Kirjoittaja Aihe: Miten jaksatte?  (Luettu 9025 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Päivi Turunen

• Ylläpito
Miten jaksatte?
« : 30.09.16 - klo:11:53 »
hei älyvuotolaiset! Laitoimme pystyyn uuden keskusteluaihealueen liittyen terveyteen. Palstalla voitte jakaa kokemuksianne omasta jaksamisestanne opiskelu/pääsykoepaineiden alla. Miten pidätte koneistonne kunnossa? Onko teillä jakaa muille vinkkejä hyvään uneen, rentoutumiseen ja palautumiseen?

Olemme valmennusuramme aikana tavanneet paljon nuoria ihmisiä, jotka pääsääntöisesti voivat hyvin ja elintavat ovat kunnossa, mutta joka vuosi törmäämme kuitenkin yleisesti mm. unettomuuteen, stressiin, mielialaongelmiin, ahdistuneisuuteen ja varsinkin kokeen lähestyessä pääsykoejännittämiseen.

Haluaisimme kuulla miten voitte; oletteko jo tässä vaiheessa luku-urakkaa törmänneet jaksamisongelmiin, voisimmeko kenties auttaa ja neuvoa? Onko opiskelu vienyt arjesta niin suuren siivun että oma hyvinvointi on jäänyt vähemmälle huomiolle? Miten jaksatte liikkua, syöttekö monipuolisesti, nukutteko hyvin?

Oletko kenties jo selättänyt jonkun ongelman, kuinka sen teit? Jaa vinkit muillekin :)

Olen erikoistumassa työterveyslääkäriksi, mutta tällä hetkellä työskentelen aikuispsykiatrialla. Minulle voi laittaa henkilökohtaistakin meiliä, ja voin neuvoa suuntaa-antavasti, mutta diagnosointia ja lääketieteellistä hoitoa en netin kautta pysty tarjoamaan :)

Liitän vuoden mittaan tähän keskustelualueeseen tietoa ja artikkeleita mm. unettomuuden ehkäisystä ja hoidosta, koejännityksen hillitsemisestä ja masennuksen tunnistamisesta. Tuleeko mieleesi jotain aihetta, jota teksteissäni olisi hyvä käsitellä? Laita toivetta joko tähän alle tai meilinä minulle.

Terveellistä syksyä toivottaen

Päivi

paivi.turunen@epione.fi
« Viimeksi muokattu: 30.09.16 - klo:12:01 kirjoittanut Päivi Turunen »
Epione Valmennus

Seuraa meitä