Kirjoittaja Aihe: Riikaan opiskelemaan!  (Luettu 98570 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lu doc

• Alkuvuotaja
Vs: Riikaan opiskelemaan!
« Vastaus #210 : 09.07.20 - klo:23:34 »
joo itekki pääsin LU. addatkaa mutki ryhmään :)

Poissa Ghems

• Alkuvuotaja
« Vastaus #211 : 10.07.20 - klo:00:55 »
Pistätkö vaikka yv:llä numeron niin lisätään :)!

Poissa Annika M

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #212 : 01.08.20 - klo:00:10 »
LU:sta sain paikan! Onko tosiaan mitään whatsappia tai muuta kanavaa jossa saisi muihin yhteyttä? :)

Olen hakemassa LU:hun nyt syksyllä. Päätin 10 vuotta kestäneen harkinnan jälkeen hakea ja viime tingassa. Hakuaikaa nimittäin pidennettiin suomalaisille hakijoille ja koostan parhaillaan pakettia kasaan. Pitäkää peukkuja!  :)

Poissa Abate

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #213 : 06.08.20 - klo:13:04 »
LU:sta sain paikan! Onko tosiaan mitään whatsappia tai muuta kanavaa jossa saisi muihin yhteyttä? :)

Olen hakemassa LU:hun nyt syksyllä. Päätin 10 vuotta kestäneen harkinnan jälkeen hakea ja viime tingassa. Hakuaikaa nimittäin pidennettiin suomalaisille hakijoille ja koostan parhaillaan pakettia kasaan. Pitäkää peukkuja!  :)
Huimasti tsemppiä hakuun!

Vanhoista viesteistäsi huomasin, että olet opiskellut biolääketiedettä. Osaatko sanoa saatko hyväksiluettua edellisiä opintojasi, kun koulusi alkaa Riikassa?

Poissa Annika M

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #214 : 06.08.20 - klo:16:31 »
Saatan saada osan ainakin hyväksiluettua, jos siis näin viime tingassa tulen hyväksytyksi. Sain eilen viestin ”Positive Feedback” ja tiedon, että lopulliset tulokset saan viikon lopulla. Viestissä sanottiin myös, että todistukseni on toimitettu AIC:lle arvioitavaksi ja siinä menee 4-6vk. Mitäköhän tuo merkitsee? Tarkastaako AIC kaikilta siis nuo lukiotodistukset vai lisäksi lähettämäni biolääketieteen maisteritodistuksen korvaavuuksien varalta? Onko sulla mitään tietoa? :)

Poissa Annika M

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #215 : 07.08.20 - klo:07:17 »
No huh! Yöllä oli tullut tieto, että sain opiskelupaikan ehdolllisena sille, että AIC vielä tarkastaa, että mun lukiotoditukset ovat aidot. Eli messissä ollaan!

Poissa Reiectus maximus et aeternus in actu

• Tehovuotaja
  • *
  • Facultas medicinae universitatis reiectisis (LL)
« Vastaus #216 : 07.08.20 - klo:16:06 »
Itse vältin tuon tarkastuksen pienellä tarkastusmaksulla.

Poissa Annika M

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #217 : 07.08.20 - klo:16:20 »
Höpsistä!  :)

Poissa Reiectus maximus et aeternus in actu

• Tehovuotaja
  • *
  • Facultas medicinae universitatis reiectisis (LL)
« Vastaus #218 : 07.08.20 - klo:22:09 »
Oot ihan oikeassa. Valmistuin Tampereelta ja nyt trollaan rejecti et rejectae.

Poissa Itäblokin puoskari

• Perusvuotaja
  • lääk. yo. -18
« Vastaus #219 : 11.08.20 - klo:09:29 »
Oot ihan oikeassa. Valmistuin Tampereelta ja nyt trollaan rejecti et rejectae.
Huutista Turkurejektille

Poissa Leksi98

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #220 : 22.09.20 - klo:12:21 »
Te jotka ootte päässyt riikaan opiskelemaan tai muaalle ulkomaille, minkälaiset teidän lukio ja Yo arvosanat olivat?
Voi laittaa tässä tai Yv!
Kiitti!😊✌️

Poissa Fermi

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #221 : 01.12.20 - klo:10:21 »
Itse en ole käynyt lukiosa kuin pakolliset kurssit fy ja ke mutta perustelin asiaa hyvin motivaatiokirjeessä ja toin esille että olen panostanut näihin asioihin valmistautuessani pääsykokeisiin Suomessa sekä muutaman kurssin kautta aiemmissa opinnoissani. Eli sanoisin että ei missään nimessä poissulkeva asia vaan enempi varmasti merkitystä kokonaisuudella ja erityisesti tuolla motivaatiokirjeellä.
"Before I came here I was confused about this subject. Having listened to your lecture I am still confused. But on a higher level."

Poissa emmisir

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #222 : 09.12.20 - klo:16:12 »
Kannattaa vaan laittaa paperit sisään heti kun haku aukeaa. Paikat täytetään sitä mukaan kun sopivia hakemuksia saapuu! Itse pääsin vuonna 2018 RSUhun papereilla fysiikka C, kemia M, bilsa M, enkku M, lyhyt matikka E, ET C, äikkä C, pitkä saksa E. Painottavat fy/ke/bi ja enkku. Motivaatiokirje kannattaa olla tarkkaan kirjoitettu.

Seuraa meitä