Kirjoittaja Aihe: Turun kristillisen opiston lääkislinja  (Luettu 826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa introni

• Alkuvuotaja
Turun kristillisen opiston lääkislinja
« : 31.07.19 - klo:15:47 »
Heippa!

Onko täällä lähivuosina TKO:n lääkislinjan käyneitä? Mulla alkais ens kuussa siellä opiskelu ja haluaisin kuulla kokemuksia linjasta, kun tuoreempia keskusteluja löytyy melko heikosti😊

Eli ihan kaikki kokemukset linjasta ja opistosta kiinnostaa🌞 ehkä täältä löytyisi myös mahdollisesti tulevia kanssaopiskelijoitakin😄

Poissa rosse

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Turun kristillisen opiston lääkislinja
« Vastaus #1 : 04.08.19 - klo:17:52 »
Olin, pääsin lääkikseen! Suosittelen, kivat opettajat, ihan jees ruoka koululla, hyvin vastattiin kaikkiin kysymyksiin ja opiskelutilaa tarjolla iltaisinkin :)

Poissa Phychembio

• Perusvuotaja
« Vastaus #2 : 05.08.19 - klo:14:51 »
Oon tehnyt Turun kristillisen opiston lääkislinjan kemian tehtäviä ja ne on olleet tosi hyviä! En siis oo ollu itse Turun kristillisessä opistossa  ;D

Poissa TwinkLearn

• Perusvuotaja
    • Studygram: Twinklearn
« Vastaus #3 : 05.08.19 - klo:15:52 »
Harmittaa ku kuulin tästä vasta nyt kun luin tän ketjun 😭 Ois ollut just sopiva mulle, mut ryhmät on jo täynnä 😕

Poissa katarin

• Alkuvuotaja
« Vastaus #4 : 08.08.19 - klo:17:01 »
 Täällä myös tuleva TKO:n lääkislinjan opiskelija!😄 itsekkin kaipailisin kokemuksia niin linjasta kuin koko oppilaitoksesta ylipäätään.

Poissa rosse

• Perusvuotaja
« Vastaus #5 : 09.08.19 - klo:10:11 »
Vastailen nyt vielä lisää sitten  ;D  Opetus paljon parempaa kun valmennuskursseilla tai lukiossa, alotetaan alkupään kursseista ja syksy on melko helppoa sen takia. Kehitystä tapahtuu aika huomaamatta, enkä ite ees paahtanut kaikkea läpi vaan otin syksyllä vähän rennommin (ja silti pääsin). Koululla on ihana kuraattori, jolta saa tarvittaessa tsemppiä mikäli tuntuu, että pää hajoaa. Hyvä yhteishenki porukan kesken, aina saa kysyä ja aina saa vastauksen. Jos ei heti niin seuraavana päivänä yleensä, mikäli kysymys vaatii selvittelyä  :D  opetukseen liittyy hauskoja esimerkkejä (huomaatte sitten kyllä), opettajia kiinnostaa oikeasti opettaa eikä tee hommaa vaan rahan takia kuten monilla valmennuskursseilla saattaa olla. Oon ite älyttömän tyytyväinen päätökseeni opistosta ja oli todellakin rahanarvoinen (enemmänkin olisin ollut valmis maksamaan, nostin pääsykoepisteitä ihan hurjan määrän).  :icon_syda:  Nyt sit kohti lääkärin uraa  :kippis: :tohtoritutkii: jos on kyssäreitä voi laittaa vielä vaikka yvllä.

Poissa introni

• Alkuvuotaja
« Vastaus #6 : 10.08.19 - klo:19:01 »
Kiitos paljon vastauksesta rosse! Hurjasti onnea opiskelupaikasta ja tsemppiä opintoihin😍

Poissa rosse

• Perusvuotaja
« Vastaus #7 : 12.08.19 - klo:18:29 »
Kiitos paljon vastauksesta rosse! Hurjasti onnea opiskelupaikasta ja tsemppiä opintoihin😍

Eipä mitään ja kiitos, tsemppiä sinne lukuihin! :viaton:

Seuraa meitä