Kirjoittaja Aihe: Oikaisupyynnöt  (Luettu 14770 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa annihilaatio

• Satunnaisvuotaja
Vs: Oikaisupyynnöt
« Vastaus #15 : 06.08.15 - klo:11:27 »
Joo ihan itse soitin ja kysyin kun mitään ei ollut kuulunut. Soitin ihan vaan yliopiston vaihteesen ja sieltä sitten ohjattiin useamman eri henkilön kautta jollekin, joka tiesi, että kokous on pidetty ja antoi koulutuspäällikkö Minna Hallian numeron ja sinne sitten soitin. Hänkin sanoi jotain että tietää kyllä päätökset, mutta ilmeisesti joltain muulta olisi pitänyt kysellä  :o Kertoi kuitenkin mulle päätöksen niin eiköhän sitten muillekin. Mitään perusteluita ei sanonut, että saa nähdä tuleeko oikaisupyyntöön jotain virallisempaa vastinetta.

Poissa annihilaatio

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #16 : 06.08.15 - klo:11:39 »
Oulun tutkintolautakunta oli pitänyt kokouksensa eilen. Itse ainakin sain puhelimessa jo tiedon, että oikaisupyyntöni oli kuulemma aiheeton... (itse olen kuitenkin edelleen toista mieltä) Harmittaa kun jäin vain 0,347222... koepisteen päähän, mutta ensi vuonna sitten toinen yritys. Toivottavasti jotakuta toista onnistaa!

Harmi! Millaiseen kohtaan hait oikaisua?

Tehtävän 11 e)-kohtaan. Aika loppui kesken ja ajattelin saavani enemmän pisteitä, jos selotaisin tehtävän alusta loppuun sanallisesti ja kaavojen avulla kuin alkaisin hätäpäissä laskemaan jotain. Tietysti kirjoitin kaikki kaavat ja muut tehtävään. Kaikki kirjoittamani oli täysin oikein, numerosijoitukset vain puuttuivat... Ja nollile oli merkitty. Jos vain olisi tiennyt, että pelkästään ainemäärien laskemisesta olisin jo saanut puuttuvat pisteet niin voihan... Mutta jälkiviisaus ei nyt auta  ;D

Poissa Rosmarus

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • Lääketieteen kandidaatti
« Vastaus #17 : 06.08.15 - klo:11:47 »
Niin no, selostaminenhan ei ole sitä mitä tehtävässä pyydetään tekemään, joten siltä kantilta nolla pistettä on ihan oikeutettu, joskin raskas, tuomio. Seuraavalla kerralla sitten ne typerimmätkin paniikkilaskut paperiin.

Poissa Cytoskeletor

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #18 : 06.08.15 - klo:14:09 »
Mä jo niin odotin et joku edes onnistuis. No nyt voi vain odottaa, että saa tylyt perustelut omia väitteitään vastaan. Ehkäpä jonkun muun kaupungin hakijoiden joukossa olisi onnistunut oikaisija?

Poissa nannaem

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #19 : 13.08.15 - klo:21:09 »
Tuliko muille kirjattu kirje tutkintolautakunnalta?

Poissa nimetön

• Tehovuotaja
  • *
  • Lääk. yo Oulu, 2017
« Vastaus #20 : 13.08.15 - klo:23:55 »
Tuliko muille kirjattu kirje tutkintolautakunnalta?

Tuli ainakin mulle.

Poissa katri92

• Älyvuotaja
  • **
  • Eläinlääketieteen yo -16
« Vastaus #21 : 14.08.15 - klo:14:47 »
Millaiset perustelut Cytoskeletorille tuli? :) tai tuliko pidemmin vai joku lyhyt "emme nähneet aihetta pistemuutoksille"?

SSini

• Vieras
« Vastaus #22 : 18.08.15 - klo:17:27 »
Ei tullut soitto elukalta, eli ei tullut lisää pisteitä, ainakaan riittävästi. Pääsiköhän kukaan elukalle oikaisulla? Ei muuta kun uuteen hakukierrokseen, entistä ryytyneempänä  :P

Poissa Marri

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #23 : 18.08.15 - klo:17:47 »
Minä pääsin!! Ei mitään hajua, paljonko sain lisää pisteitä, en tajunnut kysyä. :D Mutta huomenna saan tietää, kun haen papereita! :) Voi tätä onnen päivää!

SSini

• Vieras
« Vastaus #24 : 18.08.15 - klo:17:54 »
Onnea, arvasin sen! Etkös jäänyt vain 0,25 päähän?

Poissa katri92

• Älyvuotaja
  • **
  • Eläinlääketieteen yo -16
« Vastaus #25 : 18.08.15 - klo:22:32 »
Onnea! :) tänne ei tullut soittoa...

Poissa Marri

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #26 : 18.08.15 - klo:22:54 »
Kiitos! Juu mun pisteet oli tasan sisäänpääsyraja. Jännä kyllä nähdä, oonko saanut just 0,25 pistettä lisää vaiko enemmän.

Poissa Marri

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #27 : 19.08.15 - klo:20:51 »
Noniin sain nyt tuon oikasun takaisin. Valitin siis kahdesta tehtävästä, mutta mitkään mun perustelut ei menny läpi. Sen sijaan sain 0,5 pistettä lisää jostain muusta asiasta, jonka olin vastauksessa maininnut tehtävässä 6.
Eli opetuksena tässä on, että aina kannattaa valittaa, vaikkette olisi varmoja, mikä siinä teiän vastauksessa mättää. :D

Poissa Vate

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #28 : 20.08.15 - klo:16:43 »
Onko kelläkkään Tampereelle oikaisupyynnön tehneistä tullut soittoa?

Poissa Affect

• Perusvuotaja
  • Lääk. yo 2016 Kuopio
« Vastaus #29 : 20.08.15 - klo:18:01 »
Onko kelläkkään Tampereelle oikaisupyynnön tehneistä tullut soittoa?

Ei ole. Ei sillä, että olisin sitä odottanut.

Seuraa meitä