Kirjoittaja Aihe: Yksi etappi takana, tauon paikka  (Luettu 3121 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa M_1975

• Alkuvuotaja
Yksi etappi takana, tauon paikka
« : 17.06.18 - klo:09:51 »
Miksi minä tätä teen on se kysymys. Jokaiselle sama kysymys. Ulkoinen motivaatio ei toimi. Sen on tultava itsestä. Tämä auttaa keskittymään siihen, mikä on oleellista. Kyse on aika pitkälle siitä, mitä voit hylätä, jotta voit keskittyä siihen, mikä ajaa eteenpäin.
[/size]
[/size]Alalla jaksaminen on tärkeää. Tärkeää on myös ymmärtää sitä, mistä se jaksaminen tulee, millainen itse on, mitä itse odottaa ja millä tavalla oma toiminta menee metsään siinä vaiheessa, kun se jaksaminen on vaarantuneena. Siksi kannattaa hakea vastausta sekä siihen millainen itse on että siihen millaisia odotuksia muilla on sinua kohtaan. Tätä on myös pakko sanoittaa myös ympärilleen, jotta ihmiset tietävät kuinka toimit. Se ei niinkään haittaa, jos ei osaa tai ymmärrä. Se haittaa, jos tätä ei tiedä itse tai tätä ei tiedä työyhteisö.

[/size]Sain itse juuri yhden urakan päätökseen. Seuraava on pöydällä. Tiedän, että sen aloittamisen jälkeen työtä on 24/7, kunnes tulee jaksamisen raja vastaan. Olen tehnyt työtä korkealla intensiteetillä koko ikäni ja pidän siitä. Nyt leppoistan. Tai siis teen ainoastaan 40 tuntista työviikkoa ja luen iltaisin alan julkaisut. Ja suunnittelen hetken taukoa ja leppoistusta.
[/size]
[/size]Haluaisin nyt löytää 1kk - 1 vuoden projektin, jossa olisi kyse jostain ihan muusta. Sitten taas oman työn pariin...
[/size]
[/size]

Seuraa meitä