Kirjoittaja Aihe: Valmennuskeskuksen Koti-kurssi - kokemuksia? Frendialennuksesta kiinnostuneita?  (Luettu 3031 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa assi

• Perusvuotaja
Kuulisin mielelläni kokemuksia Valmennuskeskuksen Koti-kurssista. Etenkin kemian opetuksen taso kiinnostaa! Virtuaalikurssi sopisi itselleni loistavasti.

Onko kukaan muu harkinnut tuota koti-kurssia? Huomasin, että neljän hengen porukka saisi 15% alennusta hinnasta. En ole varma, tarviiko edes ilmoittautua samalle kurssille, eli kaikki Valmennuskeskuksen kursseille menijät ilmoittautukaa, jos kiinnostaa!  :)

Poissa radiographer

• Alkuvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
  • 1. haku Turun hampaalle 2017
Heippa! Osallistun marraskuun kotikurssiryhmään ja eilen oli ensimmäinen luento. Hyvältä vaikuttaa, mitä nyt olen vanhojakin videoita selaillut (oppimisympäristö Moodlesta löytyy aikaisempia kursseja).

Minulla on lukiosta viitisen vuotta aikaa, mutta kirjat onneksi tallella. Ajattelin ensin lukea itsenäisesti, mutta totesin tarvitsevani jonkinlaista tukea oppimiseen ja aikatauluttamiseen. Tutkin valmennuskurssien tarjontaa ja törmäsin tähän kotikurssiin. Luennoilla fyysisesti käyminen olisi ollut kohdallani turhan hankalaa ja aikaavievää, asun pikkukaupungissa + olen täyspäiväisesti töissä (ja aion ollakin läpi hakuprosessin). Siksipä päädyin tähän vaihtoehtoon, vaikuttaa sopivimmalta omaan tilanteeseeni nähden. Katsotaan mihin rahkeet riittävät  :wink:

Poissa luana

• Alkuvuotaja
Mä olen kiinnostunut tuosta kurssista ja myös frendialesta!

Poissa Kukka12

• Alkuvuotaja
Onko vielä valmennuskeskuksen kursseille menijöitä vai joko juna meni  :D

Poissa nassikka

• Alkuvuotaja
Täällä olisi vielä tammikuulle frendialesta kiinnostunut. Ainakin tuolla valmennuskeskuksen sivuilla lukee, että ei ole väliä vaikka osallistuisitte eri alan valmennuskursseille, mutta onkohan paikkakunnalla väliä. Itse aioin osallistua Jyväskylässä.

Poissa Matikanope

• Alkuvuotaja
Hei,

tarjoan kemian yksityisopetusta (myös matematiikan ja fysiikan) lukion oppilaille sekä korkeakouluopiskelijoille pääkaupunkiseudulla. Minulla on yli 20 vuoden kokemus luonnontieteiden opetuksesta ja luonteeltani olen kannustava ja luotettava. Opetus voidaan pitää esim. oppilaan kotona tai kirjastossa (Espoo ja Helsinki).

Kemiaa ja matematiikkaa olen opiskellut Helsingin yliopistossa (FM). Opetusta saatavilla myös ruotsiksi tai englanniksi.

Lisätiedot: Henri, p. 0451208668
http://matematiikan-yksityisopetusta.webs.com/

Poissa Tuomi

• Alkuvuotaja
Itseäkin kiinnostaisi nuo kotikurssit! Onko täällä jo frendialeporukka kasassa?

Poissa haaveenalääkis

• Alkuvuotaja
Täälläkin yksi frendialesta kiinnostunut!! 😊 Laitanyv:tä teille.

Poissa ronnieco

• Alkuvuotaja
Voisin olla kiinnostunut frendialesta, jos vielä mahdollista.

Poissa Tupu_

• Alkuvuotaja
Onko enää muita frendialesta kiinnostuneita?

Seuraa meitä