Kirjoittaja Aihe: Varasija?  (Luettu 21635 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa suklaapipari

• Satunnaisvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
  • L
Varasija?
« : 03.07.09 - klo:17:15 »
Heippadei! Milloinkahan ajanlaskun alussa joku olisi päässyt sisään varasijalta? Ihan ajankuluksi tässä kyselen kun itse sellaisella olen :D Perskuta kun ei tuolla yliopistohaku.fi sivulla näe että monennellako, varmaan joku 150. sija heh heh hee X-D.

Poissa kukka

• Perusvuotaja
  • lääket.yo
Vs: Varasija?
« Vastaus #1 : 03.07.09 - klo:22:48 »
Itse sain kirjeen Turusta, että olen 1. varasijalla. Toimiston täti sanoi, että joskus on joku päässyt 1.varasijalta pääsyt opiskelemaan mutta todennäköisyys sille taitaa olla loton päävoiton luokkaa.

Poissa cipolla

• Tehovuotaja
  • *
  • Lettutieteen vihtori
« Vastaus #2 : 04.07.09 - klo:18:54 »
Tosi kummallista, ite jäin 16 raakapistettä pääsyrajasta ja silti yliopistohaku.fi:ssä lukee että olisin varalla  :eusa_eh:
Eikö useimmiten suuri osa hakijoita osu just siihen pääsyrajan tuntumaan molemmin puolin, joten tosi outoa että mäkin noin huonoilla pisteillä olisin varalla. Siis montako varasijaa ne laittaa o.O

Poissa Citronelle

• Tehovuotaja
  • *
  • LK Oulu
« Vastaus #3 : 04.07.09 - klo:21:23 »
voisko jopa olla niin, että kaikki ei-päässeet ovat varasijoilla, toiset paremmilla, toiset huonommilla. käytännössä siis esim. varasijalta 500 olis aika kingiä päästä sisään.
Jos kuljen käsi pystyssä, niin se on vahinko / oon viitannu liikaa, mun kädessä on kuolio.

Poissa rimapa_

• Älyvuotaja
  • **
  • Luonnontiet. yo
« Vastaus #4 : 04.07.09 - klo:21:28 »
Ainakaan omalla kohdallani ko. sivuilla ei lue varalla vaan hylätty...
"Kaikkihan me t

autumnleaf

• Vieras
« Vastaus #5 : 05.07.09 - klo:20:07 »
Ainakaan omalla kohdallani ko. sivuilla ei lue varalla vaan hylätty...

millaset raakapisteet sulla sit on? ku luulen, et jos ei saa puolia parhaimman saaduista raakapisteistä, nii sit koe on tavallaan hylätty, vaikka pisteet muuten olis ihan ok. Vai eiks se näin mee? musta ainaki Turun lääkiksen hakuoppaassa lukee näin..

Poissa Zork-Bork

• Paikallismoderaattori
  • **
  • Sukupuoli: Mies
  • l
« Vastaus #6 : 05.07.09 - klo:21:03 »
millaset raakapisteet sulla sit on? ku luulen, et jos ei saa puolia parhaimman saaduista raakapisteistä, nii sit koe on tavallaan hylätty, vaikka pisteet muuten olis ihan ok. Vai eiks se näin mee? musta ainaki Turun lääkiksen hakuoppaassa lukee näin..

Quote or it didn't happen.
Myrkky.

Poissa rimapa_

• Älyvuotaja
  • **
  • Luonnontiet. yo
« Vastaus #7 : 06.07.09 - klo:01:28 »
En hakenut Turkuun.
"Kaikkihan me t

autumnleaf

• Vieras
« Vastaus #8 : 06.07.09 - klo:09:27 »
ei mut eiks näin oo kaikissa lääkiksissä?? ei kai sitten..  :eusa_think:
« Viimeksi muokattu: 06.07.09 - klo:09:40 kirjoittanut autumnleaf »

Poissa suklaapipari

• Satunnaisvuotaja
  • L
« Vastaus #9 : 06.07.09 - klo:11:44 »
No nytpä soittelin tiedekuntaan ja kun Kuopioon pääsi 76,2 yhteispisteellä, omani oli huimat 58,5  :wink:

Elikkäs vaikka olin "varasijalla" niin se todennäköisesti oli joku 300. sija! Eipäs haittaa, tammikuussa en vielä ollut lukenut kurssiakaan kemiaa, fyssaa tai bilsaa ja lyhyt matiikkakin lukiossa, joten ihan tyytyväinen olen 5kk työn tuloksiin.

Ensi vuonna sitten petrataan!  :smile:

Poissa Poliisihirvi

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #10 : 08.07.09 - klo:10:58 »
--
« Viimeksi muokattu: 01.12.11 - klo:19:45 kirjoittanut Poliisihirvi »

Poissa Citronelle

• Tehovuotaja
  • *
  • LK Oulu
« Vastaus #11 : 11.07.09 - klo:21:19 »
haha, mahtoi puolestaan tällä toisella kaverilla olla aika valtava ketutus. itekin hermoilen siitä, että mitä jos posti on hukannu mun kirjeeni, tosin kirjasinkin sen vielä. mutta kovasti siis odotellaan sitä vahvistuskirjettä täällä.
Jos kuljen käsi pystyssä, niin se on vahinko / oon viitannu liikaa, mun kädessä on kuolio.

Poissa apaja

• Satunnaisvuotaja
  • l
« Vastaus #12 : 11.07.09 - klo:21:34 »
haha, mahtoi puolestaan tällä toisella kaverilla olla aika valtava ketutus. itekin hermoilen siitä, että mitä jos posti on hukannu mun kirjeeni, tosin kirjasinkin sen vielä. mutta kovasti siis odotellaan sitä vahvistuskirjettä täällä.
Itse laitoin myös kirjattuna ja tyrkkäsin kirjeeseen vielä mukaan postikortin omalla nimelläni ja postimerkillä varustettuna. Laitoin kaksi ruutua, "kyllä" ja "ei", sekä tekstin "tuliko vastaanottamisilmoitus perille?". Sain postikorttini takaisin "kyllä" -ruutu ruksattuna :) Lisäksi https://www.yliopistohaku.fi/yshjHakija/ lukee "sitovasti vastaanottanut". Kai ne laput meni sitten perille.

Poissa youzo

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #13 : 11.07.09 - klo:21:42 »
Lisäksi https://www.yliopistohaku.fi/yshjHakija/ lukee "sitovasti vastaanottanut". Kai ne laput meni sitten perille.
Eipä tullut mieleen, että varmistuksen paikan vastaanottamisesta näkee yliopistohaku.fi:stä. Kiitos vinkistä! :smile:. Nyt voi lähteä maanantaina helpottunein mielin inttiin.

Poissa Pollari

• Älyvuotaja
  • **
  • El
« Vastaus #14 : 11.07.09 - klo:22:01 »
Itse laitoin myös kirjattuna ja tyrkkäsin kirjeeseen vielä mukaan postikortin omalla nimelläni ja postimerkillä varustettuna. Laitoin kaksi ruutua, "kyllä" ja "ei", sekä tekstin "tuliko vastaanottamisilmoitus perille?". Sain postikorttini takaisin "kyllä" -ruutu ruksattuna :) Lisäksi https://www.yliopistohaku.fi/yshjHakija/ lukee "sitovasti vastaanottanut". Kai ne laput meni sitten perille.

Hiukan kalliimpi versio tästä on laittaa kirjattuun kirjeeseen saapumisilmoitus-palvelu. Eli sulle tulee semmonen lappu kun kirje on mennyt perille. 2,5e maksaa. Itse tein näin ja tuolla netissä lukee tuo sitovasti vastaanottanut mutta lappusta ei ole vielä kuulunut. Toivottavasti maanantaina tulee  :eusa_pray:
« Viimeksi muokattu: 11.07.09 - klo:22:04 kirjoittanut Pollari »

Seuraa meitä