Kirjoittaja Aihe: Entalpia sidosenergioiden avulla  (Luettu 12230 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ava

• Hypervuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Entalpia sidosenergioiden avulla
« Vastaus #15 : 14.02.11 - klo:15:14 »
Ja eipä tuossa SAntoriuksessa kemiaa taida ollakaan mutta se lienee kuitenkin pohjana G:n fysiikan osuuksille - ilman virheitä. Aprikoin vain, kannattaisikohan ko. opukseen sijoittaa...
Miksei? Et sä siinä mitään menetä. Kirjan voi aina myös lainata.
Tieteen suuri tragedia on se, että ruma tosiasia rikkoo kauniin teorian.
- Thomas Huxley

Poissa Nappi

• Hypervuotaja
  • Sukupuoli: Mies
  • lääket. yo
« Vastaus #16 : 14.02.11 - klo:15:24 »
Ja eipä tuossa SAntoriuksessa kemiaa taida ollakaan mutta se lienee kuitenkin pohjana G:n fysiikan osuuksille - ilman virheitä. Aprikoin vain, kannattaisikohan ko. opukseen sijoittaa...

Onhan se noinkin. Tuumasin vain, että onko kyseessä ostamisen suhteen oikeasti hyvä ja kannattava sijoitus, kun alkaa olla itsellä tuota G:n oheismateriaalia jo nyt niin paljon, ettei ehdi lukea niitä. Noh...

Poissa Ava

• Hypervuotaja
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #17 : 14.02.11 - klo:15:32 »

Onhan se noinkin. Tuumasin vain, että onko kyseessä ostamisen suhteen oikeasti hyvä ja kannattava sijoitus, kun alkaa olla itsellä tuota G:n oheismateriaalia jo nyt niin paljon, ettei ehdi lukea niitä. Noh...
Mä olen lainannut sitä. Onhan se hyvä kirja ja siinä tosiaan on paljon samoja juttuja kuin Gallessa, mutta paljon myös ohi aiheen, siksi olen lainannut sitä. Jos on ylimääräistä, osta ja myy sitten kun pääset sisälle tai jätä kirjahyllyyn, jos siltä tuntuu.  :)
Tieteen suuri tragedia on se, että ruma tosiasia rikkoo kauniin teorian.
- Thomas Huxley

Seuraa meitä