Mielenkiintoista kuulla miten ammattivalmentajat Valmennuskeskuksella on tuota ennakkomateriaalia perustelleet ja analysoineet, joten kiitos Betula jakamisesta.
Katjushalle vai oliko se hakija92, joka niistä lukion kirjoista kirjoitteli, niin noista yo-materiaaleista sanoisin omasta puolesta, että kun kävin aikuislukion käytin lukion oppikirjoja, mutta kun viime vuonna siirryin Mafyn oppiin ja sen jälkeen en ole kirjoja enää tarvinnut/avannut. Olen myös pähkäillyt sitä, että pitäisikö päivittää ja ostaa uudet kirjat, sillä mun lukiokirjat ovat jo 10 v vanhat. Mutta sitten olen tullut tulokseen, että Mafyn materiaaliahan päivitetään sen uuden oppimissuunnitelman mukaan, niin siellä on varmaan uusimmat tiedot, kuvat ja muu materiaali. Eli en ole ostanut uusia kirjoja. Ihmisen biologiaa oon miettinyt kuvien takia (kun kokeessa aina on joku tunnista kuvasta tehtävä), mutta toisaalta nekin kuvat voi olla otettu muualta kuin lukion kirjoista, niin oon kyllä miettinyt paljonkin, että kannattaako uusia kirjoja enää hankkia. Joten toistaiseksi kirjat ovat vielä kaupan hyllyllä.