Kirjoittaja Aihe: EMÜ2022  (Luettu 1807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Linimentti

• Satunnaisvuotaja
EMÜ2022
« : 05.11.21 - klo:03:09 »
Nyt kun ensimmäinen BMAT on taputeltu, niin mahtaako täältä jo löytyä hakijoita elukalle? Jos joku jo kävi pääsykokeessa, niin millaiset fiilikset jäivät  ;D

Poissa Jennar

• Satunnaisvuotaja
Vs: EMÜ2022
« Vastaus #1 : 09.12.21 - klo:20:03 »
Täällä olisi yksi. Tarkoitus mennä helmikuun BMATtiin, tää syksyinen tuli vähän liian äkkiä 😬
Olisi kyllä kiva kuulla jos joku jo käynyt, että millaiset fiilikset siitä jäi?

Poissa karpalomeloooni

• Alkuvuotaja
« Vastaus #2 : 13.12.21 - klo:10:22 »
Milloin haku helmikuun BMAT-kokeeseen aukeaa? Muistin, että olisi auennut tänään, mutta tuolla nettisivuilla ei ollut vielä mitään tietoa.

Ja toinen kysymys: onko sinne varattu tietty määrä kokeen tekijöitä vai pääseekö kaikki ilmoittautuneet tekemään kokeen, jos on ilmoittautunut määräaikaan mennessä?
« Viimeksi muokattu: 13.12.21 - klo:10:24 kirjoittanut karpalomeloooni »

Poissa Linimentti

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #3 : 14.12.21 - klo:17:50 »
Kävin tosiaan Marraskuussa tekemässä kun lähdin ulkomaille kesään saakka, ja täällä kokeen tekemiseen ei ollut varmuutta.
Ei itsellä hirveän vahvasti mennyt, mutta pisteillä 31/50 yritetään sisään  :suru:

Nyt kun vielä selvisi, että helmikuun BMAT järjestetään etänä, niin vähän jännittää miten se vaikuttaa kokonaispisteisiin.
Itse olisin suoriutunut paljon sulavammin kotikoneelta ilman koetilaisuuden painetta, ;D [size=78%] ja tietysti arveluttaa myös mahdollisuus lunttaamisen helppoudelle jos koe suoritetaan kotona eikä esim. lukion/tms. instituution tiloissa jotenkin järkevästi valvotusti. [/size]

Poissa Jennar

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #4 : 08.01.22 - klo:18:23 »
Tein eilen BMAT nettisivuilta tuon tietokone demonstraatio testin.. Joopa joo. En ehtinyt mitenkään päin vastata kaikkiin kysymyksiin, hyvä jos olin puolessa välissä kun aika loppui.  :(  Olen todella hidas lukemaan englanniksi ja nuo ongelmanratkaisutehtävät tuottavat kyllä päänvaivaa.
Millainen fiilis muilla on kokeesta ja siihen valmistautumisesta?
Vertaistuki olisi tervetullutta. :D

Poissa Linimentti

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #5 : 08.02.22 - klo:06:39 »
Tein eilen BMAT nettisivuilta tuon tietokone demonstraatio testin.. Joopa joo. En ehtinyt mitenkään päin vastata kaikkiin kysymyksiin, hyvä jos olin puolessa välissä kun aika loppui.  :(  Olen todella hidas lukemaan englanniksi ja nuo ongelmanratkaisutehtävät tuottavat kyllä päänvaivaa.
Millainen fiilis muilla on kokeesta ja siihen valmistautumisesta?
Vertaistuki olisi tervetullutta. :D

Itsellä jäi valmistautuminen todella heikoksi. Tein ehkä harjoituskokeita 10-20h edestä pelkästään section 1 osalta, koska tiesin sen olevan vahvin osa-alueeni. Eli semikylmiltään menin kokeeseen.

Lukiosta on aikaa 10 vuotta melkein niin section 2 meni suht heikosti. 3 oli vahvin itsellä ja 1 meni suht hyvin. Koin nämä helpoimmiksi kokeessa, vaikka palaute brittien kesken on tainut olla päinvastainen.

En enempää viitti kokeesta avautua  koska koepäivään saakka se olisi vain omiin muroihin kusemista  ;D

Silti tsemppiä tulevaan testiin, toivotaan, että Tarttossa nähdään kesän jälkeen.

Mielenkiinnosta mietin, että onko täällä minkälaista porukkaa hakemassa?

Itse 30v alkutaipaleella ja lastensuojelupuolelta alanvaihtajana :police:

Poissa Jennar

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #6 : 08.02.22 - klo:11:01 »
Hauskaa, että muitakin vähän vanhempia hakijoita.  :D 
Itse olen myös 30 vuotias. Kirjoitin ylioppilaaksi 2010, joten lukion oppimäärä ei ole ihan lähimuistissa.
Kävin iltalukiossa opiskelemassa tarvittavat fysiikan, kemian ja biologian kurssit. Hain Helsinkiin kolmena vuonna ja viime vuoden haun jälkeen totesin, että jos tätä haluaa, on pakko lähteä ulkomaille, Helsingin taso on liian kova. Ei ole työssäkäyvällä, asunto- ja autolainaisella ihmisellä vaan varaa olla pois töistä ja pelkästään lukea pääsykokeisiin.

Minulle haastavinta on kieli. Kielet ovat aina olleet heikkous koulussa ja tässä valmistautuessa on tullut selväksi, että section 3 tulee olemaan kaikkein heikoin osuus. Puhun kyllä englantia ja ymmärrän lukemaani, mutta tekstin kirjoittaminen ei vain tunnu luontevalta ja on todella haastavaa.
Plus tietty section 1, jossa pitkät tekstit, olen liian hidas.

Ainiin. Ja olen koulutukseltani klinikkaeläinhoitaja. Työskentelen eläinsairaalassa päivystyshoitajana nyt seitsemättä vuotta.
« Viimeksi muokattu: 08.02.22 - klo:11:45 kirjoittanut Jennar »

Poissa Linimentti

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #7 : 08.03.22 - klo:18:14 »
Nyt kun helmikuun erän tulokset on saanut tietoon, niin laittakaa tännekin jos vain viitsitte  8)  Olisi kiva vähän nähdä suuntaa miten porukalla on mennyt.

Motikirjeestä voi onneksi ponkaista 10 pojoa päälle niin ei kannata toivoa menettää jos vähän kehnosti meni koe  ;D

Poissa Caduceus

• Alkuvuotaja
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #8 : 10.03.22 - klo:11:58 »
4.1 / 4.3 / 3A helmikuun sessiosta. Minimipistemäärillä mennään, mutta haastattelukutsu silti odottaa!

Seuraa meitä