Kirjoittaja Aihe: Kevään yo pisterajat julkaistu  (Luettu 2737 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jurki

• Perusvuotaja
Kevään yo pisterajat julkaistu
« : 23.05.16 - klo:08:28 »
Uusille abiturienttihakijoille ja muillekin.
L rajat niissä aineissa, jotka nyt ehkä pääasiassa kiinnostavat näin lääkikseen hakijoita:
Kemia 42
Fysiikka 42
Biologia 41
P Matematiikka 49
Äikkä (suomi) 87
P englanti 267
« Viimeksi muokattu: 23.05.16 - klo:08:40 kirjoittanut Jurki »
Elä ja syö... ja lue

Poissa Minja

• Tehovuotaja
  • *
Vs: Kevään yo pisterajat julkaistu
« Vastaus #1 : 23.05.16 - klo:08:57 »
Fy, Ke ja lyhyt Ma oli pisterajat laskenut aika hurjasti edellisvuosiin verrattuna? Ite en oo sen suurempaa analyysiä tehnt, mutta kun alustavia pisteitäni vertailin pariin edellisvuoden kevätpisteisiin niin järjestäen arvioni oli yks arvosana matalammalla, kuin nyt alkupisteiden mukaan olisi tulossa.  Lopullisia (lautakunnan) pisteitäni en ole vielä siis saanut...

MNS

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.05.16 - klo:10:56 »
Jeejee, kemia 41 pojoo  :P Toivottavasti ei jatku viiden viikon päästä tällanen yhden-pisteen-päässä-tavoitteesta -meno.

Poissa pizzaunicorn

• Perusvuotaja
« Vastaus #3 : 23.05.16 - klo:11:27 »
Jee fysiikasta L

Poissa toto

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #4 : 23.05.16 - klo:12:07 »
Osaako joku konkari arvioida paljonko käytännössä saa etua LLLE lähtöpisteillä? 😄

Poissa lätty18

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #5 : 23.05.16 - klo:12:17 »
Osaatteko sanoa miten korotetuista yo-arvosanoista ilmoitetaan opiskelupaikoille? Onko jotain yksinkertaista tapaa vai pitääkö soittaa joka paikkaan?

Poissa pizzaunicorn

• Perusvuotaja
« Vastaus #6 : 23.05.16 - klo:12:25 »
Osaatteko sanoa miten korotetuista yo-arvosanoista ilmoitetaan opiskelupaikoille? Onko jotain yksinkertaista tapaa vai pitääkö soittaa joka paikkaan?
Oletan että yliopistot saa ne tietoonsa ihan itse. Eihän nyt ole edes kahteen vuoteen hakiessa ilmoitettu niistä. Näin ainakin toivon että on, kävin meinaan itsekin korottamassa

Poissa Jary

• Hypervuotaja
  • Luovuttaja
« Vastaus #7 : 23.05.16 - klo:13:28 »
Jeejee, kemia 41 pojoo  :P Toivottavasti ei jatku viiden viikon päästä tällanen yhden-pisteen-päässä-tavoitteesta -meno.

Mulla toisinpäin: sain juuri ja juuri E:n (johon olen oikein tyytyväinen, sillä tavoittelin minimissään M:ää), toivottavasti näin käy myös lääkiksen kanssa, eli pääsen juuri ja juuri sisään :D
« Viimeksi muokattu: 23.05.16 - klo:13:45 kirjoittanut Jary »

Poissa Ahven

• Perusvuotaja
  • LT YO 2017
« Vastaus #8 : 23.05.16 - klo:14:40 »
Ihmetytti tuo pitkän sekä lyhyen matematiikan alhainen L raja, kunnes tajusin että nythän oli tuo uudistettu koe matematiikassa. Sain aikoinaan itse 49 pistettä p matikassa ja se riitti silloin vain M:ään.

MNS

• Vieras
« Vastaus #9 : 23.05.16 - klo:15:12 »

Mulla toisinpäin: sain juuri ja juuri E:n (johon olen oikein tyytyväinen, sillä tavoittelin minimissään M:ää), toivottavasti näin käy myös lääkiksen kanssa, eli pääsen juuri ja juuri sisään :D

Voidaan Jary vaihtaa kohtaloita. Mee sä hyvällä marginaalilla sissän, nin mulee kelpaa se alimmilla pisteillä hinisesti. ;D

Seuraa meitä