Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen vaiheen tulosten tulo?  (Luettu 2923 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aannikaa

• Satunnaisvuotaja
Ensimmäisen vaiheen tulosten tulo?
« : 26.05.20 - klo:15:14 »
Hei kaikki!

Olen itse yrittänyt kaivella tietoja miten ensimmäisen vaiheen tuloksia aiotaan julkaista interwebistä.

Siitä ei kuitenkaan löydy pihaustakaan mistään, muiltakaan tutkintohaku-sivuilta tmv.

Onko joku lähettänyt kysymystä tiedekunnalle / muuten kaivellut tietoa syvemmin, josko olisi osviittaa koska tuloksia pyritään julkaisemaan?

Poissa sappirakko

• Satunnaisvuotaja
Vs: Ensimmäisen vaiheen tulosten tulo?
« Vastaus #1 : 26.05.20 - klo:16:51 »
Veikkaan että ei ne itekkään tiedä.

Poissa Jopukka

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #2 : 26.05.20 - klo:17:59 »
27.5 tulee viimeisetkin todistusvalinnat, jolloin sisäänpääsijät ovat selvillä kaikkiin kouluihin. Todennäköisesti to tai pe voisi tulla vaiheeseen 2 hyväksytyt, koska jonot eivät enää liiku todistusvalinnassa.

Poissa Nessu

• Alkuvuotaja
« Vastaus #3 : 26.05.20 - klo:20:35 »
Tää on niin hankalaa kun ei oikeen tiedä pitäiskö lukea vai ei ..  :-\  On jotenkin motivaatio alhaalla kun on niin epävarma, mutta toisaalta olis kyllä fiksua varmaan lukea anyways  :o
Miten te muut olette tehneet?

Poissa aannikaa

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #4 : 26.05.20 - klo:22:09 »
Hahaha hyvä tuo ensimmäinen kommentti, se on kylläkin ihan vaihtoehto -- tiedä sitten pitäisikö sille itkeä vai nauraa (!). Ja tuo 27.5 on itseasiassa erittäin hyvä näkemys ja varmaankin näin se menee enemmän tai vähemmän, en ollut edes tajunnut tsekata tuollaista puolta asiasta.

Myönnetään että itse olen koittanut vähän niin kuin kertailla ja lukea, mutta on kyllä itselläkin moti aika alhaalla tällä hetkellä, eikä sille oikeen mitään voi... Toivottavasti tulisivat tulokset viim. tämän viikon lopulla niin olisi vielä aikaa puskea ja kerrata jos nyt ihmeen kaupalla sattuisi pääsemään seuraavaan vaiheeseen!

Poissa JKSH

• Alkuvuotaja
« Vastaus #5 : 27.05.20 - klo:13:40 »
Tää on niin hankalaa kun ei oikeen tiedä pitäiskö lukea vai ei ..  :-\  On jotenkin motivaatio alhaalla kun on niin epävarma, mutta toisaalta olis kyllä fiksua varmaan lukea anyways  :o
Miten te muut olette tehneet?

Sama homma. Koko ajan takaraivossa, että nyt pitäis vielä jaksaa painaa, mutta lukemisesta ei vaan tuu yhtään mitään. Ei kummiskaan osaa vaihtaa oikein kokonaan vapaallekaan, joten jotakin räpellystä joka päivä tulee tehtyä. Jos nyt ainakin muutama lasku päivässä niin pysyy jonkunlainen tatsi. Tsemppiä kaikille tähän hermoja raastavaan tilanteeseen!

Seuraa meitä