Kirjoittaja Aihe: Kohteena lääkis: Kevät 2021  (Luettu 29362 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Elukka25

• Tehovuotaja
  • *
Vs: Kohteena lääkis: Kevät 2021
« Vastaus #165 : 13.03.21 - klo:18:59 »
Niin ikinähän ei voi olla varma, mutta kyllähän noi pisteet oikeassa kokeessa on ollut aika pitkälti tuolla missä Tupu sanoikin. Ainakin nämä viime vuodet.  :)  Ja en minäkään löytänyt kun katsoin, mutta johtuu todennäköisesti siitä että ne kysymykset tais olla niissä nettikokeissa jotka oli kaks vikaa koetta viime vuonna  :eusa_think:

Poissa Tupu2021

• Perusvuotaja
« Vastaus #166 : 13.03.21 - klo:20:00 »
Hyvin sä muistat Elukka!  ;D  Näin se varmasti oli. Mä en muistanut, että nettikokeissa oli muuta ku ne monivalinnat silloin. Mutta joo, varmaan siellä oli, koska yksikään koe ei täsmännyt paperisiin, jotka oon säästänyt. Mietin, että olikohan ne monivalinnat myös muiden aineiden osalta samat ku ennen, ku niin moni vaikutti tutulta ja meni oikein "ihanko tämän oisin kuullut"-meiningillä.

Nää vanhat kokeet tuntuvat ehkä vähän petollisilta, koska siinä alkaa kuvitella osaavansa, ehkä enemmän kuin mitä oikeasti osaa. Tai ainakin mä mietin, että osaanko nämä sen takia, että olen niitä joskus aiemmin jo pureskellut. Ehkä sitä vain pitäisi mennä rinta rottingilla ja uskoa, että osaa tai että ainakin oppinut, mutta ei siitä pääse, että pieni epäilyksen siemen osaamisen suhteen on tuolla takaraivossa. :eusa_think:

Poissa Elukka25

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #167 : 13.03.21 - klo:20:52 »
Heh joo muistaispa kaikki yhtä hyvin niin ei varmaan tarvisi enää hakea  ;D  mä muistan kun joihin pysty ihan lukuja kirjoittaa vaikka useimmat olikin ihan monivalintaa.  :) 

Mä uskon, että niistä on pieni hyöty kun ei tule sitä ”uutuudenshokkia” mutta en usko, että niitä osaisi vieläkään jos ei olisi kehittynyt sillä en osaa aina kaikkia mafyn kertaustehtäviäkään vaikka oon nähny miten se tehdään ja siitä on vielä paljon lyhyempi aikakin  ;D  että usko vaan että olet myös oppinut vaikka epäillyttäiskin  :peukku:

Poissa hakija92

• Perusvuotaja
« Vastaus #168 : 13.03.21 - klo:21:26 »
Onko kukaan muu hakemassa sekä yleiselle että eläinlääkikseen? Minä olin jo muutenkin vähän pohtinut noiden välillä, joten nyt kun tuo haku on mahdollista, niin annan mennä. Yleinen toki olisi mieluisin, mutta olisin kyllä onneissani myös eläinlääkärinä.

Poissa Betula

• Perusvuotaja
« Vastaus #169 : 13.03.21 - klo:22:44 »
Outoa, ettei tässä näy lainaus, sillä tää on vastaus Elukka25 kirjoitukseen, jonka kopsasin tuolta aiemmalta seinältä.

"Heh ”kiva” nähdä, että on muitakin kenellä menee tää fiilis vuoristorataa pääsykokeiden suhteen :eusa_wall:"

Jooh todellakin. Mun heikkous on se, että luen nähtävästi liikaa uutisia ja kaikkea mahdollista tiedotetta mitä on saatavilla. Sen lisäksi olen kova analysoimaan kaikenlaista, niin kyllä siinä sitten on aineksia tuohon vuoristorata ilmiöön ;D

Tänään tosin olen kyllä ihan vain odottavalla kannalla. Ehkä siksikin, että kohta tuo jännitys laukeaa, kun pistävät faktat pöytään ;D  Ajatuksella; ei enää montaa yötä jouluun...  :aplodit:
« Viimeksi muokattu: 13.03.21 - klo:22:47 kirjoittanut Betula »

Poissa Tane

• Perusvuotaja
« Vastaus #170 : 14.03.21 - klo:00:00 »
Tuosta Betulan kirjoituksesta tuli mieleen, että olen kuullut, että tällä älyvuodolla ois kans oma serveri discordissa ja että siellä keskustelu kävisi vähän vilkkaammin kuin täällä - siis ajattelin, jos sinua Betula kiinnostaa tällaiset kaikenlaiset tiedotuskanavat, epävirallisetkin. Vai sekottaako ne pakkaa vain entisestään?
Siellä kai keskustellaan kaikista mahdollisista skenaarioista ym. Mutta sen nurja puoli on kuulemma siinä, että sinne mahtuu myös paljon joutavaa keskustelua sekaan, meinaan ettei ole mikään valtakunnan tietokanaviin perustuva keskusteluyhteisö, jos olen ymmärtänyt asian oikein. Sen lisäksi keski-ikä taitaa siellä olla alhaisempi, kuin täällä, joten mielenkiinto ja keskustelu kohdistuu myös paljon todistusvalintaan ja korotteluun. Ei ehkä niin puhtaasti pääskykokeeseen, kuin mitä se näissä ketjuissa on ollut. No ajattelin vihjasta, jos kiinnostaa.  :)

Poissa Betula

• Perusvuotaja
« Vastaus #171 : 14.03.21 - klo:12:30 »
Heh! ;D  Juu sielläkin (Discordissa) olen ollut, mutta lähinnä sivustaseuraajana. Viime vuonna osallistuin keskusteluihinkin, mutta joskus, ainakin silloin kun se valintakoerumba oli pahimmillaan, niin silloin se keskustelu ei aina ollut kaikilta osin niin mieltä ylentävää, niin sitten jätin sen.

Tämän vuoden aikana olen vain harvakseltaan käynyt seuraamassa keskustelua siellä, mutta en ole varsinaisesti ottanut osaa mihinkään. On totta, että keskustelu siellä kulkee paljon ylppäreissä, mutta kyllä siellä pääsykoettakin mietitään. Viimeeksi kun siellä kävin, niin silloin keskusteltiin siitä, että joku oli kuullut jostain, että valintakriteereihin (ei kiintiöihin) voisi vielä huomisen aikana tulla muutoksia. Mutta kukaan ei vaikuttanut tietävän sen enempää mitä se tarkoitti tai että millaisista muutoksista olisi kyse.

Lanka, jonka sitten taas koen ihan arvottomaksi on Lääkislankaa. Sitä en lue ollenkaan. Se menee mielestäni ihan asiattomuuksiin ja sen totuudenarvo taitaa jopa olla miinuksen puolella.
Mieluiten pysyttelen sellaisissa kanavissa ja lähteissä, joista voin olla varma, että ne pohjautuu jonkinlaiseen tutkittuun tietoon.
« Viimeksi muokattu: 14.03.21 - klo:13:39 kirjoittanut Betula »

Poissa Tupu2021

• Perusvuotaja
« Vastaus #172 : 14.03.21 - klo:14:58 »
Heh joo muistaispa kaikki yhtä hyvin niin ei varmaan tarvisi enää hakea  ;D  mä muistan kun joihin pysty ihan lukuja kirjoittaa vaikka useimmat olikin ihan monivalintaa.  :) 

Mä uskon, että niistä on pieni hyöty kun ei tule sitä ”uutuudenshokkia” mutta en usko, että niitä osaisi vieläkään jos ei olisi kehittynyt sillä en osaa aina kaikkia mafyn kertaustehtäviäkään vaikka oon nähny miten se tehdään ja siitä on vielä paljon lyhyempi aikakin  ;D  että usko vaan että olet myös oppinut vaikka epäillyttäiskin  :peukku:

Kiitos tsempistä Elukka :) . Onhan se varmaan niinkin, että jotain enemmän on oivaltanut sitten viime vuoden. Hei btw mä löysin tämän kolmoskokeen viime vuodelta. Se oli koe nro 7. Eli just niitä mitkä oli netissä ja ainakin toi mikä mulla oli täällä kotona, niin mä olin jättänyt sen ihan blankoksi. En ollut tehnyt ensimmäistäkään muistiinpanoa siihen. Tämä 3. koe tais kyllä olla suora kopsu sieltä viime vuodelta. Toisaalta ei mikään ihme, että käyttävät niitä viime vuoden loppupuolen kokeita, koska nehän jäi varmaan monella muullakin vähän niinku käyttämättä, sen tilanteen vuoksi mikä silloin oli.

Mua vähän harmittaa, että en viime vuonna sitten jaksanut haravoida noita kokeita läpi. Osaksi se johtuu siitä, että Mafyltä silloin, niinku nytkin sanottiin, että ei kannata niitä kokeita jäädä miettimään, että jatkaa vain mihin ennen koetta jäi. Viime vuonna tein niin, mutta tänä vuonna olen kyllä aika tarkkaan käynyt kokeet analyysimielessä läpi. Koen, että opin sitäkin kautta.
« Viimeksi muokattu: 14.03.21 - klo:15:00 kirjoittanut Tupu2021 »

Poissa Tupu2021

• Perusvuotaja
« Vastaus #173 : 14.03.21 - klo:15:18 »
Heh! ;D  Juu sielläkin (Discordissa) olen ollut, mutta lähinnä sivustaseuraajana. Viime vuonna osallistuin keskusteluihinkin, mutta joskus, ainakin silloin kun se valintakoerumba oli pahimmillaan, niin silloin se keskustelu ei aina ollut kaikilta osin niin mieltä ylentävää, niin sitten jätin sen.

Oma kokemus tuolta kanavalta on vähän saman suuntainen. Pidän tästä seinäistä enemmän, sillä koen että täällä keskustelut ovat valoisampia, vaikka keskustelu ei ole niin vilkasta kuin siellä.

Kävin kanavalla viikkoja sitten kuulostelemassa vähän fiiliksiä kun koronatilanne taas alko olla pahenemaan päin. Siellä ei oikein jaksattu uskoa lähi-kokeisiin vaan oltiin taipuvaisempia uskomaan, että viime vuosi toistaa itseään karsintakokeen muodossa. Jotenkin täältä sinne hypänneenä, se tuntui surulliselta, jopa vähän masentavalta. Joten päätin, että en mene sinne enää lukemaan mielipiteitä. Sillä tavalla pystyn paremmin keskittymään omaan tekemiseen, kun en kuuntele niin paljoo mitä muut ovat mieltä. Vähän niinku laput silmillä toimii mulle. 8) 

Poissa ookoomikko

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Mies
  • LT1 -21
« Vastaus #174 : 14.03.21 - klo:19:23 »
Mitä itse käytän lähes päivittäin sitä edellä mainittua discord-kanavaa niin olen tykännyt, kun siellä tosiaan saa aika luotettavasti ja nopeasti vastauksia tehtäväkohtaisiin kysymyksiin, kun tulee jotain kinkkistä vastaan. Lisäksi pääsee päästämään höyryjä kun voi keskustella reaaliajassa, ellei peräti ryhmäpuhelussa, omia tuntojaan purkaen.

Viime keväänä meni vähäsen maku tähän Älyvuotoon kun silloin oli niitä muutamia vissiin Ylilaudan puolelta tulleita suun soittajia ja kun siitä keskustelusta tullut hullua hurskaammaksi niin totesin että tulee paljon parempi mieli kun en täällä käy vaan jos halusi jotain järkevää keskustella niin se onnistui siellä discordin puolella paljon paremmin. Nyt kuitenkin täällä Älyvuodossa keskustelun taso jälleen paremmalla tasolla viime vuoteen verrattuna ja on tullut myös tätä aktiivisemmin seurattua.

Mitä tulee taas discordissa käytyyn keskusteluun kokeen järjestämisestä, niin eipä meillä ole mitään "sisäpiirin miestä" sen suuremmin kuin täälläkään, että ihan yhtä lailla mutuilua siellä käydään, kun varsinaisia faktoja ei vielä hirveästi ole tuotu julkiseen tietoon. Eipä viime keväästä oppineena voi juuri muuta varmana ottaakaan kuin epävarman...

Itsekin kyllä kallistun siihen näkemykseen, että kun eletään hyvin vaikeasti ennakoitavaa koronatilannetta jossa toisaalta on toivoa paremmasta mutta toisaalta tällä hetkellä mennään kovaa vauhtia kohti peruskalliota niin lääkisten on mahdotonta sanoa mitään täysin satavarmaa toimintatapaa ensi viikolla, joka toimii aivan varmasti kahden kuukauden päästäkin. Eli joko nyt ensi viikolla sanotaan, että "Koronatilanteesta johtuen valintakokeen lopullinen ilmoitustapa ilmoitetaan vasta (joku päivämäärä tähän)". Tuo päivämäärä voisi olla esimerkiksi ennakkomateriaalin julkaisupäivä, silloin taas tiedetään vähän enemmän.

Toinen vaihtoehto on se, että ensi viikolla ilmoitetaan "best case scenario" ja "worst case scenario" joista ensinnä mainittu olisi kokeen toteutus juuri niin kuin alunperin suunniteltiin ja jälkimmäinen olisi sitten mahdollisesti etäkarsintaa/hajautusta/kiintiöiden muuttamista tai mitä ikinä ovat keksineet siihen. Kiintiöiden muuttaminen olisi aika äärimmäinen keino, kun niistä jo annettu ymmärtää että niihin ei kajota. Kuitenkin viime keväänä tilanteen pahentuessa tarpeeksi kyllä pyörrettiin sujuvasti varmoina sanottuja maaliskuun puheita huhtikuussa... Toivottavasti saataisiin ensi viikolla kuitenkin mahdollisimman tarkkaa kuvaa että ei tarvitsisi taas kahta kuukautta arpoa. Henkilökohtaisesti panostan todistusvalintaan ensisijaisesti kun sen verran paha maku jäi viime vuonna tuosta valintakoeväännöstä ja hirveästi ei tarvittaisi hyvää tuuria että se oma paperi riittäisi mutta eipä ole vara sulkea pois valintakokeen mahdollisuutta oikeastaan ennen toukokuuta  ::)

Ei ole alun alkaenkaan mitenkään lystiä touhua tämä lääketieteellisten alojen hakuprosessi hakijalle, eikä asiaa ole auttanut kuluneen vuoden aikana tapahtuneet uudistukset ja kruununa sontavuoren päällä vallitseva koronapandemia. Neljän seinän sisällä kun tulee tahkottua samaa asiaa ties kuinka monennen kerran alkaa ainakin allekirjoittaneella korvien välissä kiehua ja seinät kaatua pikkuhiljaa päälle...  :tiili:

Niinpä ainakin omasta mielestä on ollut kätevää, että on päässyt tähän prosessiin liittyviä paineita purkamaan niin täällä kuin myös discordin puolella. Jos haluat vielä tässä pikkuhiljaa hakukevään loppusuoralle tullessa keskustella samojen asioiden painivien kanssa ja/tai apua ma/fy/ke/bi tehtäviin sekä (mafy) harkkakokeisiin liittyen, niin tässä discord liittymislinkki: https://discord.gg/whtPvKugur

Keski-ikä lienee alta kolmenkymmenen, mutta löytyy kyllä aika monen kirjavaa väkeä. Myös ensimmäisen ja useammankin vuoden opiskelijoita pääsee jututtamaan. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukaan  :D

Myös kaikille täällä lukuintoa ja jaksamista tämän kevään koitokseen! Kunhan pitää päänsä kasassa ja asiat on tarpeeksi hyvin opiskellut niin kyllä se osaaminen silloin läpi paistaa, oli kuinka kummalliset koekuviot hyvänsä :idea:
Kolmas kerta toden sanoo.

Poissa Katjusha

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #175 : 15.03.21 - klo:12:23 »
Jeppistä jee, olihan taas koe :) (3) Minusta siinä oli ihan valtavasti tehtäviä ja älytön määrä pisteitä tarjolla...! jännä juttu, että miten sitä voikin unohtaa asioita, joita on edellisessä harkkakokeessa osannut (beeta-hajoaminen jne). Jäi tehtävä kesken kemiassa, kun ei ensin sujunut, ja toisella yrityskierroksella olisikin voinut ehkä mennä, mutta herätyskello hälytti, ja paperit kiinni!
Ei pysty tietämään, miten meni. Jotenkin tuntui, että oli paljon biologian puolelta aiheita, joista en ollut koskaan kuullutkaan.. Noh, siinä onkin sitten kiinni kirimistä parin kuukauden aikana.
Hakemisesta: tärkeintähän on siis saada se opiskelupaikka, ja jotta perheen ei tarvitsisi tässä kohti muuttaa haen ensisijaisesti Helsinkiin. Tampere ja Kuopio ovat sitten sekundääriset vaihtoehdot mulle. Mullahan on takana yks täysin valmistautumaton hakukertayritys abikeväältä Kuopiossa, vuonna 100 eKr. Päädyin sitten AMK:hon muulle alalle Kuopiossa.

Poissa rainbowie

• Alkuvuotaja
« Vastaus #176 : 15.03.21 - klo:13:12 »
Kiinnostavaa nähdä, mihin kolmoskokeen sisäänpääsyraja asettuu :) 
Vaikka maksimipistemäärä oli isompi, aikaa ei ollut kuitenkaan enempää käytettävissä. Rankingia odotellessa!

Poissa Tane

• Perusvuotaja
« Vastaus #177 : 15.03.21 - klo:18:08 »
Mitä itse käytän lähes päivittäin sitä edellä mainittua discord-kanavaa niin olen tykännyt, kun siellä tosiaan saa aika luotettavasti ja nopeasti vastauksia tehtäväkohtaisiin kysymyksiin, kun tulee jotain kinkkistä vastaan. Lisäksi pääsee päästämään höyryjä kun voi keskustella reaaliajassa, ellei peräti ryhmäpuhelussa, omia tuntojaan purkaen.

Viime keväänä meni vähäsen maku tähän Älyvuotoon kun silloin oli niitä muutamia vissiin Ylilaudan puolelta tulleita suun soittajia ja kun siitä keskustelusta tullut hullua hurskaammaksi niin totesin että tulee paljon parempi mieli kun en täällä käy vaan jos halusi jotain järkevää keskustella niin se onnistui siellä discordin puolella paljon paremmin. Nyt kuitenkin täällä Älyvuodossa keskustelun taso jälleen paremmalla tasolla viime vuoteen verrattuna ja on tullut myös tätä aktiivisemmin seurattua.

Mitä tulee taas discordissa käytyyn keskusteluun kokeen järjestämisestä, niin eipä meillä ole mitään "sisäpiirin miestä" sen suuremmin kuin täälläkään, että ihan yhtä lailla mutuilua siellä käydään, kun varsinaisia faktoja ei vielä hirveästi ole tuotu julkiseen tietoon. Eipä viime keväästä oppineena voi juuri muuta varmana ottaakaan kuin epävarman...

Keski-ikä lienee alta kolmenkymmenen, mutta löytyy kyllä aika monen kirjavaa väkeä. Myös ensimmäisen ja useammankin vuoden opiskelijoita pääsee jututtamaan. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukaan  :D

Lyhensin vähän sun tekstiä ookoomikko, toivottavasti ei haittaa.
Olipas hyvin kirjoitettu, noin niinkuin kokonaisuudessaan ja mukava saada ns. "sisäpiirin tietoa" ks. kanavasta. Oma kokemus kun on lähinnä perustunut vain kuulopuheisiin. Varmaan viime kevät laitto ytyä pyttyyn vähän siellä sun täällä. Se oli aika painajaismainen tilanne, kun sitä epävarmuutta kesti niin pitkään. Sellainen on aina omiaan lisämään pahoinvointia, mikä sitten saattaa näkyä monenmoisina ulostuloina. Anonyymit tai nimimerkkikanavat ovat usein sellaisia foorumeita, missä tätä sitten tapahtuu. Joten ehkäpä meno on maltillistunut, sekä siellä (discord) että täällä. Saatan kurvata kanavalle jossain kohtaa ja muodostan oman käsityksen siitä.

Mitä pääsykokeisiin tulee, niin täällä hetkellä näyttää hyvältä. Nyt saa vain toivoa, että sitä viime vuoden vekslaamista ei tule loppusuoralle. Pidetään lippu korkealla ja toivotaan, että ne sun paperit riittää!
« Viimeksi muokattu: 15.03.21 - klo:18:09 kirjoittanut Tane »

Poissa Tupu2021

• Perusvuotaja
« Vastaus #178 : 16.03.21 - klo:10:30 »
Hyvä, että tieto tuli. Sitä mitä en vain ihan ymmärrä on, että jos ei niitä muutoksia tullut, niin miksi piti tietoa pantata niin pitkään? Miksi ei ois jo aiemmin voitu sanoa, että pääsykokeet koitetaan järjestää normaalisti. Tilanne on nyt pahempi koronan osalta, kuin aiemmin sykyllä/talvella, niin sen puitteissa ois voinut kuvitella, että jos tämä oli tiedossa, että normikokeet järjestetään oli tilanne mikä vaan tyyppisesti, niin oishan se voitu sanoa jo vähän aiemmin. Noh, näillä mennään nyt ja toivotaan todellakin, että ei sitten tule mitään viime metrien kaaosta, niinku viimeeksi. Voimia kaikille loppurutistukseen!

Poissa Betula

• Perusvuotaja
« Vastaus #179 : 16.03.21 - klo:10:57 »
Katjusha, joo pistesaldo oli kyllä ennennäkemätön. En ihan ymmärrä sitä sen funktioo, että miksi nyt tällä kertaa näin, että mitä se palvelee...varmaan jonkun näköistä koetaktiikkaa olis varmaan ollut tarkoitus hioa. Päättelin niin lukiessani, muiden vastauksia ja mietteitä. Multa kyllä puuttuu joku sen tyyppinen osaamissensori, että pystyisin maksimaalisesti hyödyntämään näitä taktiikoita. Mun mielestä tehtävät ovat olleet aika virtaviivaisesti niin, että mitä enemmän pisteitä jaossa per tehtävä, sen vaikeampi tehtävä.

Se sitten taas, että unohtaa jo oppimansa, niin se kai liittyy siihen, että sitä ei sitten ole ankkuroinut tarpeeksi hyvin pitkä-aikaismuistiin. Se taitaa siinä ja silloin olla aktiivisessa työmuistissa, mutta sellainen syvällinen kokonaisvaltainen ymmärrys ei ole täysimääräisenä vielä tapahtunut. Mulle käy usein noin. On tehtäviä, jotka aiemmin olen osannut ja nyt mietin niitä uudestaan.

Biologiassa (harkkakoe) oli paljon sellaista yksityiskohtaista tietoa, sitä mitä biologian osalta paljon harrastetaan. Juuri tuota, että yksi sana voi kaataa koko lauseen, kuten siinä simpanssi-oranki-mikälie tehtävä olikin. Ja oli se rasvahappojen hapettuminenkin vähän yli-kurssia niin sanotusti, ei ihan peruslukiotasoa. Peruslukiotaso on soluhengitys ja että tietää, että on olemassa maitohappokäyminen. Nää tällaiset kikkailut rasvahappojen synteesistä menee bio-orgaanisen kemian/ravintoopin/biolääketieteen puolelle, että ei ihan perushuttua lukiolaiselle.

Ymmärrän tunteesi Tupu ja varmaan moni miettii samaa. Johtuisko vastauksen venyttäminen siitä, että asiaa ois kumminkin koitettu puntaroida eri vaihtoehtojen kautta ja sitten ollaan annettu aikaa tähän asti pallotella ideoita. Kaiken pallottelun jälkeen (mikä ois kyllä todella mielenkiintoista tietää, mitkä kaikki vaihtoehdot ovat olleet pöydällä), päädyttiin sitten, joko yhdessä tuumin tai äänestämällä tähän vaihtoehtoon. Voisin kuvitella, että jotenkin noin se on mennyt. Niihän se usein menee noissa päättävissä elimissä, että joko äänestetään tai sitten enemmistön valinnan mukaan tehdään päätökset.

Se mikä tällä hetkellä itseä mietityttää on tuo ennakkomateriaali ja monivalinnat; oon miettinyt, että pitäisikö/uskaltaisiko ihan suosiolla jättää se nippelitiedon tankkaaminen ja monivalintojen teko ja keskittyä vain suuriin tehtäväkokonaisuuksiin ja luottaa siihen, että monivalinta koostuu tulevasta ennakkomateriaalista? Mitä oottee tästä mieltä?
« Viimeksi muokattu: 16.03.21 - klo:12:10 kirjoittanut Betula »

Seuraa meitä