Kirjoittaja Aihe: Kohteena lääkis: Kevät 2021  (Luettu 3492 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Katjusha

• Perusvuotaja
Vs: Kohteena lääkis: Kevät 2021
« Vastaus #45 : 12.10.20 - klo:11:19 »
Tervehdys uusille!
Täällä on valmennuskurssista "syyslomaviikko" menossa. Taitaa silti tulla jonkin verran päntättyä, vaikka ymmärrän kyllä pienen tauon tekevän hyvää, jotta jaksaa kevääseen asti painaa :)
Fysiikka junnaa mulla omasta mielestä ihan paikoillaan. Keskivaikeista tehtävistä vielä suoriutuu melko ok, mutta sitten tavoitetehtävät menee puoliksi joo, ja puoliksi, että samaan tehtävään MONTA TUNTIA... hohhoi. Periksi ei anneta siltikään!
Tsempit kaikille!!!

Poissa mariae

• Satunnaisvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #46 : 25.10.20 - klo:09:06 »
Heippa, onpa kiva huomata että täällä on paljon vähän vanhempaa (ja monta kertaa hakenutta) porukkaa. Itse hain aikanaan 2012 ekan kerran lääkikseen, ja vuosien aikana tuli aika monta erilaista valmennuskurssia käytyä. Jäin parhaimmillani muutaman pisteen päähän rajasta, ja välillä taas muutaman kymmenen pisteen päähän.
Nyt oon opiskellut DI-tutkintoa muutaman vuoden, ja pari vuotta sitten luovutin lääkiksen suhteen kokonaan. Oon tässä opiskelun aikana kuitenkin huomannut sen, että olen väärällä alalla ja lääkis on vaan edelleen se mikä kiinnostaa kaikista eniten. Nyt oon alkanut miettimään ihan tosissaan, että jaksanko (tai pystynkö) vielä tähän hakemiseen. Aion kuitenkin opiskella omaa tutkintoa samalla, ja onneksi sentään se liittyy edes jollain tavalla lääkiksen pääsykokeeseen. Sen tiedän jo, että kovin isoa tuntimäärää en pysty pääsykoelukemiseen panostamaan. Enkä haluaisi enää tuhlata yhtään rahaa yhteenkään valmennuskurssiin.
Tosin itseltäni löytyy joitakin vanhoja kurssimateriaaleja, mutta muutamaan simuloituun kokeeseen voisi ainakin olla fiksua laittaa rahaa.

Poissa Katjusha

• Perusvuotaja
« Vastaus #47 : eilen kello 10:34 »
Mariae, DI-luvuista ainakin saat hyvää tukea siihen fysiikkaan, missä "me muut" ollaan monesti todella kuutamolla :) We have only one life to live, joten anna palaa vaan, jos tunne ohjaa lääkikseen ;)!
Täällä ei ihmeempää, tasaista opiskelua, tasaista nuhailua... eteenpäin syystuulissa!
Mitä aina välillä kaipaisi: tunnetta, että hei tän detskun mä jo vähän osaan. Mutta ei... tiukassa on.

Seuraa meitä