Kirjoittaja Aihe: Kohteena lääkis: Kevät 2021  (Luettu 1610 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ~Heidi~

• Älyvuotaja
  • **
Vs: Kohteena lääkis: Kevät 2021
« Vastaus #30 : 11.09.20 - klo:15:26 »
"Ryhmä" (tällä hetkellä kaksinpuhelu :D ) on, laittakaa numeroita niin lisäilen  :wink:

Poissa ~Heidi~

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #31 : 11.09.20 - klo:17:11 »

Hei, tajusin että ryhmään voi myös liittyä linkillä, tässäpä!
https://chat.whatsapp.com/HHxpWeRHItBDtZTrcXc8t7

Poissa Katjusha

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #32 : 14.09.20 - klo:10:58 »
Mä taisin jäädä tänne puolelle keskenäni. Olen huono whatsappissa.
Joo, tässähän tämä menee virittyneessä tilassa, ihan hirvee draivi päällä, pelottaa, millon "romahtaa" ja on vielä pitkä tie edessä. Onneksi puoliso tulee kotiin, ja pääsen illalla ehkä kurssille. Mä toivon, että tässä matkan varrella saan jonkinlaista rauhaa tähän tekemiseen, ettei puristaa liikaa sitä mailaa loppumetreille ja sitten menee kaikki höpsis.
Opiskelusta: oma motivaatio biologian kanssa on liki nollaa, kun alkukurssien evoluutio/maailmankaudet jne. ei vois vähempää kiinnostaa. Sinnikkäästi vain rämmitään nämäkin yli, ja jossain kohtaa koittaa sitten kiinnostavammat aiheet.
Tsemppiä kaikille, jos täällä enää kukaan käy :)

Poissa ~Heidi~

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #33 : 14.09.20 - klo:18:25 »
Katjusha: Minä ainakin sompailen myös täällä! Tsemppiä alkukurssien kanssa, se kyllä melkoisia.

Poissa Medi2021

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #34 : 16.09.20 - klo:21:35 »
En mäkään tätä ole hylännyt vaikka wa tykkäänkin, jotenkin helpompaa siellä kirjoitella 😃

Itse en ole vielä biologiaa aloittanut, todennäköisesti en aloita vielä tämän vuoden puolella. Suurimman osan ajasta aion silloinkin käyttää kuitenkin muuhun kuin siihen evoluutio yms kurssiin ja keskityn olennaiseen ja kiinnostavaan.

Mullakin olisi toisaalta hinku lukea nyt enemmän kuin luen, mutta toisaalta tämä tahti ei vaadi multa suurempaa panostusta ja muulle elämälle jää aikaa niin ihan tässä vaiheessa en viitsi ehkä alkaa panostamaan enempää, ennemmin pari tuntia nyt laadukasta oppimista ja sit vuoden vaihteen jälkeen laittaa uuden vaihteen päälle hommaan ja karsii elämästä sit enemmän 😃 onneksi tässä on kerrankin hyvissä ajoin liikkeellä.

Poissa Katjusha

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #35 : 17.09.20 - klo:10:00 »
Eilen juttelin opon kanssa, ja kuulosti siltä, että tämä mun painotus on tosi jees: fokus heikoimpaan kohtaan ja pitää sitten niitä vahvempia rinnalla. Biologialle riittää se 3-4 h/vko, kun on se kolmen tunnin yhteinen ilta ja joku pieni kertaus päälle. Varmaan tosi jee jättää se vaikka ihan keväällekin, niinku Medi2021 suunnitteli.
Huojentavaa, mulla sattuu noiden laskuaineiden kanssa päähän ihan tarpeeksi :) jo näinkin!
Päätin myös omalla kohdalla suitsia innokkuuttani, ja täytyy koittaa saada vähän vähennettyä opiskelutunteja, ja saada aikaa lapsen kanssa ja vähän liikuntaakin tähän. Muutapa ihmeellistä sitä ei "eristyksissä" haaveilekaan tekevänsä..!

Poissa Medi2021

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #36 : 17.09.20 - klo:16:02 »
Paljon sulla siis nyt lukutunnit?

Mulla oli kanssa se valmentajan puhelu viime viikolla. Kuulemma tämä 10-15h/viikko on nyt sopiva tahti. Lisätään sit jossakin vaiheessa. Tällä hetkellä kertaan niitä asioita joita olen tähän mennessä opiskellut koska koen, että ne ei mulla vielä kuitenkaan kovinkaan vahvalla pohjalla ole. Ei siis viitsi nyt enempää uutta tietoa yrittää sisäistää ennenkuin nuo ”oppimäärän tärkeimmät asiat” on mulla oikeasti kunnolla hanskassa.

Urheilla mäkin yritän aina säännöllisesti, siitä saa kuitenkin energiaa ja tekee päälle hyvää 😃

Poissa Katjusha

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #37 : eilen kello 12:04 »
Kaksi edellistä viikkoa 25-26 tuntia.. Nyt jos saisin nipistettyä 20 tehokkaaseen tuntiin :) ja samalla pyhästi vannon, että teen hitaammin ja huolellisemmin!
Biologiassa on nyt ohitettu se hitsin ykköskurssi, palaan siihen jossain kohtaa. Mietin siihen jonkun muun materiaalian / eri vaihtoehtoja, kun se oli niin takkuista. Mutta innolla uusiin aiheisiin :)

Seuraa meitä