MediP, lähinnä noista tunneista, että pitää todella herkästi kuunnella itseään, ettei mene yli oman jaksamisen. Tiedän mafylla kuulen muille suositeltavan sen noin 35 tuntia/vko. Työssäkäyvänä mulla oli tuossa aiemmin itse asetetettuna tavoitteena omaehtoista opiskelua 15-20 tuntia viikossa.
Nyt kun mun tunteja seuraa tuo älylaite, niin näyttää olleen vko 35 15,8 tuntia (ei kontaktiopiskelua vielä), jonkin verran kirjasta tekemistä päälle. Viime viikko 36 kova 25 tuntia..!
Viikonloppuisin huomaa sen, että aivot tyssää täysin kuuden tunnin jälkeen. Arjessa päivät ovat kevyempiä tai raskaampia, että niiltä osin en halua liikaa itseltäni vaatia. Se, että aivoihin sattuu on positiivista itsensä haastamisesta, jos ei vähääkään satu, ei tule kehitystä.
Lähiopiskelua tulee 9 tuntia viikko (- miinus tauot 6*10 min), kun kolmena iltana kokoonnutaan viikossa.
Materiaaleista: Lääkis-Kemiassa joudun kertaamaan teoriaa, jotta pystyn suoriutumaan Opi ja ymmärrä -tehtävistä, mutta minusta hyvin jäsennelty nuo teoriat. Hyvä lukea eri sanoin yms. samat asiat, mitä kemian kirjoista olen omin päin kerrannut ja opiskellut. Haastetehtävät osaan joiltain osin, mutta liian vaikea vielä puhua kokonaisuuksista, kun alussa tässä mennään..
Tsemppiä viikkoon kaikille!