Kirjoittaja Aihe: Meselukupiiri 2013  (Luettu 8481 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tintin

• Perusvuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Meselukupiiri 2013
« Vastaus #30 : 12.06.12 - klo:01:16 »
Mä voisin osallistua meselukupiiriin jos sellaista muodostetaan. :) Haen kyllä vasta 2014, mutta luku-urakka on jo alkanut.

Poissa stinukka

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #31 : 12.06.12 - klo:06:28 »
Huomenta!

Itekin voisin liittyä dokuseuraanne. Olin viime talvena vähän aikaa mukana dokuporukassa, mutta kuten kerroin etten muiden kiireiden (työ&koulu) takia voinutkaan jatkaa lääkiksen luku-urakkaa. Luulin että vuorokaudessa oli enemmän kuin 24 tuntia :D. Nyt kuviot on erilaiset, syksystä lähtien vähemmän töitä, vähemmän koulua ja keväästä ei mitään muuta kuin kertaamista.
Lukion kirjoista kerkesin lukea bilsat pariin ootteeseen, kemiasta 1-4, fysiikasta 2-4 kurssit. Kesäsuunnitelma on lukea fysiikan 5-8, sekä kemian 4-5 kirjat.

Amanda-

• Vieras
« Vastaus #32 : 12.06.12 - klo:13:38 »
Olinkin jo tulossa kyselemään, että olisiko liian aikaista tehdä alustavaa aikataulua, mutta olittekin jo edenneet sinne asti :D hyvä, hyvä. Itse olisin suurella mielenkiinnolla tulossa mukaan dokuporukkaan ja olen valmis tekemään huuuuuurjasti töitä sen eteen, mutta olen töissä elokuun puoleenväliin asti 5 krt/viikossa seitsemän-kahdeksan tunnin päiviä, joten en usko voivani aloittaa ainakaan täyspäiväistä lukemista vielä heinäkuussa :/ Sitä paitsi tästä ei ole vielä edes kuukautta, kun on "joutunut" tankkaamaan pääsykoekirjoja, joten olisi mukava hieman rentoutua tämän saralla. Heinäkuu on ehkä turhan aikainen ajankohta ainakin minulle. Toisaalta onhan se hyvä, että aloittaa luvut tarpeeksi aikaisin, ei tule ainakaan sitten kiire laskujen ja muiden juttujen kanssa, mutta mielestäni olisi myös tärkeää muistaa levätä. Edes kuukausi.

Mietin myös sitä, että jos tulisin sitten teidän dokuporukkaan hieman myöhemmin mukaan, jos vaan on mitenkään mahdollista? Siinä elo-syyskuussa. Etenkin, jos meinaatte aloittaa fyssan, bilsan ja kemian ykköskirjoista, niin uskon, että en jää kauheasti paitsi. Noiden kirjojen asiat on hyvissä muistissa vielä myös syvennettyinä ja useaan kertaan läpikahlattuina, niin en usko saavani jostain bilsa 1 kirjan läpikäymisestä hirveästi hyötyä. Hain kuitenkin lääkikseen tämän vuoden haussa sen verran tosissani, että pääpainoni taitaa nyt seuraavassa haussa olla lähinnä syventymisessä ja kertaamisessa sekä hankalien asioiden läpikäymisessä. Ei siis välttämättä enää ykkös kirjojen pänttäämisessä...

Pointtina nyt oli lähinnä se, että mielelläni pitäisin hieman lukulomaa edes sinne elokuun puoliväliin asti. Aivot tarvitsee hieman lepoa ja kun tosissaan tästä ei edes ole montaa viikkoa, kun pääsykoekirjat sai laittaa syrjään. Lisäksi kokopäivätyö elokuun puoliväliin asti vie aikaa lukemiselta. Tulisin mukaan vasta siinä elokuun puolella. Silloin voin kyllä panostaa ihan 100 %.sti ja monta tuntia per päivä. Tällä hetkellä se ei ole vain mahdollista.

Poissa tintin

• Perusvuotaja
« Vastaus #33 : 13.06.12 - klo:21:37 »
Eikö kukaan ole kiinnostunut meselukupiiristä? En sitten tiedä miten se toimisi, mutta olisi ihan kiva ainakin kokeilla. Itse en ole oikein päässyt jyvälle siitä, miten tuo doku juttu toimii..Ja jos tulisin mukaan tuohon doku porukkaan, niin haittaisiko se, että mulla menee fysiikan kanssa välillä aika kauan tajuta jotain tehtävää? Enkä pysty sitten muita neuvomaan, kun olen nyt vasta alkanut sitä ymmärtämään pikku hiljaa.

Poissa emn

• Hypervuotaja
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #34 : 13.06.12 - klo:22:01 »
Eikö kukaan ole kiinnostunut meselukupiiristä? En sitten tiedä miten se toimisi, mutta olisi ihan kiva ainakin kokeilla. Itse en ole oikein päässyt jyvälle siitä, miten tuo doku juttu toimii..Ja jos tulisin mukaan tuohon doku porukkaan, niin haittaisiko se, että mulla menee fysiikan kanssa välillä aika kauan tajuta jotain tehtävää? Enkä pysty sitten muita neuvomaan, kun olen nyt vasta alkanut sitä ymmärtämään pikku hiljaa.

Tarkoitus on tintin, että osaat neuvoa muita toukokuussa 2013!

Huhuile viime vuoden mesepiiriläisiä ja kysele kommentteja.
"The more I practice, the luckier I get."
 -Jerry Barber

Poissa tintin

• Perusvuotaja
« Vastaus #35 : 13.06.12 - klo:22:30 »
No voisin tulla sitten ainakin koittamaan sitä doku juttua.:) Pitikö siitä lähettää jotain sähköpostia, jos on kiinnostunut? Olin lukevinani jotain sellasta tuolta toisesta ketjusta.

Poissa emn

• Hypervuotaja
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #36 : 13.06.12 - klo:22:44 »
No voisin tulla sitten ainakin koittamaan sitä doku juttua.:) Pitikö siitä lähettää jotain sähköpostia, jos on kiinnostunut? Olin lukevinani jotain sellasta tuolta toisesta ketjusta.

minulle polttouuni@gmail.com
"The more I practice, the luckier I get."
 -Jerry Barber

Seuraa meitä