Kirjoittaja Aihe: Lääkikseen pyrkimisestä on tullut yleinen muoti-ilmiö.  (Luettu 3027 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lohikiusaus

• Vieras
Siis oikeesti, mä en kestä tätä. Nauran itseni kuoliaaksi  ;D

Yksi mun tuttu kuulutti kauppakeskuksessa minulle todella kovaan ääneen, että aikoo osallistua keväällä lääkiksen pääsykokeeseen. Se kaveri muuten toisti saman kahteen kertaan, jotta kaikki tuntemattomatkin ihmiset siinä vieressä varmasti kuulisivat minne hän aikoo. Minulle tuli heti sellainen fiilis, että tämä kaveri kunnon huomiomagneetti. Teki mieli ehdottaa, että hae ennemmin BB:hen  ;D

Poissa neya

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
  • Lääk. Yo 2015 Tre
Vs: Lääkikseen pyrkimisestä on tullut yleinen muoti-ilmiö.
« Vastaus #1 : 23.01.15 - klo:22:18 »
Voihan sitä aina osallistua...  ;D
"Jos uskot, että pystyt, tai uskot, että et pysty – olet todennäköisesti oikeassa." - Henry Ford

saemko

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.01.15 - klo:23:13 »
Itse olen lähinnä kuullut kommentteja että ns kyseenalaistetaan haluanko auttaa ihmisiä..?  ja myös sitä "miksi kaikki jotka on hyviä koulus hakee lääkikseen"

Poissa Tetra

• Tehovuotaja
  • *
  • HKI, 2014
« Vastaus #3 : 06.02.15 - klo:13:48 »
Eikä asiaan varmaan auta iltapäivälehtien luotettavat jutut siitä, että "lääkis on helpoin tie rikkaaksi". Samaan juttuun oli tungettu joku hieno tilasto, jonka mukaan lääkikseen on oikeesti tosi helppo päästä :---D

Poissa neya

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
  • Lääk. Yo 2015 Tre
« Vastaus #4 : 07.02.15 - klo:11:11 »
Iltapäivälehden jutun kirjoittaja on varmasti päässyt jo lääkikseen sisään mutta ei viitsinyt ottaa opiskelupaikkaa vastaan ettei vahingossa pääse rikastumaan liikaa.

"Jos uskot, että pystyt, tai uskot, että et pysty – olet todennäköisesti oikeassa." - Henry Ford

Seuraa meitä