Kirjoittaja Aihe: Mitä aiot tehdä KUN pääset sisälle?  (Luettu 22834 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rieppeli

• Perusvuotaja
Vs: Mitä aiot tehdä KUN pääset sisälle?
« Vastaus #45 : 20.06.11 - klo:22:35 »
Itse kävin vetämässä siinä euforisessa mielentilassa pitkähkön juoksulenkin.

Poissa ykkossanna

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
  • LL
« Vastaus #46 : 20.06.11 - klo:22:45 »
Mä soitin kans kaikille keille olin luvannu ja itkin ja iloitsin ja kävin nyt illemmalla kans pitkällä juoksulenkillä ja vastaantulijoille olis tehny mieli huutaa MUSTA TULEE LÄÄKÄRI JEE! :D Vieläkään en voi uskoa tätä.. Ihana fiilis<3 Työ kannatti! Ja hei, jos ovet ei syystä tai toisesta avautunu jollekin vielä tänä vuonna, kehotan pitämään unelman kirkkaana ja tsempin päällä taas ens keväänä. Palkinto on PARAS MAHDOLLINEN!!

Poissa holaa

• Perusvuotaja
« Vastaus #47 : 25.06.11 - klo:14:25 »
Etukäteen sitä oli tullut mietittyä, että kun tulokset tulee ja jos netissä lukee että hyväksytty, niin otan tiedon rauhassa vastaan ja painun nukkumaan.Noh sitten kun kyseinen hetki koitti,niin kontrolli loppui siihen ihan täysin. Itkua ja huutoa sekaisin ja armotonta tuuletusta...ja kyseisenä yönähän tuli nukuttua makeat 2 tuntia.Mutta ikinä en oo niin onnellinen ollut kuin silloin..se on jotain uskomatonta...Palkitsin itseni seuraavana päivänä shoppailureissulla :)

Poissa Alcaudon

• Alkuvuotaja
« Vastaus #48 : 29.06.11 - klo:21:21 »
Avasin nimilistan kovassa "älä turhaan itke vaikka nimeä ei ole, ensi talven kun painat niin keväällä se on siinä, älä nyt vaan ala itkemään" -psyykkauksessa.

Siellä se luki, oma nimi toisen palstan melko yläosassa. Vetäisin henkeä ja aloin itkeä.

Vieläkään kestä katsoa sitä. :D

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #49 : 01.07.11 - klo:00:57 »
Kaveri pisti viestin ja sanoi päässeensä, paniikissa menin yliopistohaun sivulle ja päivitin, edelleen "kesken", kirjauduin ulos ja uudestaan sisään: hyväksytty! :D Voi sitä kiljumisen ja hysterian määrää.

Poissa medisiinari2012

• Perusvuotaja
« Vastaus #50 : 01.07.11 - klo:01:03 »
Hyppäsin uimaan vaatteet päällä, kun päätä piti vähän viilentää :D

Poissa Sinsemilla

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #51 : 01.07.11 - klo:17:06 »
Tipahdin sohvalta, soitin äidille (ei vastannut), soitin poikaystävälle (ei vastannut), katsoin nimilistan varmaan neljä-viisi kertaa uudestaan, etten vaan ollut katsonut väärin ja nähnyt harhoja, soitin ystävälle, joka vastasi ja varmisti, että siellä se nimi todellakin oli! Vieläkin sellainen fiilis, että ei voi olla totta! :D

Poissa Zero

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Mies
  • Lääket.yo (Hki)
« Vastaus #52 : 01.07.11 - klo:18:02 »
Katoin tulokset lopulta netistä, kun olin varmistanut täältä, että ne tosiaan on tullut. enkä edes sitten aluksi uskaltanut! noh, rohkaistuin ja katsoin - ja siellä se oli! Kysyin veljeltä, tarkoittaako tuo mitä uskon. nopeasti menin varmistamaan paikan, jotta sitä ei pois viedä. Aika uskomaton fiilis. Viestiä kaikille kavereille heti ^^ töissä vasta ennen ensimmäistä kahvitaukoa tajusi, mistä on kyse - minä poika lähden Helsingin lääkikseen ja tulen olemaan joku päivä lääkäri! :):) Hypin ja nauroin ja itkin ja fiilistelin tunnetta... :)
What you gon' do?

Poissa yupp

• Ylivuotaja
  • LK (Oulu)
« Vastaus #53 : 01.07.11 - klo:18:06 »
töistä päästy ja kohta kilistellään perheen kanssa. sitte juhliin isolla sydämellä. eiköhän me ne juhlat olla ansaittu :)
"Naisen luonne, se on niin kuin tuuliviiri – suunta vaihtuu ja balalaika soi."

Poissa PaulaEveliina

• Satunnaisvuotaja
  • Eläinlääketieteen yo, 2011
« Vastaus #54 : 01.07.11 - klo:19:29 »
Hyperventiloin, kiljuin ja itkin! Pompin ympäri taloa ja herätin kaikki läheisimmät soittamalla ja mumisemalla jotain epämääräistä kyynelten seasta  ;D Seuraavana päivänä vietettiin aikaa parin rakkaan ystävän kanssa, ja ystäväiseni tarjosi maailman parhaimman drinkin, nam! Thanks mate!<3

Poissa Odile

• Älyvuotaja
  • **
  • LK Hki
« Vastaus #55 : 02.07.11 - klo:09:07 »
Yöllä kun tulokset päivittyi yliopistohakuun, kiljuin niin että nukkumassa ollut mies (ja varmaan kaikki naapuritkin heräsivät). Adrenaliinia tuli sellainen tujaus, ettei koko yönä meinannut uni tulla ja 6.30 heräsin täysin pirteänä ylös. Eilinen tuli vietettyä juhlimisen merkeissä kavereiden kanssa, unta jälleen noin 5 h, nyt sitten silmät ristissä töissä ihmettelen, että onko tämä todella totta!

Poissa elaintarha

• Perusvuotaja
  • Eläinlääket.yo 2011
« Vastaus #56 : 09.07.11 - klo:15:17 »
 :)

« Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo:11:02 kirjoittanut elaintarha »

Poissa hammaspeikko

• Älyvuotaja
  • **
  • HLK, Hki
« Vastaus #57 : 22.07.11 - klo:23:13 »
Yöllä en vielä halunnut katsoa tuloksia. En oikeastaan edes uskonut niiden tulevan jo silloin. Vasta seuraavana päivänä kun olin jo työpaikalla, tulin älyvuotoon, ja sydän alkoi tehdä kovia, tasaisen hitaita lyöntejä huomattuani että Helsinkiin päässeiden keskustelu on jo reilut 5 sivua. Yleisen puolen linkki löytyi (itse hain hampaalle). Seurasin kuitenkin linkkiä siinä uskossa, että samalla sivulla on kumpaankin koulutusohjelmaan valitut. Skrollasin äkkiä läpi ja huomasin ettei näin ole. Silmiini osui kuitenkin yhden tytön nimi, joka kävi kanssani samalla valmennuskursilla. Vain kerran aiemmin olen ollut näin aidosti iloinen toisen ihmisen puolesta... vajaa viikko tätä ennen kun toiset kaksi typyä kurssiltamme pääsivät elukalle. Tuuletin siinä lyhyen hetken, jonka jälkeen painuin tiedekunnan sivuille toista linkkiä etsimään. Siinähän se oli

... CLICK ... PAGE DOWN ... "Peikko, Hammas"  ... YES!!!

Taputin käsiä tasan kerran, huusin "yes", kävelin joitakin askeleita, käsiä en meinannut saada lopettamaan tuuletusta. Jonkin ajan kuluttua menin etsimään lisää tuttuja nimiä listalta, mutta ei löytynyt.
Soitin vaimolle, ei vastannut. Lähetin tekstarin. Soitin isälle.
Jatkoin työntekoa (koodaamista), mutta aina välillä käsiä ilmaan nostaen.
« Viimeksi muokattu: 22.07.11 - klo:23:22 kirjoittanut hammaspeikko »

Poissa jusmu

• Hypervuotaja
  • LK
« Vastaus #58 : 24.07.11 - klo:16:48 »
KUN ensi vuonna pääsen sisään, aijon palkita itseni ulkomaanmatkalla. Ja sen on KUN, eikä jos.

Poissa Djulietta

• Älyvuotaja
  • **
  • Eläinlääketieteen kandidaatti
« Vastaus #59 : 25.07.11 - klo:16:00 »
Yöllä en vielä halunnut katsoa tuloksia. En oikeastaan edes uskonut niiden tulevan jo silloin. Vasta seuraavana päivänä kun olin jo työpaikalla, tulin älyvuotoon, ja sydän alkoi tehdä kovia, tasaisen hitaita lyöntejä huomattuani että Helsinkiin päässeiden keskustelu on jo reilut 5 sivua. Yleisen puolen linkki löytyi (itse hain hampaalle). Seurasin kuitenkin linkkiä siinä uskossa, että samalla sivulla on kumpaankin koulutusohjelmaan valitut. Skrollasin äkkiä läpi ja huomasin ettei näin ole. Silmiini osui kuitenkin yhden tytön nimi, joka kävi kanssani samalla valmennuskursilla. Vain kerran aiemmin olen ollut näin aidosti iloinen toisen ihmisen puolesta... vajaa viikko tätä ennen kun toiset kaksi typyä kurssiltamme pääsivät elukalle. Tuuletin siinä lyhyen hetken, jonka jälkeen painuin tiedekunnan sivuille toista linkkiä etsimään. Siinähän se oli

... CLICK ... PAGE DOWN ... "Peikko, Hammas"  ... YES!!!

Taputin käsiä tasan kerran, huusin "yes", kävelin joitakin askeleita, käsiä en meinannut saada lopettamaan tuuletusta. Jonkin ajan kuluttua menin etsimään lisää tuttuja nimiä listalta, mutta ei löytynyt.
Soitin vaimolle, ei vastannut. Lähetin tekstarin. Soitin isälle.
Jatkoin työntekoa (koodaamista), mutta aina välillä käsiä ilmaan nostaen.

Hih!  ;D Jotenkin osaan kuvitella mielessäni noi sun tuuletukset. Olin niin onnellinen, kun näin nimesi listassa, vaikka omaani ei siellä ollutkaan  :)
Olet NIIN paikkasi ansainnut!  :tohtoritutkii:

Seuraa meitä