Kirjoittaja Aihe: Vanhemmat hakijat: tsemppiketju meille 😊  (Luettu 15580 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Manta74

• Tehovuotaja
  • *
Vanhemmat hakijat: tsemppiketju meille 😊
« : 29.07.18 - klo:12:05 »
Hei! Viime vuoden valmistautuminen meni mönkään vuodenvaihteen jälkeen; tässä iässä ja perhetilanteessa kun ei ole ihan helppoa tämä valmistautuminen 😌🙄
Mutta ei lannistuta ja ensi keväänä ajattelin yrittää uudemman kerran. Ikää toki on ja koko ajan lisää tulee..44 siis nyt ja ensi vuonna jo 45 🙈 mutta en nyt anna sen liikaa tsemppiä pois viedä.

Omasta taustastani sen verran taas, että olen koulutukseltani sh amk eli ei-ensikertalaiskiintiössä ollaan ja lukiostakin aikaa ihan kauheasti.
Luulen kuitenkin tietäväni mihin työhön olen haluamassa sillä työni on vaativassa erikoissairaanhoidossa ja läheistä yhteistyötä lääkäreiden kanssa päivittäin teen. Ja ollaanhan niitä lääkäreiden töitä meille sairaanhoitajille jossain määrin kasattukin..mikä taas sitten jo eri stoori, ei siis aina hyvä juttu sekään. Mutta vankkaa kokemusta erikoissairaanhoidosta hoitajan näkökulmasta löytyy ja hyvässä ja huonossa lääkärin työtä läheltä seurattu.

Ketäs muita vanhempia hakijoita löytyy? Etenkin meiltä ”tosi vanhoilta” (ikää päälle 35 vaikkapa) kiinnostaisi kuulla tarinoita 👍🏻😊
« Viimeksi muokattu: 29.07.18 - klo:18:18 kirjoittanut Manta74 »

Poissa Iisa

• Satunnaisvuotaja
Vs: Vanhemmat hakijat: tsemppiketju meille 😊
« Vastaus #1 : 29.07.18 - klo:18:10 »
Täällä yksi "vanhempi" hakija. Ikää siis 24v. Kovasti moralisoin edelleen itseäni siitä, etten aiemmin ole uskaltanut tehdä asian eteen mitään. Lukion jälkeen olen ollut töissä ja AMK:ssa.'

Harmi, ettei sairaanhoitajille ole omaa kiintiötä. Kokemuksesta voisi kuvitella olevan paljon apua myös lääkärinä työskennellessä.

Poissa Utopiaa

• Perusvuotaja
« Vastaus #2 : 29.07.18 - klo:21:04 »
Tosi vanha vastaa. Haen ekaa kertaa. Perheellinen.

Poissa auu

• Alkuvuotaja
« Vastaus #3 : 02.08.18 - klo:10:38 »