Kirjoittaja Aihe: Pääsitkö?  (Luettu 65972 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hentiira

• Älyvuotaja
  • **
  • LK (Oulu)
Vs: Pääsitkö?
« Vastaus #30 : 20.06.11 - klo:12:23 »
Täällähän on jo tullut tuloksia, onnittelut kaikille valituille, tiedän niin teidän fiilikset! :D

Tulikin oikeastaan tuosta Kuopion pisterajasta mieleen, kun viime vuoden keskusteluissa selvisi, et Kuopiossa ei tosiaan paras saanut sitä 72 p, vaan täydet pisteet oli 72 p ja sit skaalattiin siihen kaikkien pisteet (paras sai siis alle tuon 72 pojoa). En siis tiedä tämän vuoden käytäntöä, mut tuli mieleen, kun näyttää kyllä muuten melkoisen matalalta tuo pisteraja.
« Viimeksi muokattu: 20.06.11 - klo:13:01 kirjoittanut Hentiira »

Poissa 455

• Tehovuotaja
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #31 : 20.06.11 - klo:12:40 »
Kertokaa, mitä olitte arvioinu omiksi pisteiksi, ni jos siitä vois jotain päätellä :D ite pitää vielä melkein pari viikkoa ootella, hermot tässä menee! Kuulostais kyllä todella todella hurjalta, jos raja on ollu alle 70.. Huhhuh.

Funky

• Vieras
« Vastaus #32 : 20.06.11 - klo:12:42 »
Mistä löytää nimilistan, jossa hyväksyttyjen nimet? Pari kaveria saa onnitella tai tarjota lohtukaljat, jos ei päässyt.

Poissa n-uppu

• Älyvuotaja
  • **
  • hlk, Turku
« Vastaus #33 : 20.06.11 - klo:12:45 »
Mistä löytää nimilistan, jossa hyväksyttyjen nimet? Pari kaveria saa onnitella tai tarjota lohtukaljat, jos ei päässyt.

Ilmeisesti vasta huomenna tulee listat nettiin.
Credo quod habes, et habes.

Poissa Lusse

• Satunnaisvuotaja
  • Sukupuoli: Mies
  • Hammaslääketieteen yo. Kuopio
« Vastaus #34 : 20.06.11 - klo:12:50 »
Saattaapi olla ettei tuu nettiin ollenkaan, mutta Snellmania -rakennuksen seinälle kyllä tulee viimeistään huomenna...
Tuo nettiinlaittokäytäntö tais vissiin muuttua nyt tänä vuonna.

Eikä nettisaiteillakaan enää mainita, että sinne tulis mittään: http://www.uef.fi/opiskelu/tulokset

Porataanko ykköseen vai kakkoseen?

Poissa Fit

• Perusvuotaja
« Vastaus #35 : 20.06.11 - klo:12:56 »
Onkohan kaikki tähän mennessä päässeet siis Kuopiossa asuvia? Meillekään ei ole postia vieläkään tullut, mutta asunkin muualla Suomessa. Ei varmaan paljon nukuta ens yönä, jos postit jää tulematta- oli se tulos nyt mitä hyvänsä sitten... :roll:

Poissa ykkossanna

• Tehovuotaja
  • *
  • LL
« Vastaus #36 : 20.06.11 - klo:13:04 »
Mie asun Helsingissä :) Kyllä se kirje sieltä vielä singahtaa! Tsemppiä!

Poissa Rakzu

• Satunnaisvuotaja
« Vastaus #37 : 20.06.11 - klo:13:06 »
Miten tässä nyt pitäs huomiseen asti jaksaa oottaa=D kosahtaahan se kuitenki mut ois hauska tietää kuinka paljon:)

Poissa ykkossanna

• Tehovuotaja
  • *
  • LL
« Vastaus #38 : 20.06.11 - klo:13:10 »
Ainiin, mä en uskaltanu arvioida pisteikseni yhtään mitään.. Huh, mikä fiilis! Heitin ton kirjeen vaistomaisesti lattialle kun en uskonut että se vois tulla jo tänään.. Mitä fiiliksiä teillä muilla?

Poissa mellander

• Tehovuotaja
  • *
  • L 2011
« Vastaus #39 : 20.06.11 - klo:13:14 »
Oulu/Yleinen Yupp, hspoon, Kikkavatukka, saynawa, mustavalkotv, Etepp, dex, storm
Kuopio/Yleinen taara, nogard_,melisa, Mk, LurppaX,ykkossanna, Sharatz, carrie_h, mellander, Tonski, mmk, amulet,
Tampere/Yleinen Sandra, tohis, Tulpu, emn, arkki, Anna, skarlett, kloridi, Tontttu, sinun, Erica, abt
Turku/Yleinen zen, Sophie, quota, gynnevik, oravanpyora92, jokkepappa
Helsinki/Yleinen blaaaaaaaaaa, latete, Quisty, Odile, Neppari, _karo, jussii
Helsinki/Eläinlääkis zande2, Sar, nuudeli* katri92, sirunen, hybridisaatio, triksu, chispa
Helsinki/Hammaslääkis Mariella86, Djulietta
Turku/Hammaslääkis jantteri
Kuopio/Hammaslääkis Nipsu, nono, munchie, susb, hang, dickjones
Oulu/Hammaslääkis Koipallo

minäkin pääsin vihdoin ja viimein enkä osaa nyt käyttää tätä ku ääääää
House: "As fascinating as our bodies are, they're also stupid."

Poissa sannaaaaa

• Älyvuotaja
  • **
« Vastaus #40 : 20.06.11 - klo:13:15 »
Vau! Onpa moni päässyt sisälle, onnea kaikille!!:D

Poissa Sharatz

• Ylivuotaja
  • LL
« Vastaus #41 : 20.06.11 - klo:13:15 »
Oulu/Yleinen Yupp, hspoon, Kikkavatukka, saynawa, mustavalkotv, Etepp, dex, storm
Kuopio/Yleinen taara, nogard_,melisa, Mk, LurppaX,ykkossanna, Sharatz, carrie_h, mellander, Tonski, mmk, amulet,
Tampere/Yleinen Sandra, tohis, Tulpu, emn, arkki, Anna, skarlett, kloridi, Tontttu, sinun, Erica, abt
Turku/Yleinen zen, Sophie, quota, gynnevik, oravanpyora92, jokkepappa
Helsinki/Yleinen blaaaaaaaaaa, latete, Quisty, Odile, Neppari, _karo, jussii
Helsinki/Eläinlääkis zande2, Sar, nuudeli* katri92, sirunen, hybridisaatio, triksu, chispa
Helsinki/Hammaslääkis Mariella86, Djulietta
Turku/Hammaslääkis jantteri
Kuopio/Hammaslääkis Nipsu, nono, munchie, susb, hang, dickjones
Oulu/Hammaslääkis Koipallo

Huom! Lainatkaa viesti ja poistakaa viestin edestä ja jäljestä quotemerkit niin pystyy hieman siistimpänä tämä.

Poissa dickjones

• Tehovuotaja
  • *
« Vastaus #42 : 20.06.11 - klo:13:18 »
Ainiin, mä en uskaltanu arvioida pisteikseni yhtään mitään.. Huh, mikä fiilis! Heitin ton kirjeen vaistomaisesti lattialle kun en uskonut että se vois tulla jo tänään.. Mitä fiiliksiä teillä muilla?

Näin viimeyönä unta siitä, kuinka päivällä herätessäni lähden kylälle asioille, niin kuin oikeasti pitikin lähteä. Samalla kun avasin ulko-oven ja olin menossa autolleni niin posteljooni tuli kirjeen kanssa.

No....... Oikeasti herättyäni lähdin asioilla puolen päivän aikaan, ja kuinka ollakkaan samaan aikaan posteljooni tuli ja hänellä oli se paksu kirje. Täytyy sanoa että otin kyllä muutaman kerran happea ja totesin, että EI JUMALAUTA. I almost shat bricks.
Tyytyväisyys tappaa kehityksen

Etepp

• Vieras
« Vastaus #43 : 20.06.11 - klo:13:21 »
-
« Viimeksi muokattu: 30.06.18 - klo:02:01 kirjoittanut Etepp »

Poissa Jarma

• Alkuvuotaja
« Vastaus #44 : 20.06.11 - klo:13:22 »
 ???

Siis mitä ihmettä! Mä on suoraan sanottuna järkyttynyt. Mä pääsin sisään Kuopion hampaalle ekalla yrityksellä, vaikka olin täysin valmistautunut katastrofaalisen pääsykokeen jälkeen unohtamaan haihattelut mistään lääkiksistä ylipäätänsä koskaan. Olin näköjään laskenut yo-pisteet alakanttiin, joiden turvin sisään pääsinkin.

Koko homma lähti hetken mielijohteesta (tai no olihan se ollut jo pitempään mielessä, mutta mitään en sen eteen ollut tehnyt) alkukeväästä intin jälkeen ja avasin Gallen ensimmäistä kertaa huhtikuun alussa. Jo epätoivoselta tuntuneen lukuprosessin aikana mulle alkoi käydä varsin selväksi, etten ikinä tulisi selviämään pääsykokeesta ( tai, no, ainakaan tänä keväänä) kunnialla ottaen huomioon, että moni hakijoista oli lukenut siihen mennessä Gallen moneen kertaan läpi ja käynyt kalliit valmennuskurssit, samalla kun itse olin liikkeellä täysin nollabudjetilla (G:nkin lainasin kirjastosta enkä minkäänlaisia harjoitusmateriaaleja hommannut, pl. ilmaiset vanhat pääsykokeet 2007-2010, joista niistäkään en kerennyt selailla kunnolla kuin vain vm. 2010). Täydellisesti floppaamani (ainakin siltä se vaikutti!) pääsykoe, jossa en vastannut ollenkaan puoleen tehtävistä, olikin sitten se viimeinen niitti, jolloin tajusin, että ei musta taida koskaan tulla hammaslääkäriä  - ja hyvä niin, tuskinpa mun taidot riittäisikään, jos pääsykokeeseen vastaaminenkin on näin säälittävää väkerrystä mun osalta.

Viimeisen kuukauden aikana olenkin täydellisesti valmistaunut siihen, että lähden nyt syksyllä opiskelemaan "kakkosvaihtoehtoani", joka päivä päivältä on alkanut tuntua entistä paremmalta vaihtoehdolta - ja olen itse asiassa ollut enemmäkin onnellinen siitä, että "failasin" pääsykokeen. Siksi päälimmäinen tunne oli, kun avasin "hylkäyskirjettä" tänä aamuna, että onko tää  joku tosi huono vitsi ja miten tällainen tulos voi olla ylipäätänsä mahdollista. Saatankin kuullostaa ääliöltä monen mielestä, mutta mä en todellakaan tällä hetkellä tiedä, kannattaako mun ottaa tää paikka vastaan.

Seuraa meitä