Kirjoittaja Aihe: Oikaisuvaatimukset 2019  (Luettu 1923 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ennimaaria

• Satunnaisvuotaja
Oikaisuvaatimukset 2019
« : 05.07.19 - klo:13:24 »
Tällekin jutulle vois olla ketju. Oikaisetteko? Millasista jutuista haette korjausta?

Poissa Plexus cervicalis

• Satunnaisvuotaja
Vs: Oikaisuvaatimukset 2019
« Vastaus #1 : 05.07.19 - klo:15:19 »
Hei!

Mulle voi laittaa yksityisviestillä sähköpostinsa jos tarvitsee esimerkkejä läpimenneistä oikaisupyynnöistä oman hakemuksen inspiraatioksi. Voin myös parhaani mukaan vastailla jos teillä on kysyttävää pyynnöistä[size=78%].[/size]

Mun pisteet nousi 2018 haussa kahdesta tehtävästä yhteensä 3 pistettä ja nyt on fuksivuosi käytynä:).

Suurin viisaus oikaisupyyntöihin on, että kaikesta mahdollisesta kannattaa pyytää oikaisua!
« Viimeksi muokattu: 05.07.19 - klo:15:32 kirjoittanut Plexus cervicalis »

Poissa ankura

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #2 : 06.07.19 - klo:12:03 »
Oikaisen joo. Yritän jotain biologian kohtia, jos vaikka armopisteitä heruisi. Ostin epionen maksullisen oikaisun, koska konsultaation mukaan sieltä saattaisi olla 2p mahdollista saada. 1p fysiikka ja 1p kemia. Sen enempää en edes kysellyt mistä pisteet tulisivat. En ole vielä saanut itselle katsottavaksi sitä. Yksi piste puuttuisi, josko se jostain nyt tulisi!

Poissa hepariini

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #3 : 06.07.19 - klo:14:58 »
Tilasin Epionelta oikaisukonsultaation ja heidän mukaan ei kannattanut tehdä, niin taidan jättää tekemättä tällä kertaa ja alan suunnittelemaan ensi kevättä. Toivottavasti ankuralla tärppää!
« Viimeksi muokattu: 06.07.19 - klo:15:17 kirjoittanut hepariini »

Poissa ankura

• Perusvuotaja
« Vastaus #4 : 06.07.19 - klo:16:39 »
Just puhuivat tästä lääkisvalmennuksen oikaisuinfossa! Jollekkin oli jonkun valmennuskurssin järkkääjän toimesta sanottu, ettei kannata oikaisua laittaa. Laittoi kuitenkin ja pääsi. Jos 1-2 pistettä puuttuu, niin ei se mitään maksa kokeilla.

Poissa ankura

• Perusvuotaja
« Vastaus #5 : 07.07.19 - klo:22:56 »
Onko kaikkien oikaisujen oltava nyt siis perillä 12.7. 15:00 mennessä? En löydä oikein mistään mustaa valkoisella asiasta. Mielestäni lääkisvalmennuksen oikaisuinfossa näin sanottiin, mutta heidän sivuillaan käskevät varmistaa itse.

Poissa ankura

• Perusvuotaja
« Vastaus #6 : 08.07.19 - klo:11:43 »
Onko kaikkien oikaisujen oltava nyt siis perillä 12.7. 15:00 mennessä? En löydä oikein mistään mustaa valkoisella asiasta. Mielestäni lääkisvalmennuksen oikaisuinfossa näin sanottiin, mutta heidän sivuillaan käskevät varmistaa itse.

Varmistin Oulun yliopistolta ja heillä kokeen oltava perillä 12.7. 15:00.

Poissa virtuaalikemmaa

• Ylivuotaja
  • Sukupuoli: Mies
  • Lääk. yo. -18, God tier TURKU
« Vastaus #7 : 18.07.19 - klo:02:59 »
jos vaikka armopisteitä heruisi.
Oikaisuissa ei kyllä koskaan mitään irtopisteitä heru  ???  Pisteitä irtoo vain jos tarkistuksessa on tapahtunut selvä virhe. Esim. joku kohta jäänyt arvostelematta, pisteet laskettu väärin tjsp.
The one and only; TURKU

Poissa virtuaalikemmaa

• Ylivuotaja
  • Lääk. yo. -18, God tier TURKU
« Vastaus #8 : 18.07.19 - klo:03:02 »
Se on aina 14 vuorokautta tulosten viimeisestä mahdollisesta julkaisupäivästä klo 15 mennessä. Koska tänä vuonna viimeinen mahdollinen tulosten julkaisupäivä oli ilmeisesti pe 28.6., niin oikaisujen tosiaan tulisi olla tiedekunnalla viimeistään 12.7. klo 15.
The one and only; TURKU

Poissa Jenzku

• Alkuvuotaja
« Vastaus #9 : 19.08.19 - klo:20:13 »
Tuliko kellekkään ”hyväksymispuhelua” Oulusta kun tänään ollut vissiin siellä kokous?

Poissa Veerraa

• Alkuvuotaja
« Vastaus #10 : 19.08.19 - klo:21:12 »
Tuliko kellekkään ”hyväksymispuhelua” Oulusta kun tänään ollut vissiin siellä kokous?

Mulle tuli! Huomenna lähtö Ouluun :)

Poissa Jenzku

• Alkuvuotaja
« Vastaus #11 : 19.08.19 - klo:21:51 »

Mulle tuli! Huomenna lähtö Ouluun :)

Onnea! Saako kysyä mistä hait oikaisua ja paljonko pisteitä sait sillä?

Poissa Glomerulus

• Älyvuotaja
  • **
  • God Tier Turku, Lääketieteen yo 2019
« Vastaus #12 : tänään kello 00:23 »
Voi kun upeeta, onnea Veerraa!  ;D

Seuraa meitä