Kirjoittaja Aihe: 2020 Tarttoon vai valintakoekiintiöön ei-ensikertalaisena?  (Luettu 4098 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa otava

• Perusvuotaja
Yritän ilmoittautua tohon 2.11. testiin mutta ei onnistu, rekisteröinnin pitäisi olla auki vielä huomiseen mutta ei onnistu. Menee kai joulukuulle. Hyvin syö taas kiinnostusta hakea Viroon kun tällaista tämä.

Ilmeisesti joulukuun ei ole vielä kuitenkaan täynnä? Pitää itsekin aikaistaa ilmottautumista, ettei sitten tuo joulukuinenkin ehdi täyttyä.

Poissa pööö

• Satunnaisvuotaja
Yritän ilmoittautua tohon 2.11. testiin mutta ei onnistu, rekisteröinnin pitäisi olla auki vielä huomiseen mutta ei onnistu.
Jos paikat on jo täynnä, niin sitten ilmoittautuminen ei onnistu. Nuo SAT-kokeet on yllättävän suosittuja Helsingissä. Meillä yksi opiskelija joutui tekemään Tallinnassa kokeen, kun oli jättänyt viimetippaan ilmoittautumisen ja vielä  viimeiseen mahdolliseen suorituskertaan toukokuulle. Onneksi pääsi silti sisään ja opiskelee nyt täällä :) Kannattaa siis vähintään 2 kuukautta ennen viimeistä ilmoittautumispäivää rekisteröidä ja maksaa.

Olis se sittenkin onnistunut mutta päätin mennä myöhäsempään. Siihen on tosin vielä ilmottautumatta joten toivotaan että mahdun :D

Poissa neppu

• Satunnaisvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
Olen yrittänyt ilmoittautua joulukuun kokeeseen mutta SAT registration sivu on ihan tyhjä ?!? olen useampana päivänä yrittänyt, koska ajattelin että jos on jotain häikkää vain sivustossa. Onko muilla samaa ongelmaa?  :o 
Olen siis rekisteröitynyt collegeboardin sivuille ja sieltä taking the test --> Register for SAT subject test --> joka on vain yhtä tyhjää sivua missä lukee vai isolla SAT registration ja getting started, mutta tämän alla ei enää yhtään mitään eikä mitään mistä pystyisi/pitäisi klikata eteenpäin... onko tämä ihan normaalia..?

Poissa Eledessar

• Perusvuotaja
Olen yrittänyt ilmoittautua joulukuun kokeeseen mutta SAT registration sivu on ihan tyhjä ?!? olen useampana päivänä yrittänyt, koska ajattelin että jos on jotain häikkää vain sivustossa. Onko muilla samaa ongelmaa?  :o 
Olen siis rekisteröitynyt collegeboardin sivuille ja sieltä taking the test --> Register for SAT subject test --> joka on vain yhtä tyhjää sivua missä lukee vai isolla SAT registration ja getting started, mutta tämän alla ei enää yhtään mitään eikä mitään mistä pystyisi/pitäisi klikata eteenpäin... onko tämä ihan normaalia..?
Ei ole normaalia, kannattaa kokeilla toisella koneella ja/tai nettiselaimella.

Poissa siankarj

• Perusvuotaja
Moi! Oletko ajatellut Riikaa vaihtoehtona? :)

Poissa Oldboy

• Satunnaisvuotaja
Hmm, katselin ite äsken noita koepäiviä. Mulla ei näkynyt kuin kaksi koe päivää ennen paprujen lähettämisen dedistä, eli noi 7.12.2019 ja 2.5.2020. Muistaakseni noita koepäiviä on yleensä ollu enemmän? Tammikuussa ja maaliskuussa ainakin, bugaako tää sivu mulla vai onko asia nyt tosiaan näin?

Poissa mishkasium

• Satunnaisvuotaja
  • Lääk. yo. -19
Biologian SAT-kokeita voi tehdä loka-, marras-, joulu- ja toukokuussa (ja muistaakseni kesäkuussakin, mutta sen tulos otetaan huomioon vasta seuraavan vuoden haussa)  :)

Seuraa meitä