Kirjoittaja Aihe: EMÜ 2019  (Luettu 1063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Equine

• Alkuvuotaja
EMÜ 2019
« : 20.05.19 - klo:16:04 »
Hei,

Ajattelin tässä aloittaa keskustulen EMÜn hakeville. Keskustelut muihin hakukohteisiin löytyy jo monta niin olisi kiva jos myös meillä olisi jonkunlainen :)
Itse haen ekaa kertaa eläinlääkikseen Suomeen sekä Viroon. Suomen pääsyykoe mulla meni ihan päin seinää niin ainoa toivo olis nyt Viroon 730 sat pisteillä. Mitäs teillä muilla? Minkälaisia sat tuloksia teillä ois? Ihan rohkeasti vaan keskustelemaan  :)

Poissa Horseshoe

• Alkuvuotaja
Vs: EMÜ 2019
« Vastaus #1 : 20.05.19 - klo:20:02 »
Oon kanssa miettinyt miksei eläin puolelle ole keskustelua ja nyt sitten on kiitokset sulle ;D . Toukokuun kokeesta on hankittu 740 pistettä, joten toivotaan niillä pääsee. Osaako kukaan sanoa millä pisteillä on yleensä päässyt?

Poissa oonajii

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #2 : 29.05.19 - klo:21:17 »
EMU:n pääsyrajat on perinteisesti ollut huomattavasti alemmat kuin humaanipuolelle :-) Sanotaanko että viimeisten sisäänpääsijöiden pisteet ovat huidelleet jossakin 620 pisteessä jopa, mutta tietysti motivaatiokirjeelläkin on tuossa painoarvoa. Jokainen vuosi on kuitenkin erilainen ja koskaan ei voi varmasti tietää millainen jakauma hakijoita millekkin vuodelle osuu.
Tsemppiä hakuihin ja piinaavaan odotukseen - kysykää ihmeessä jos mieleen tulee kysymyksiä!
Terkuin EMU:ssa -17 aloittanut  :)

Poissa Hippocrates

• Alkuvuotaja
« Vastaus #3 : 29.05.19 - klo:21:54 »
Itse pääsin juurikin 620 SAT-pisteellä

Poissa Equine

• Alkuvuotaja
« Vastaus #4 : 01.06.19 - klo:09:48 »
Mä luulin, että SAT pisteet varmaan piti olla yli 700, jotta ois jotain mahdollisuutta. Ehkä mulla onkin sitten jotain mahdollisuutta  ;D Toisaalta tänä vuonna saattaakin monella olla korkeammat SAT pisteet kuin 2017, jos kerran joka vuosi on vähän erilainen. Tietääkö kukaan, millä pisteillä viime vuonna pääsi?

Poissa Hippocrates

• Alkuvuotaja
« Vastaus #5 : 01.06.19 - klo:20:28 »
Viime vuonna juurikin 620 SAT-pisteellä ja motivaatiokirjeestä täydet

Poissa Horseshoe

• Alkuvuotaja
« Vastaus #6 : 04.06.19 - klo:10:28 »
Eli siis 82 pisteillä on päässyt viime vuonna. Aika korkeilta vaikuttaa. Tuskin kirjeestäni saan kovin korkeita pisteitä.

Seuraa meitä