Kirjoittaja Aihe: Oulun tulokset  (Luettu 82018 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ahmatti

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Mies
  • LK Oulu
Oulun tulokset
« : 14.06.11 - klo:12:24 »
Aloitetaan nyt tämäkin sitten. Vielä noin kaksi viikkoa odotusta jäljellä. Tietaakö kukaan, montako hakijaa kokeessa oli paikalla tänä keväänä? Olen itse yrittänyt kaksi kertaa soittaa tiedekuntaan ja kysyä asiaa, mutta ei ole puhelimeen vastattu. Ilmeisesti niillä on siellä parempaakin tekemistä.  :evil:

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Oulun tulokset
« Vastaus #1 : 14.06.11 - klo:13:04 »
Toivotaan, että pian vastaavat, kiinnostais paljonkin tietää. Meillähän oli onneksi tänä vuonna aika paljonkin vähemmän hakijoita, kuin viime vuonna, toivottavasti vielä pienempi prosentti jaksoi vaivautua kokeeseen  :wink:

Poissa Gena

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #2 : 14.06.11 - klo:14:41 »
Hampaalle oli ainakin muistaakseni joku 170 hakijaa kokeessa. Yleisestä en tiedä.

Poissa nakki123

• Alkuvuotaja
« Vastaus #3 : 14.06.11 - klo:21:52 »
Paljos täällä veikataan Oulun yleisen rajaksi?

Etepp

• Vieras
« Vastaus #4 : 14.06.11 - klo:22:59 »
-
« Viimeksi muokattu: 30.06.18 - klo:02:04 kirjoittanut Etepp »

Poissa Tuikku

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #5 : 15.06.11 - klo:10:39 »
Oliko se nyt 1.7 milloin ne tulee?? Miksi Ouluun tulee kaikista myöhimpään  :-X

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #6 : 15.06.11 - klo:11:55 »
1.7. tosiaan pitäs tulla. En tiiä, onko tuo ihan varma päivä vai vain myöhäisin päivä, millon ne voi tulla. Ite oon tuota pisterajaa aatellu johonki 85 pisteen hujakoille, mutta saa nyt nähä! Koetta on käsittääkseni pidetty suht vaikeana, ainakin vaikeampana kuin viime vuonna ja hakijoita oli vähemmän.

Poissa ahmatti

• Älyvuotaja
  • **
  • Sukupuoli: Mies
  • LK Oulu
« Vastaus #7 : 15.06.11 - klo:12:38 »
Laskin arvion pisterajasta tilastollisesti viime vuosien pisterajojen perusteella ja sain 86p. Kuopion ja Tampereen rajat antavat vähän suuntaa, kunhan tulevat...

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #8 : 15.06.11 - klo:12:48 »
85-87 kuulostaa vielä hyvältä, ois mahiksia sisään :) niin tosiaan, alle viikko Kuopion tuloksiin! Tänä vuonna saattaa Oulun raja olla pikkasen matalampi, kuin Kuopion, vai mitä mieltä olette?

Poissa Mikko-

• Perusvuotaja
  • lääket. Yo (Oulu)
« Vastaus #9 : 15.06.11 - klo:12:52 »
Itse taas aattelin et Ouluun saataisiin ne tulokset aikaisintaan 1.7, mut tiedä tuosta.. Muutenkin niin epäluotettavaa ja taitamatonta porukkaa toimistopuolilla.  ;D
Mutta joo. Musta tänä vuonna laskee pisteraja jonnekkin tuonne 82-83 ku kerran oli niin vähän osallistujia. Eikö se yleensä mee niin et osa ilmoittautuneistakaan ei tuu paikalle.
Veikkailuni perustuu siis aiempiin, ennalta arvattaviin piirteisiin.
En niin paljoa perusta Kuopion tai Tampereen tuloksiin tänä vuonna, ku niilläkin on ollu poikkeuksellisia hakijamääriä.
Voihan olla et nyt tänä vuonna  on ollu paljon motivoituneempaa porukkaa jotka on osannu paljonkin näistä tehtävistä.
Ite aattelin kokeen tehtyäni et laskutehtävät ei ollu ees kovin pahoja ja et niistä ihmiset sais paljon pisteitä helpostikkin.
Hmm.. Voi mennä aika jännäksi loppujen lopuksi et pääsinkö vaiko en.. :D

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #10 : 15.06.11 - klo:13:01 »
Samaa oon miettiny, että 82-83 ois ihan mahollinen, mutten uskalla olla liian optimistinen :D mukavampi niin päin, että raja on matalampi, kuin mitä odotti! Joo, tänä vuonna Ouluun oli vähän hakijoita. Ja hakeneista ei tosiaan paikalle vaivaudu läheskään kaikki. Ja vaikka tää on tietty ihan oma mielikuvani vain, mielestäni hakijoista paljon suurempi osa oli ekaa kertaa hakevia, kuin viime vuonna (mielikuva perustuu saman valmennuskurssin osallistujiin kahtena eri vuonna :D ).. Ja varsinkaan kun koe ei erityisesti suosinut abeja, en usko pisterajan senkään takia nousevan. Alkaa mun spekuloinnit mennä jo vähän liian pitkälle, mutta minkäs teet, kun on liian vähän tekemistä ja liikaa aikaa.. Luulen kyllä, että 1.7. tulokset tulevat viimeistään :)

Poissa Reino123

• Alkuvuotaja
« Vastaus #11 : 15.06.11 - klo:15:48 »
Soitin lääkikselle ja kuulemma 571 hakijaa oli kokeessa! Elikkäs 75 kokelasta vähemmän kuin viime vuonna!  ;D

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #12 : 15.06.11 - klo:15:56 »
Holy shit! Mahtavaa!

Poissa Mikko-

• Perusvuotaja
  • lääket. Yo (Oulu)
« Vastaus #13 : 15.06.11 - klo:18:22 »
Jee!
Nyt vaikuttais siltä et mullakin on vielä mahiksia. :D
Ja koska sisälle otetaan 123 niin prosenttiosuus on noin 20% luokkaa. :)

Poissa Kikkavatukka

• Tehovuotaja
  • *
  • Lääket.yo Oulu
« Vastaus #14 : 16.06.11 - klo:12:10 »
Viime vuonna oli kai niin että tuona ilmoitettuna päivänä (1.7) on kirjeet kotona hyväksytyillä eli postitettiin pari päivää aiemmin. Postituspäivänä rävähti hyväksyttyjen lista nettiin ja lääkiksen aulaan listat hakijoiden koepisteistä. Hyvällä lykyllä tuloksia löytyy netistä ja lääkikseltä jo 29.6.

Muistelen näin, voin muistaa väärinkin.
Aion kuitenkin olla 29.6 aamulla netissä katselemassa löytyykö listoja. Ja sieltä yliopistohaku-sivuiltahan löytyy sitten se valittu/varasijalla ilmoitus tuohon aikaan.

Nyt vaan kaikille jännääville vielä muutama viikko sinniä ja mukavaa jussia. Itse olen jo toivoni menettänyt mutta ensi vuonna taas uuteen nousuun!

Seuraa meitä