Kirjoittaja Aihe: Mitä aiot tehdä KUN pääset sisälle?  (Luettu 22867 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nappi

• Hypervuotaja
  • Sukupuoli: Mies
  • lääket. yo
Vs: Mitä aiot tehdä KUN pääset sisälle?
« Vastaus #15 : 12.06.11 - klo:19:48 »
Laitoin että nimeä ei saa julkaista netissä, niin menen postilaatikolle ja jos kirje on paksu,
auto jää siihen ja juoksen varmaan täysillä huutonauraen kotiin..

Sitten voikin varata tatuoijalle ajan, alkaa etsiä Tampereelta kämppää ja olla onnellinen :)

Hahah, itsekin menisin heti varaamaan ajan tatuoijalle. :D Olen päättänyt, että tatuoinnin saan,
kun pääsen sisään, jos en pääse, en saa. Ja tänä vuonnakaan en luultavasti vielä tatuointia saa. :(
Kuva ja teksti on jo valmiina, odottaa tulevaa hetkeä...

Joo, vois ottaa tatuoinniksi tekstin, jossa lukee vaikkapa liettulaisin aakkosin JOS SATTUU VAHINKO, KUVASTA ON APUA KORJAAMISESSA :)
Olisi ainakin erilainen nuori...:)

Poissa Wolf

• Perusvuotaja
« Vastaus #16 : 12.06.11 - klo:20:55 »
Ollaan just kaveriporukalla viettämässä iltaa, taidan tarjota skumpat kaikille ja kertoa yllätysuutisia :D

Poissa Odile

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Nainen
  • LK Hki
« Vastaus #17 : 12.06.11 - klo:21:31 »
Jos tänä vuonna sellainen kirje tulisi, juhlistaisin sitä viettämällä iltavuoroa töissä (olettaen että Helsingin tulokset tulee heti 1.7.), saattaisi tosin olla että työkaverit hermostuisi mun jatkuvaan tyhmään hymyyn ja ilosta pomppimiseen.

Tänä vuonna tuskin paksua kirjettä on luvassa, mutta ehkä sitten ensi vuonna... Silloin toivottavasti fiilikset pääsystä ovat niin varmat, että jääkaapissa on jo Taittinger cuvée prestige jäähtymässä ja illaksi pöytä varattuna Chez Dominiquesta.

Poissa arkki1

• Älyvuotaja
  • **
  • L
« Vastaus #18 : 12.06.11 - klo:22:07 »
Joo, vois ottaa tatuoinniksi tekstin, jossa lukee vaikkapa liettulaisin aakkosin JOS SATTUU VAHINKO, KUVASTA ON APUA KORJAAMISESSA :)

:D Päivän paras.

Ja viereen se Gallen piirros, jossa on lihava lääkäri.

Ei sillä että mulla ois jotain lihavia vastaan, mutta ne piirrokset on jotenkin niin herkkiä, varsinkin toi. NOT!
« Viimeksi muokattu: 12.06.11 - klo:22:09 kirjoittanut arkki1 »

Poissa n-uppu

• Älyvuotaja
  • **
  • hlk, Turku
« Vastaus #19 : 12.06.11 - klo:23:18 »
Laitoin että nimeä ei saa julkaista netissä, niin menen postilaatikolle ja jos kirje on paksu,
auto jää siihen ja juoksen varmaan täysillä huutonauraen kotiin..

Sitten voikin varata tatuoijalle ajan, alkaa etsiä Tampereelta kämppää ja olla onnellinen :)

Hahah, itsekin menisin heti varaamaan ajan tatuoijalle. :D Olen päättänyt, että tatuoinnin saan,
kun pääsen sisään, jos en pääse, en saa. Ja tänä vuonnakaan en luultavasti vielä tatuointia saa. :(
Kuva ja teksti on jo valmiina, odottaa tulevaa hetkeä...

Just näin!  ;D
Credo quod habes, et habes.

Poissa Nappi

• Hypervuotaja
  • lääket. yo
« Vastaus #20 : 13.06.11 - klo:01:25 »

:D Päivän paras.

Ja viereen se Gallen piirros, jossa on lihava lääkäri.

Ei sillä että mulla ois jotain lihavia vastaan, mutta ne piirrokset on jotenkin niin herkkiä, varsinkin toi. NOT!

Niin tai tosiaan jokin kuva, josta on apua kehon korjaamisessa, jos on tullut vaikkapa aneurysma tai muu "vahinko". TT-kuva sydämestä? Magneettikuva aivoista? Ensihoidon oppaan eka kappale? Diakuva stetoskoopista?

Kehon saa äkkiä täyteen monenmoista kivaa medikaalista kuvaa. Ei tarvi sairaalan käytävilläkään käyttää valkotakkia, vaan ihmiset huomaavat jo kaukaa tatuoinneista, että "tuolta se tulee se lääkäri, jolla on pakarassa Galenoksen esipuhe, vatsassa imusuoniston kuva ja otsassa dopplerin kaava!"

Poissa Tulpu

• Älyvuotaja
  • **
  • 3.haku 2012
« Vastaus #21 : 13.06.11 - klo:10:34 »
Mä varmaan pyörtyisin ja tämän jälkeen varmaan juhlisin koko loppu viikon. Ja sen jälkeen kulkiisin naama virneessä ainakin koko loppu vuoden.

Poissa Tuikku

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #22 : 13.06.11 - klo:13:46 »
Kirmaisin ympäri niittyjä ja huutaisin niin kauan kuin ääntä lähtisi.  Opiskelisin ulkoa opintosuunnitelmat malttamattomana ja irtisanoisin itseni töistä.  :eusa_dance:

Poissa sinun

• Tehovuotaja
  • *
  • lääket. yo 2011
« Vastaus #23 : 13.06.11 - klo:14:39 »
Ensin ilta töissä ja sen jälkeen illallista ystävien kanssa. Tosin, he eivät tiedä hakemisestani mitään, joten voi tulla aika yllätyksenä. Tittidii, tulisivat jo tulokset !
“(Houses' patient has just collapsed)
This is exactly why I created nurses. Clean up on aisle three!”

Poissa ykkossanna

• Tehovuotaja
  • *
  • LL
« Vastaus #24 : 13.06.11 - klo:16:41 »
Oivoi, olisihan toi tosi mahtavaa :)) Mä varmaan kiljun ja itken ja sitä rataa ja sitten tietty soittoa (jos mies on kotona ja tietää jo) 1.Isille ja äidille 2.kavereille 3.töihin 4.serkuille, kaimoille, naapureille, kaupankassoille, kaikille joille oon menny hölöttämään tästä hakuprosessista.. Ja jos en pääse (mikä todennäköisemmältä vaihtoehdolta tuntuu) niin kiljun ja itken ja sitä rataa mutten soita kenellekään. Molemmissa tapauksissa illalla iso pussi karkkia ja joku hyvä leffa! :)

Poissa kloridi

• Älyvuotaja
  • **
  • Lääket. yo 2013 Tre
« Vastaus #25 : 13.06.11 - klo:16:46 »
Vietän rennon juhannuksen. Galenoksen voisi laittaa kokoon.

Poissa ykkossanna

• Tehovuotaja
  • *
  • LL
« Vastaus #26 : 13.06.11 - klo:16:52 »
Kokoon ja kokkoon :)

Poissa emn

• Hypervuotaja
« Vastaus #27 : 13.06.11 - klo:16:57 »
Vietän rennon juhannuksen. Galenoksen voisi laittaa kokoon.

Kirjoja ei saa polttaa. Hyllyyn sukupolvien ajaksi.
"The more I practice, the luckier I get."
 -Jerry Barber

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #28 : 13.06.11 - klo:17:45 »
Haha, mää oon kyllä vähän unelmoinu Galenoksen polttamisesta, mutta oikeesti oon ihan pikkusen kiintyny siihen kirjaan ja karmeisiin alleviivauksiini ja reunamuistiinpanoihini. Saatan tosin ostaa käytetyn Galenoksen ja polttaa sen  ;D Voisin kans ostaa kuoharia ja hmm käydä vaikka syömässä ulkona! Ja haluan ostaa yhden upean laukun koululaukukseni lääkikseen! Tosiaan, lääkiksen opintosuunnitelmaa varmaan tuijottelisin onnellisena jne jne ja ehkä hankkisin yhden ekoista kirjoista etukäteen ja tutkisin sitä :D Oulun tulokset tulee ikävä kyllä vasta 1.7. (viimeistään), että vielä aika kauan saa odotella.

melisa

• Vieras
« Vastaus #29 : 13.06.11 - klo:17:49 »
Itkisin ja nauraisin sekä soittaisin muutaman kiljumispuhelun! Juhlisin koko juhannuksen normaalia railakkaammin . ;D

Seuraa meitä