Kirjoittaja Aihe: Riikaan opiskelemaan!  (Luettu 75293 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maya20

• Perusvuotaja
Vs: Riikaan opiskelemaan!
« Vastaus #165 : 28.06.19 - klo:21:59 »
Joo on noi ohjeet kyllä jotenkin epäselvät ja eri kohdissa sanotaan tosiaan eri asioita. Mutta kannattaa tosiaan maksaa se application fee mahdollisimman pian niin ehtivät vielä käsitellä hakemuksen. Mä nimittäin ymmärsin, etteivät edes käsittele sitä ennen kuin tuo maksu on maksettu.

Poissa riri

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #166 : 28.06.19 - klo:23:57 »
Joo mäkin maksoin sillo heti sen LU:n hakemusmaksun, siellä näky kuitenkin ne maksutiedot hakusivustolla. En tiiä miks siellä jossain kohtaa oli se ettei saa maksaa ennen sitä varsinaista laskua, kun kuitenkin se kuitti oli liitettävä siihe hakemukseen  :D  kuitenki sieltä tuli sit melko nopeesti viestiä että hakemus on ok ja viety käsittelyyn. Puolestaa RSU:sta ei vieläkään oo kuulunu mitään

Poissa siankarj

• Perusvuotaja
« Vastaus #167 : 29.06.19 - klo:14:11 »
Kävin eilen maksamassa :D Toivottavasti nyt liikkuu eteenpäin. Milloin laitoit sen RSUn hakemuksen?

Poissa riri

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #168 : 29.06.19 - klo:16:43 »
Viime viikon loppupuolella laitoin molemmat. Täytyy ottaa vielä yhteyttä sinne ja kysyä

Poissa sitruuna1

• Alkuvuotaja
« Vastaus #169 : 01.07.19 - klo:14:34 »
Laitoin kans molempiin. LU:lta tuli heti seuraavana pvänä emailia että olivat käsittelleet hakemuksen. RSU:lta tuli vahvistus viikon sisällä, kun otin itse yhteyttä. Mimmoiset mielikuvat teillä on RSU:sta ja LU:sta? mm.vahvuudet ja heikkoudet?

Poissa Maya20

• Perusvuotaja
« Vastaus #170 : 01.07.19 - klo:16:35 »
Laitoin kans molempiin. LU:lta tuli heti seuraavana pvänä emailia että olivat käsittelleet hakemuksen. RSU:lta tuli vahvistus viikon sisällä, kun otin itse yhteyttä. Mimmoiset mielikuvat teillä on RSU:sta ja LU:sta? mm.vahvuudet ja heikkoudet?
Milloin laitoit hakemukset menemään? Jännittää nuo tulokset kyllä. Itse olen ymmärtänyt, että RSU on hieman "tiukempi" eli tenttejä ei saa uusia niin montaa kertaa. Muuten ei varmaan hirveästi eroja, mitä nyt RSU tosi paljon kalliimpi. LU:ssa on myös valmistunut hieno uusi kampusrakennus tänä vuonna.

Poissa sitruuna1

• Alkuvuotaja
« Vastaus #171 : 01.07.19 - klo:17:00 »
Molemmat menivät viikolla23. Ymmärtäkseni RSU:n hakua on pidennetty heinäkuun puoleen väliin. Ymmärsinkö oikein että RSU ottavat nyt syksylle jopa 400 uuttaa opiskelijaa(ennen 200)🤔

Poissa siankarj

• Perusvuotaja
« Vastaus #172 : 01.07.19 - klo:17:10 »
Molemmat menivät viikolla23. Ymmärtäkseni RSU:n hakua on pidennetty heinäkuun puoleen väliin. Ymmärsinkö oikein että RSU ottavat nyt syksylle jopa 400 uuttaa opiskelijaa(ennen 200)🤔

Ottavat nyt 200 ja kevään haussa 200.

Itsellä aika samat fiilikset kuin Maya20. Jännityksellä kyllä odotetaan molempia. RSUn sivuilla lukee haun loppuvan tänää, Eximian sivuilla puhutaan 12.7. LUn sivuilla on 1.7 ja 12.7.

Poissa Maya20

• Perusvuotaja
« Vastaus #173 : 01.07.19 - klo:20:11 »
Ootteko muuten hakeneet Suomessa lääkikseen vai miten päädyitte hakemaan juuri Riikaan? Itse en ole edes hakenut Suomessa, koska hirvittää se hakuprosessi ja nyt kun on lukenut ihmisten kirjoituksia täällä siitä, kuinka koko ajan vain huononee ei-ensikertalaisten mahdollisuudet päästä sisään, niin ei oikein houkuttele ajatus edes yrittää Suomessa.

Poissa siankarj

• Perusvuotaja
« Vastaus #174 : 02.07.19 - klo:17:56 »
Tänne tuli RSUlta hyväksyntä!!!!!

Poissa juukelispuukelis

• Alkuvuotaja
« Vastaus #175 : 02.07.19 - klo:19:26 »
Täällä myös RSUhun päässyt! Uskomattoman huojentunut olo, kun vihdoin pääsee hautaamaan pääsykoekirjat Suomen lääkiksen osalta. :--)

Poissa siankarj

• Perusvuotaja
« Vastaus #176 : 02.07.19 - klo:19:45 »
Hurjasti onnea! Jos kiinnostaa whatsapp(ryhmä)/ kimppakämppä touhut niin mulle saa laitella viestiä :) Tää on aivan uskomaton tunne, iloinen ja samalla vaan miettii että nythän se vasta alkaa. Erityisesti kun on tullut lueskeltua noita RISLOn sivuilta löytyviä blogeja, niin tunteet on kauhunsekaiset :)

Poissa Maya20

• Perusvuotaja
« Vastaus #177 : 02.07.19 - klo:19:47 »
Paljon onnea teille! Nyt ehkä vähän harmittaa, etten hakenut ollenkaan RSU:hun.. Täytyy syksyn haussa laittaa sinne kans paperit, jos en pääse LU:hun.

Poissa kristiinass

• Alkuvuotaja
« Vastaus #178 : 03.07.19 - klo:00:47 »
Hurjasti onnea! Jos kiinnostaa whatsapp(ryhmä)/ kimppakämppä touhut niin mulle saa laitella viestiä :) Tää on aivan uskomaton tunne, iloinen ja samalla vaan miettii että nythän se vasta alkaa. Erityisesti kun on tullut lueskeltua noita RISLOn sivuilta löytyviä blogeja, niin tunteet on kauhunsekaiset :)

Hei täällä yksi joka päässyt myös RSU:hun!! :) olisin kiinnostunut liittymään tohon whatapp ryhmään!  :)  Ja onneksi olkoon opiskelupaikasta!! On kyllä hyvä fiilis 8)

Poissa Karpaasi

• Perusvuotaja
« Vastaus #179 : 03.07.19 - klo:13:03 »
Kolmekymppinen pikkuveli pääsi RSU:hon, oon tosi iloinen, samaan aikaan vähän kade kaikille tuota tietä kulkeville, koska vaikka neukuissa joutuu sen kuusi vuotta olemaan ja jonkun pikkulainan siihen päälle ottamaan niin te kaikki olette aivan samalla viivalla meidän valmiiden, suomessa opiskelleiden lääkärien kanssa.

Ei sitä kukaan halua ylimääräistä kilpailua alalleen.

Build the wall!!!
They took our jobs!!!

Seuraa meitä