Kirjoittaja Aihe: Natriumnatsidi & 2Kohmia -haalarimerkit  (Luettu 43438 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
  • Oulu, Lääk. yo -16
Vs: Natriumnatsidi & 2Kohmia -haalarimerkit
« Vastaus #120 : 18.08.16 - klo:10:29 »
Mun mielestä olis vähintäänkin kohtuullista, että merkin suunnitteluun, toteutukseen ja tilaamiseen osallistuneille merkit hankittaisiin muiden laskuun. Summahan on mitätön tehtyyn työhön nähden, mutta ajatus on tärkein :D

Just olin tulossa tänne sanomaan samaa! Ehdottoman samaa mieltä. :D

Mut käykää kuitenkin te suunnittelijatkin ja jotka yksärin jo saitte silti laittamassa yhteystiedot siihen kyselyyn, koska lähetän merkit sen listan perusteella!! :D Ja te jotka ette viestiä vielä saaneet; se tulee tänään iltapäivällä kun pääsen koulusta :)

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Oulu, Lääk. yo -16
« Vastaus #121 : 18.08.16 - klo:12:20 »
Laittakaa mulle myös yksäriä, jos ette ole aikaisemmin tässä ketjussa kommentoineet, et haluatte merkin. Osa oli kommentoinut vieraana (=en voi laittaa silloin yksäriä), niin tehkää ihan tunnukset olkaa yhteydessä muhun 31.8 mennessä niin pääsette tilaukseen mukaan. :)
« Viimeksi muokattu: 18.08.16 - klo:12:31 kirjoittanut Laureliina »

Poissa seabiscuit

• Tehovuotaja
  • *
  • LK, Turku
« Vastaus #122 : 18.08.16 - klo:15:52 »
Ja Turussa asusteleville tiedoks et jos sit haluaa jakaa postikuluja ni mun puolest ainaki vois sit postittaa ne merkit köntässä ni vaikka postitus maksaiski vähän enemmän monella merkillä ni silti tulis varmasti halvemmaks ku yks kerrallaan lähetettäessä :) ite ainaki pystyn tuomaan sit merkkejä yliopistolle (sisäänpäässeet) ja sit yliopisto-keskusta-akselille ainakin! Jos ei kauheen pitkä matka multa ni pystyn kyl toimittamaan muualleki!

Poissa miikku

• Perusvuotaja
« Vastaus #123 : 19.08.16 - klo:13:28 »
Joo, ehdottomasti suunnittelijoille ilmaset merkit! Ja mä innostuin heijastavasta tosi paljon, koska siinä vaiheessa kun konttaa baarikierroksilta kotiin, olisi ihan hyvä näkyä autoilijoille (edes vähän, eipä noi mitään megaheijastimia vissiin ole)  ;D

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Oulu, Lääk. yo -16
« Vastaus #124 : 31.08.16 - klo:17:24 »
Tänään on tilauksen vika päivä!!!  8)  Yksäriä tulemaan josset tilauksessa ole jo mukana, mutta siihen haluaisit!

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Oulu, Lääk. yo -16
« Vastaus #125 : 01.09.16 - klo:15:03 »
Nonniin!

Eli merkit lähtivät nyt tilaukseen. Hassua kyllä tuli halvemmaksi tilata 200kpl kuin 150kpl, joten ylimääräisiä merkkejä siis löytyy. Täten jos merkkihinku iskee ja haluat enemmän kuin yhden/et ehtinyt saamaan edes sitäkään pistäkää viestiä niin pääsette listaan mukaan!

Merkistä ei tullut nyt kokonaan pimeässä hohtavaa (kalliskallis...:D), mutta valkoinen ulkoreuna saadaan hohtamaan! Eli pimenevään syyskauteen jotakin valoa :) Hinnaksi per merkki tuli 3€ + postimaksu 1,50€. Postimaksun välttää asumalla Oulussa ja tulemalla sovittuna päivänä lääkikselle noutamaan oman kappaleensa!

Tilauksessa kestää 3-5 viikkoa, jonka jälkeen alan nyhtäämään teiltä rahoja. Maksakaa sitte heti pois ettei mun tarvi kauaa kinua. :D

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Oulu, Lääk. yo -16
« Vastaus #126 : 30.09.16 - klo:17:38 »
Nyt ollaan jännän äärellä, nimittäin merkit ovat viimein saapuneet!!

Alan vähitellen lähettämään maksuohjeita kaikille tilanneille. Älyvuoto ei anna lähettää 20 viestiä enempää/tunti, joten älä panikoi mikäli et tänä iltana viestiä saa. Tilaajia on paljon. :D Merkit lähetän ensi viikolla aina sitä mukaa kun maksun näen tililläni.

Oon itse ainakin tosi tyytyväinen tohon merkkiin, toivottavasti olette tekin kun saatte ne käsiinne! Ja ulkoreuna toden totta hohtaa pimeässä, saatte ne toimimaan kun pidätte hetken aikaa valossa. Merkki toimii siis fosforesenssillä :wink:

Poissa ninzau

• Ylivuotaja
  • LK Tampere (aloitusvuosi 2015)
« Vastaus #127 : 30.09.16 - klo:18:05 »
Laita ihmeessä kuvaa valmiista merkistä! :D Olisi kiva ihastella ::)

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Oulu, Lääk. yo -16
« Vastaus #128 : 01.10.16 - klo:20:12 »

Tässäpä näitä, vähän tummia kuvia molemmat mut eiköhän niistä näe. Alemmassa kuvassa näkyy toi pimeässä hohto. :D

https://drive.google.com/file/d/0BwW3c9Pu0fDLNHg5ek5GZEpMTDg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BwW3c9Pu0fDLZWprOE1MZWN3dlU/view?usp=sharing

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Oulu, Lääk. yo -16
« Vastaus #129 : 02.10.16 - klo:12:33 »
Vielä lisätietoja: Nyt löyty jokunen tyyppi joka oli tilannut merkin, jättänyt osoitteensa ja nimensä, mutta älyvuotonick oli laittamatta. Tarvitsen älyvuototunnuksia maksuohjeiden lähetykseen. Olen facesta yrittänyt teitä metsästää, mutta kun usealla on tiedot salattuna en voi tietää onko kyseessä nyt juurikin tämä merkin tilannut henkilö. Te jotka ette ole siis maksuohjeita vielä saaneet, ottakaa yhteyttä.

Merkkejä löytyy vielä ylimääräisiä, mikäli joku tällaisen itselleen haluaisi. Laittakaa yksäriä niin merkki lähtee teille :)

Poissa Laureliina

• Älyvuotaja
  • **
  • Oulu, Lääk. yo -16
« Vastaus #130 : 28.06.17 - klo:13:26 »
Vieno muistutus kun tuloksia on alkanut sadella, että näitä haalarimerkkejä löytyy vielä jonkun verran! Minulle pari kyselyä on nimittäin tullut, niin ajattelin että mikäli kiinnostaa laitahan yksäriä. :)

Seuraa meitä