Kirjoittaja Aihe: Lukupiiri vanhemmille hakijoille Whatsapp/Telegram  (Luettu 474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uimarakko

• Alkuvuotaja
Moikka!

Olisiko kiinnostusta lukupiiriin hieman vanhemmille hakijoille. Itse hain lukion jälkeen neljä kertaa yleiselle, jääden parhammillaan (vai pahimmillaan?) alle pisteen päähän sisäänpääsystä. Nyt kun olen valmistumassa vuoden vaihteessa kandiksi toiselta alalta niin, että kevät jää itselle tyhjäksi maisteriopintojen alkaessa vasta syksyllä päätin yrittää sisään vielä kerran. Tämän lisäksi teen töitä 5-25h/vko sopimuksella koko vuoden ajan.

Toivoisinkin lukupiiriin sellaisia hakijoita, joilla elämäntilanne on sellainen, että lukemisen ohella on muita opintoja/töitä/perhe-elämää tms., eli jotka eivät ihan täysipäiväisesti pysty lukemaan ainakaan läpi vuoden. Itsellä tarkoitus aloittaa elokuun alussa maltillisella tunti päivässä -tavoitteella kertaamaan ensin kemiaa, myöhemmin syksyllä ottaa mukaan fysiikka ja vuoden vaihteen jälkeen bilsa. Lukutunteja tulee kertymään enimmillään noin 25h/vko.  Ja ikää löytyy 25-vuotta ja ensisijaisesti Kuopioon tai Ouluun on tarkoitus hakea. Tällä hetkellä asun Etelä-Suomessa. :)

Poissa Nugetti

• Alkuvuotaja
Vs: Lukupiiri vanhemmille hakijoille Whatsapp/Telegram
« Vastaus #1 : 13.07.20 - klo:17:53 »
Heippa! Perustettiin Oululaisille whatsappi ryhmä, jossa täl hetkel meitä on vaa 2, molemmat 25-35 haarukassa työssäkäyviä, oot hyvin tervetullut mukaan ;D  (vaikka et täl hetkel Oulussa asukkaan)

Poissa uimarakko

• Alkuvuotaja
« Vastaus #2 : 14.07.20 - klo:09:12 »
Nugetti laitoin sulle viestiä. :)

Poissa mimmi_

• Alkuvuotaja
« Vastaus #3 : 16.07.20 - klo:09:45 »
Moikka, mäkin voisin olla mukana tässä jos mukaan vielä pääsee? Asun pääkaupunki seudulla, luku prosessin alotan elokuun paikkeilla ja teen töitä n. 20h/vko koko syksyn ja kevään. Mafya käytän lukemiseen.

Poissa uimarakko

• Alkuvuotaja
« Vastaus #4 : 16.07.20 - klo:21:41 »
Mukaan vaan, laitatko sun numeron vaikka mulle viestillä niin lisään ryhmään.😊

Poissa hukka

• Alkuvuotaja
« Vastaus #5 : 24.07.20 - klo:14:45 »
Moikka, tulisin myös mukaan, jos vielä pääsee! Olen 29 v alanvaihtaja ja asun Helsingissä. Aloitan lukuhommat kunnolla elokuussa  :)

Poissa uimarakko

• Alkuvuotaja
« Vastaus #6 : 31.07.20 - klo:09:12 »
Laittakaa mulle vaan numeroita viestillä niin lisään ryhmään. :)

Seuraa meitä