Kirjoittaja Aihe: Mitä aiot tehdä KUN pääset sisälle?  (Luettu 22897 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Neppari

• Vieras
Vs: Mitä aiot tehdä KUN pääset sisälle?
« Vastaus #30 : 14.06.11 - klo:13:43 »
Hengittelen paperipussiin.

Poissa heidipeidi

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #31 : 15.06.11 - klo:14:27 »
En varmaan tekisi mitään erityistä.. Olisin onnellinen ja nauttisin elämästä. Hakisin ehkä leffan ja karkkia :).

EricaH

• Vieras
« Vastaus #32 : 15.06.11 - klo:15:27 »
Olisin kyllä niiiiin onnellinen.. ei sitä tunnetta voisi sanoiksi pukea  :D Menisi varmaan hetki ennenkuin tajuaisi et on ihan oikeasti päässyt! Veikkaan et vanha painos galenoksesta palaisi iloisesti juhannuskokossa :D ja skumppa virtais :D Olisi juhannus vapaa töistäkin...

Poissa abt

• Tehovuotaja
  • *
  • LK, tre 2011
« Vastaus #33 : 16.06.11 - klo:07:49 »
Mä oon kyllä sen verran skeptinen tästä asiasta, että otin töitä juhannukseksi.. Kyllä siellä pokka pitää kummassakin tapauksessa.

En tosin tiedä miten tää viimeinen viikko pitäisi psyykkisesti "toimia", se unelman elättely on kuitenkin ihan mukavaa,
mutta toisaalta tuntuu että sitten tippuu vaan korkeammalta. Vinkkejä?

Poissa arkki1

• Älyvuotaja
  • **
  • L
« Vastaus #34 : 16.06.11 - klo:08:57 »
Mä oon kyllä sen verran skeptinen tästä asiasta, että otin töitä juhannukseksi.. Kyllä siellä pokka pitää kummassakin tapauksessa.

En tosin tiedä miten tää viimeinen viikko pitäisi psyykkisesti "toimia", se unelman elättely on kuitenkin ihan mukavaa,
Mä oon ainakin luopunut jo unelmasta ja alkanut valmistautua henkisesti nykyisten opintojen loppuun saattamiseen. Niin tylsältä ja harmaalta kuin se kuulostaakin.

Poissa emn

• Hypervuotaja
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #35 : 16.06.11 - klo:09:00 »

Mä oon ainakin luopunut jo unelmasta ja alkanut valmistautua henkisesti nykyisten opintojen loppuun saattamiseen. Niin tylsältä ja harmaalta kuin se kuulostaakin.

Säilytä punainen lanka silti vierellä. Olet tehnyt paljon töitä, tee suunnitelmallisesti koko ajan lisää, vaikkakin hitammalla tahdilla.
"The more I practice, the luckier I get."
 -Jerry Barber

Poissa Yml83

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #36 : 16.06.11 - klo:09:43 »
Mä voisin ajatella, että vetaisin "seitinohuet" päiväkännit ja sen jälkeen alottaisin pitkän tauon alkoholista!

Poissa Tonski

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #37 : 16.06.11 - klo:15:44 »
Eka lähtisin ajelemaan autolla ja kävisin jossain toisella paikkakunnalla syömässä jossain tooodella hienossa ravintolassa. Sit lähtisin kavereiden kaa hyvässä seurassa vetämään niin hirvittävät tumut, ettei äiti tunnistais poikaansa.

Poissa emn

• Hypervuotaja
« Vastaus #38 : 16.06.11 - klo:15:55 »
Eka lähtisin ajelemaan autolla ja kävisin jossain toisella paikkakunnalla syömässä jossain tooodella hienossa ravintolassa. Sit lähtisin kavereiden kaa hyvässä seurassa vetämään niin hirvittävät tumut, ettei äiti tunnistais poikaansa.

Tervetuloa Lemääpään http://vaihmalanhovi.fi/

http://www.youtube.com/watch?v=64FxtqvJfjI&feature=player_embedded
"The more I practice, the luckier I get."
 -Jerry Barber

Poissa yupp

• Ylivuotaja
  • LK (Oulu)
« Vastaus #39 : 16.06.11 - klo:16:52 »
kunnon kännit heti ku töistä pääsee
"Naisen luonne, se on niin kuin tuuliviiri – suunta vaihtuu ja balalaika soi."

Poissa Kulma

• Perusvuotaja
« Vastaus #40 : 18.06.11 - klo:20:47 »
Olen suunnitellut jo tulosten vastaanottamisenkin: 29.06. lähden lounaan jälkeen kolmelta medisiinalle kärkkymään, koska tulokset tulevat oveen. Jos tulos on positiivinen, otan listasta oman nimeni kohdalta valokuvan ja kotiin kiitäessäni soitan tyttöystävälle ja muille läheisille, joiden järjestystä en ole vielä päättänyt, Postaan facebookiin pitkän kiitoslistan kaikille, jotka ovat keväällä lukemistani ja sisäänpääsyäni edesauttaneet. Postailen kuvat nimestäni listassa ja jotain hehkuttelua nettiin, julistan seuraavalle päivälle suuret juhlat joihin kaikki ovat tervetulleita ja alan pähkäillä miten niitä järjestelee. Jos olo antaa myöden, niin joogaamaan, että olo tasoittuu ja sitten tarjoan tyttöystävälle hienon illlallisen. Seuraavana päivänä paksuista kirjekuorista kuvat jakoon ja juhlistusta järjestämään.

;D

Poissa mellander

• Tehovuotaja
  • *
  • L 2011
« Vastaus #41 : 20.06.11 - klo:20:23 »
KUN pääsin sisään, itkin äidille puhelimessa eikä mun puheesta saanu mitään selvää. sitten soittoa kaikille ja samalla juoksin ympäri asuntoa ja itkin ja huusin. :))
House: "As fascinating as our bodies are, they're also stupid."

Poissa abt

• Tehovuotaja
  • *
  • LK, tre 2011
« Vastaus #42 : 20.06.11 - klo:20:37 »
KUN pääsin sisään, itkin äidille puhelimessa eikä mun puheesta saanu mitään selvää. sitten soittoa kaikille ja samalla juoksin ympäri asuntoa ja itkin ja huusin. :))

Ihana:) Tää pisti hymyilyttää sun puolesta kyllä.. Paljon paljon onnea!  :tohtoritutkii:

Poissa Nappi

• Hypervuotaja
  • lääket. yo
« Vastaus #43 : 20.06.11 - klo:21:18 »

:) Tollasta se lienee silloinkin kun päivystää eka kertaa yksin. 

Poissa zarbula

• Alkuvuotaja
  • lääketieteen ylioppilas, kuopio 2011
« Vastaus #44 : 20.06.11 - klo:22:32 »
apua, kiljuin riemusta!!! :'DDD en voi uskoa tätä todeksi!!!!!!!

Seuraa meitä