panikoiminen  :-[ autan mielelläni jokaista oikaisijaa, mutta olisi kiva saada jonkinlainen varmuus asiasta  :o

Poissa Jary

• Hypervuotaja
  • Luovuttaja
« Vastaus #38 : 12.07.16 - klo:14:19 »
Tämä kuuluisi ehkä "tyhmät kysymykset" -osioon, mutta laitetaan nyt tänne, kun oikaisuvaatimuksista on kyse... Eli onko tuossa mitään sääntöjä, kuinka monet oikaisijat voi viitata yhteen ja samaan kokeeseen, ilman että tämä kyseinen koe joutuu huonoon valoon?  ::)

Minulle on tullut tähän mennessä neljä toivomusta saada käyttää koettani oikaisussa, ja kun omat pisteet ovat ihan hilkulla ja olen saanut hämmästyttävän korkeita pisteitä useista tehtävistä, niin ei kai minulle enää voida tehdä pistevähennyksiä ja viedä opiskelupaikkaa?

Anteeksi tämä panikoiminen  :-[ autan mielelläni jokaista oikaisijaa, mutta olisi kiva saada jonkinlainen varmuus asiasta  :o

Ei tietenkään voida :D

emmie00

• Vieras
« Vastaus #39 : 12.07.16 - klo:14:44 »
Ok. Kiitos Jary!
Edit: Niille, jotka odottelevat valtakirjaansa minulta, niin on tulossa illalla kun pääsen skannerin ääreen!
« Viimeksi muokattu: 12.07.16 - klo:14:47 kirjoittanut emmie00 »

MNS

• Vieras
« Vastaus #40 : 13.07.16 - klo:21:48 »
Millä ihmeellä saan muutettua tota pdf sivujen järjestystä ko muutin nuo pdf:ksi ja ne tallentu yheks tiedostoks ihan väärään järjestykseen...
Ärsyttävä ko menin jotai sokkaroimaan ja pääsee tuonne merge pdf sivulle tunnin päästä uuelleen ko käyyin kuulemma sitä jo kahdesti..

Netissä on monis muitakin sivustoja .pdf-tiedostojen muokkaukseen. Itselleni kävi sama ja käytin tätä: http://www.ilovepdf.com/ . Siellä ei ole aikarajoja, joten voi toilailla rauhassa. :)

Poissa KMiller

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #41 : 27.12.16 - klo:21:44 »
Terve, tämä on ehkä hieman tyhmä kysymys, mutta voiko tätä koepankin osoitetta saada vaikka ei ole itse lähettänyt koetta sinn? Itse kun en ole vielä pyrkinyt kertaakaan lääkikseen niin en ole voinut lähettää omaa koettani sinne.
Siis itseäni asia kiinnostaisi siinä mielessä, että olisi mielenkiintoista nähdä kuinka ihmiset ovat ratkaisseet eri tehtävät.
« Viimeksi muokattu: 28.12.16 - klo:13:25 kirjoittanut KMiller »

Seuraa meitä