Kirjoittaja Aihe: Tartoon opiskelemaan lääkäriksi  (Luettu 378689 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sillä Silmällä

• Alkuvuotaja
Vs: Tartoon opiskelemaan lääkäriksi
« Vastaus #1200 : 12.07.20 - klo:13:18 »
Ihan mielenkiinnosta millä rahoitatte opiskelun? Alkaa oleen aika päätä huimaavia summia mitä koulu pulittaa :o
« Viimeksi muokattu: 12.07.20 - klo:13:45 kirjoittanut Sillä Silmällä »

Poissa gnos12

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #1201 : 25.08.20 - klo:11:47 »
Jos joltain uupuu kirjoja niin olisi setti myynnissä (Barron's, SAT subject test guide etc, suomalaisen pääsykoekurssin biologia etc.)

Poissa Fyysikko1

• Alkuvuotaja
« Vastaus #1202 : 29.08.20 - klo:21:17 »
Ihan mielenkiinnosta millä rahoitatte opiskelun? Alkaa oleen aika päätä huimaavia summia mitä koulu pulittaa :o

Mä veikkaan, että monet saavat lainaa vanhemmilta/muilta läheisiltä ja osa saa pankista pankkilainan. Pelkkä opintolaina ei enää riitä, mikä on harmi. Haluaisin opiskelemaan joko Tarttoon tai Riikaan, mutta rahoitus koituu esteeksi. Mikään pankki ei myönnä mulle lainaa (olen kysellyt), vaikka oon saanut säästettyä summan X vakuuksia. Henkilötakauksia tai kiinteää omaisuutta mulla ei ole mahdollista saada. Osuuspankki sentään sanoi, että lääkäriopinnot ovat hyvä sijoitus, mutta valitettavasti eivät voi antaa lukukausimaksuja kattavaa määrää lainaa, mikä on mielestäni hassua, koska saisin valmistuttuani maksettua lainan.

Poissa Abate

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #1203 : 31.08.20 - klo:10:35 »

Mä veikkaan, että monet saavat lainaa vanhemmilta/muilta läheisiltä ja osa saa pankista pankkilainan. Pelkkä opintolaina ei enää riitä, mikä on harmi. Haluaisin opiskelemaan joko Tarttoon tai Riikaan, mutta rahoitus koituu esteeksi. Mikään pankki ei myönnä mulle lainaa (olen kysellyt), vaikka oon saanut säästettyä summan X vakuuksia. Henkilötakauksia tai kiinteää omaisuutta mulla ei ole mahdollista saada. Osuuspankki sentään sanoi, että lääkäriopinnot ovat hyvä sijoitus, mutta valitettavasti eivät voi antaa lukukausimaksuja kattavaa määrää lainaa, mikä on mielestäni hassua, koska saisin valmistuttuani maksettua lainan.
Itse kyselisin esim. säätiöiltä avustusta opiskeluihin, jos takaajia lainalle ei ole saatavilla. Voisin kuvitella, että joku lähtee projektiisi mukaan sponsoriksi.

Poissa Leksi98

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #1204 : 22.09.20 - klo:13:55 »
Te jotka ootte päässyt Tarttoon opiskelemaan tai muaalle ulkomaille, minkälaiset teidän lukio ja Yo arvosanat olivat?Voi laittaa tässä tai Yv!Kiitti!😊✌️

Seuraa meitä