Kirjoittaja Aihe: Kesätyöt kandina Suomessa  (Luettu 912 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa feline

• Älyvuotaja
  • **
Kesätyöt kandina Suomessa
« : 03.05.19 - klo:12:59 »
Hei! Olisi muutama kysymys kandina työskentelystä. Opiskelen Ruotsissa, jos sillä on jotain merkitystä.
1) Miten ja milloin pitää hakea työpaikkoja? Olen kuullut, että jotkut ovat laittaneet suoraan viestejä ylilääkäreille. Miten asia toimii? Miten ajoissa pitää olla liikkeellä, jos haluaa työpaikan pk-seudulta? Pitääkö olla yhteyksiä?
2) Pitää olla siis valmis neljän vuoden opintojen kanssa. Meillä tulee koetulokset kesäkuun lopussa ja sitä ennen ei saa tehdä töitä kandina, jos olen oikein ymmärtänyt? Tässä tapauksessa pitäisi siis hakea töitä heinäkuusta eteenpäin?

Mitkä tahansa vinkit ja ohjeet on tervetulleita  :)

Poissa Rejektismus maximus

• Perusvuotaja
Vs: Kesätyöt kandina Suomessa
« Vastaus #1 : 03.05.19 - klo:16:12 »
Joo mulla on hyvä viestipohja, jolla töitä on irronnut

Hei,

Olen x vuoden kandi. Onko teillä ensi kesäksi töitä? Kerron mielelläni itsestäni lisää tarvittaessa.

Ystävällisin terveisin,
Dandinaatti nönnönnööö

Poissa feline

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #2 : 03.05.19 - klo:17:06 »

Hei,

Olen x vuoden kandi. Onko teillä ensi kesäksi töitä? Kerron mielelläni itsestäni lisää tarvittaessa.

Ystävällisin terveisin,
Dandinaatti nönnönnööö

Kenelle pitää lähettää viesti?

• Perusvuotaja
« Vastaus #3 : 03.05.19 - klo:18:49 »

Hei,

Ystävällisin terveisin,
Dandinaatti nönnönnööö

Kenelle pitää lähettää viesti?
Kenelle muulle ajattelisit lähettää viestin jos et ylilääkärille? Suosittuihin paikkoihin on saatettu sopia yli vuosi aikaisemmin, mutta voihan peruutuspaikkoja olla vaikka jo nyt kesäksi jos hyvä tuuri käy. Periaatteessa töitä saa tehdä sitten kun suoritukset on kasassa, mutta työnantaja voi tietty vaatia, että on Terhikissä merkintä ja toimikortti käytössä.

Poissa feline

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #4 : 04.05.19 - klo:03:04 »
Kenelle muulle ajattelisit lähettää viestin jos et ylilääkärille? Suosittuihin paikkoihin on saatettu sopia yli vuosi aikaisemmin, mutta voihan peruutuspaikkoja olla vaikka jo nyt kesäksi jos hyvä tuuri käy. Periaatteessa töitä saa tehdä sitten kun suoritukset on kasassa, mutta työnantaja voi tietty vaatia, että on Terhikissä merkintä ja toimikortti käytössä.

Luulin, että ottaisivat vaan jonkun virallisen, yhteisen haun kautta, mutta yritän siis laittaa suoraan viestiä!

• Perusvuotaja
« Vastaus #5 : 04.05.19 - klo:09:25 »
Aika harvassa paikassa on toistaiseksi mitään yhteishakua.

Poissa Fermi

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • 2017
« Vastaus #6 : 09.09.19 - klo:23:13 »
Jos kiinnostusta kuulla LK5 työmahdollisuuksista Suomessa tarkemmin niin laittele yksityisviestiä!
"Before I came here I was confused about this subject. Having listened to your lecture I am still confused. But on a higher level."

Seuraa meitä